Ik overigens denk wel dat ze het echt samen doen, en dus niet beide alleen.
Ik zou toch proberen om met de ouders het gesprek aan te gaan. Ik denk persoonlijk dat je er niet veel aan hebt als je met alleen hun beide gaat praten aangezien het dan heel erg 2 tegen 1 is.
Misschien toch juist de eigenaar erbij halen omdat je zegt dat jullie eigenlijk alles zelf beheren. Als de eigenaar een woordje wil voeren zou dat geweldig zijn omdat het dan wel menens is, maar dan moet die man wel zo sterk in de schoenen staan om te zeggen dat ze niet meer bij hem mogen rijden als het nog eens zou gebeuren, en dan er ook aan houden.
Ik vind het trouwens niet eens zo'n slecht idee om echt naar de politie ermee te gaan, want ze breken wel dat ding open. Ik vraag me alleen af of die iets kunnen doen aangezien ze niks stelen (toch?). Maar een waarschuwing van de politie zal toch vast wel wat indruk achter laten.
Mocht de eigenaar ze niet meer op het terrein willen (uiteindelijk) dan sta je tegenover de politie sterker dan nu aangezien ze zich dan op onbevoegd terrein bevinden (ik zeg het niet helemaal goed geloof ik maar je weet wat ik bedoel hoop ik).
Als je een manier kan bedenken, zo'n toeter op een of andere manier in je kast binden dat hij afgaat zodra je de kast opent. als je zo'n een kan vinden die je moet indrukken, misschien een touw dat strak trekt zodra de deur open gaat. jij weet dan waar dat ding zit dus dan kan je hem er zo uit pakken.
Hun zullen er flink van schrikken denk ik. Zeker als je een beetje een luide hebt, ik weet niet of je locker binnen het bereik staat van de eigenaar of iemand anders maar dan weten die het ook gelijk.
Je pony stond in het weiland toch? Ik zat al te denken aan een slot aan de stal maar dat is en niet zo veilig en nogal moeilijk als je pony op het land staat

Sorry lang antwoord en veel fantasie heb ik om dit soort dingen op te lossen maar ik kan er werkelijk niet bij dan kinderen van mijn leeftijd dit zouden doen. Je zou toch bijna denken dat hun eigen lease ponys niet genoeg zijn..
Die gebruiken wij op de keukenkastjes in de hoop dat de hond een keer zo hard schrikt dat hij eindelijk de keukenkastjes niet meer open maakt. Redelijk goedkoop. Je ziet wanneer ze zijn afgegaan en je kunt ze zelf demonteren als je weet waar ze zitten. Ik denk niet dat de TS of de eigenaar ze gaat horen afgaan maar dan weet de TS wel wanneer er iemand aan haar lokker heeft gezeten.. Als je dan ook nog een simpel kinderslot maakt vlak bij een hoek (dan zie je het niet goed zitten) zijn ze misschien zo geschrokken dat ze niet verder gaan zoeken..
)
"