Eskadron NG vind ik erg mooi! Nici is kotslelijk. Op die groene cotton na. De classic collectie is helemaal mijn ding! Hoe mooi ik de claasic vind, hoe lelijk de Nici. Normaal vond ik nici erg leuk!
Voor dekens gaat mijn voorkeur naar Rambo, Amigo, Rhino, ... Duur, maar erg sterk, goede pasvorm (geen scheurplekken enz) en makkelijk in onderhoud (kleeft bijna geen haar in)
Voor rijbroeken heb ik een beetje vanalles. Heb onlangs een anky en pikeur broek gekocht en ben er erg blij mee. Ik heb 1 rijbroek van kingsland (heb ze al jaren!) en ze blijft mooi qua kleur en vorm enz en zit erg lekker. En verder heb ik erg veel eurostar rijbroeken, ik vind ze erg aangenaam en ze zitten goed, vind juist dat de kleuren rap vervagen enkel jammer dat ze geen modelen hebben met hoge band. Vandaar dat ik eens anky en pikeur geprobeerd heb
Voor dekjes ben ik zowat verslaafd aan BR event, leuke kleuren, liggen goed en zijn lekker betaalbaar!
Van jassen heb ik ook beetje vanalles. 2 van kingsland en een bodywarmer, een bodywarmer van spooks die vind ik erg leuk, een lange jas van Eurostar (nog nooit kunnen dragen omdat het vorige winter te warm was) zomerjas van eurostar. Heb niet echt een favoriet merk.
T-shirts en truien heb ik meestal van niet paardenmerken.
Dekens van horseware vind ik ook erg fijn. Qua dekens vind ik het wel echt, goedkoop is duurkoop. De duurdere dekens hebben vaak een veel mooiere pasvorm en blijven langer goed.
Ik ben echt fan van BR en Hv Polo. Heb al het e.e.a gezien van Hv Polo maar nog niet echt de kleurtjes gezien die ik zoek, heb altijd veel liever de zomercollecties/kleuren
Ik heb vanmiddag de big square iceblue en de big square navy besteld Ik wil ook een capri dekje, maar ik denk dat ik de nieuwe versie van de cotton bicolor wel leuk vind in capri met navy streep