Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
silvia58 schreef:Sorry...maar ik vind dit allemaal wel een beetje heel vreemd !
Als ik het goed begrijp is Topic starter 20 jaar en gaat dan in haar eentje in
het donker op zoek naar een man ! Als er echt iemand in de buurt van mijn paarden zou komen dan
liep ik regel recht naar de politie ( desnoods elke dag )
Paarden zouden altijd 's-nachts op stal gaan.
De politie neemt iedere melding echt wel serieus want dat is vorige week nog op de tv geweest !
Dus als is dit allemaal wel echt waar is paarden meteen op stal en naar de politie !
het donker op zoek naar een man ! Als er echt iemand in de buurt van mijn paarden zou komen dan
De politie neemt iedere melding echt wel serieus want dat is vorige week nog op de tv geweest !
Dus als is dit allemaal wel echt waar is paarden meteen op stal en naar de politie !
was dan wel overdag maar toch. Ik dacht op dat moment echt niet aan eventueel gevaar. ik was gewoon zo boos /gefrustreerd. en als t dan inderdaad om je paarden gaat zou ik al helemaal giftig zijn
Goed opletten en ik duim voor je dat er niks ergs gebeurt!

En ze mogelijk een beeld hebben voor als er iets gebeurd.

Wwijk23 schreef:ik het niet allemaal wat overdreven dit? trouwens je paarden staan toch op een andere stal als ik goed begrijp en niet bij je thuis? wat doet een meisje van 20 in vredesnaam op dit tijd stip op stal of in de bosjes. ik zou gewoon een camera installeren en de politie inlichten. sorry ik heb een jaar op een fokkerij gewoond en was als 23 jarige soms paar dagen alleen maar als ik iets niet vertrouwde kwam de politie altijd. zelfs als ik dood leuk belde voor 6 hertjes die over het grint rende kwamen ze om me gerust te stellen omdat ik het hart soms in men keel had op zon grote boerderij met zulke dure en vooral veel paarden en spullen.
als deze man echt kwaad zou willen had hij je paard allang wat aan gedaan. het feit dat de man zen naam weet lijkt eerder op iemand die het paard misschien kent van vrienden en paarden gek is of misschien de vorige eigenaar of een daar van.

dan te laat.