Ohh wat leuk joh! Gefeliciteerd!! Ik moet t nog steeds afwachten. Komende jaren blijf ik sparen en we zullen zien
Love_myhorse
Geplaatst: 11-07-15 17:05
gefeliciteerd!
ben benieuwd naar foto`s van je topper.
Quilana
Geplaatst: 25-08-15 12:05
Oke, lang niks van mij gehoord. Gefeliciteerd Lampje! Ondertussen heb ik ook (sinds afgelopen dinsdag) een eigen paard. Mijn droom is ook uitgekomen. Het is een ruin van 1.56 en 9 jaar oud. Een bomproof beestje en super lief! Ik ben helemaal in de zevende hemel
Ohhh ik wordt jaloers! Wat gaat dat hard bij jullie
Ik rijd inmiddels weer dressuur haha ik heb wéér een nieuw bijrijdpaardje maar dit keer is het echt helemaal wat ik zoek en is het echt lange termijn. Ik kan dr praktisch als eigen beschouwen omdat ik in principe als enige met haar rijd. Kan dus komen wanneer ik wil en in principe doen wat ik wil, maar ik overleg alles en doe tot dusver alleen grondwerk en rijden in de bak. Heb ook mn eigen zadelkast Mn opleiding begint volgende week en heb er echt veel zin in. Ik mag op de stal van mn bijrijdpaardje ook stage lopen en als we overeen kunnen komen ga ik er ook werken omdat t stal meisje dat er eerst was is gestopt. Heb ik mooi alles onder een dak! De eigenaresse heeft er meerdere paarden staan en wilt ook gaan fokken dus heb ook gelijk een handig instapje voor het zoeken naar een eigen paard tzt. Liefst nog een veulen van mn bijrijdpaard want ik ben helemaal weg van dr haha Gaat bij mij dus ook de goede kant op!!
Bay
Geplaatst: 24-09-15 13:46
Na lange tijd weggeweest te zijn, meld ik me even weer!
Gefeleciteerd met jullie aankopen! Wat leuk dat het zo snel gelukt is! Bevalt het bij jullie, je eigen paard? En voor diegene die nog bezig zijn met het plan van aanpak, hoe gaat het ermee?
Nadat ik gestopt was met mijn leasepaard had ik er even geen zin in....ik was even klaar met de paardenwereld. Maar na een halfjaar ging het toch weer heel erg kriebelen en nu heb ik sinds een paar maanden weer een bijrijdpaard! En zij is western getraind dus ik ben ook gelijk mezelf aan het omscholen Nu ik weer lekker bezig ben met paarden pak ik ook weer mijn plan op om mijn doel van een eigen paard te realiseren Dus mijn niet erg strak plan: - Komende maanden sparen om januari een auto te kunnen kopen - Komend jaar lekker bijrijden, ervaring op doen en zo ook beslissen of ik een paard wil zoeken waar ik western mee kan (ik neig nu naar ja..) - Komend jaar sparen en dan over een jaar wellicht op zoek gaan!
Quilana
Geplaatst: 06-10-15 14:45
Wat ik wel heb geleerd is dat je kan plannen wat je wilt, maar dan op een dag komt je paard zo maar op je pad.. Het ging bij mij ook veel sneller dan ik had verwacht...
Ik plaats nog even een foto van mijn kanjer Ben er zo happy mee
Wat gaaf quilana! je komt uit velsen zie ik? wie weet kunnen we een keer een ritje maken mijn paard staat inmiddels in Santpoort zuid *foto's komen nog hoor jongens mijn paardje is een tijdje ziek geweest en hij ziet er nu even niet fit genoeg uit voor foto's voor op bokt
Ohhh dit topic komt als geroepen haha! Ik ben aan het sparen voor een eigen paardje. Op dit moment ben ik op zoek naar een verzorgpaard/pony om sowieso meer ervaring op te doen (plus ik wil nog even sparen ) Ik heb nog geen vaste datum wanneer ik mijn eigen wil kopen. Ik ben eigenlijk van plan om weer een baan te zoeken maar dat is vrij lastig als je nog studeert en 23 bent. Voor veel baantjes ben je al te oud.