Paardenmishandelaar gepakt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smaxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 14:43

Ja, daar sta ik ook nog steeds versteld van, hoe een vreemde vent dat bij een merrie voor elkaar krijgt... zonder dat het dier hem iets aan doet!!

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:13

de politie heb tegen mij gezegt dat de dierenartsrekeningen zowieso naar hem doorgestuurd konden worden

kipsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:15

Sorry hoor, maar ik hoop (voor hem ) dat ik hem niet tegenkom.
Ik bedoel zelfs als mijn katertje overstuur thuiskomt, ga ik al buiten kijken wat er loos is. laat staan dat je merrie verkracht wordt door een psygopathiese maniak. Boos! Boos! Boos!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 15:18

omax schreef:
de politie heb tegen mij gezegt dat de dierenartsrekeningen zowieso naar hem doorgestuurd konden worden

En daar is onze held van gisteren!!!!!!!!
Heb je nu eindelijk een reden om je aan te melden op Bokt?
Pas je wel op dat je niet vreselijk verslaafd gaat worden?

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-03 15:19

FlairS"]
[quote="omax schreef:

En daar is onze held van gisteren!!!!!!!! OK dan!
Heb je nu eindelijk een reden om je aan te melden op Bokt?
Pas je wel op dat je niet vreselijk verslaafd gaat worden?
[/quote]

796285

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:19

FlairS schreef:
Wij snappen zo wie zo niet dat hij het voor elkaar heeft gekregen;Een stoel in de box zetten en dan merrie's gewoon pijn te doen zonder reactie van de merrie's.Hij zet ze niet eens vast.......

Dit wil vast niemand horen, maar ik weet niet of het wel echt pijn is voor die merries. Die zijn tenslotte - sorry om het zo te zeggen - berekend op een hengst. Dat maakt het niet minder erg wat die ransbak gedaan heeft, maar het zou wel kunnen verklaren hoe sommige merries het over hun kant lieten gaan.

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:21

omax schreef:

Heej Steef hou je taai he, doe je een beetje rustig aan Ach gut

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:21

ja ik heb een reden en heb op school toch nix nuttigs te doen!!!

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 15:23

Barb"]
[quote="omax schreef:

Heej Steef hou je taai he, doe je een beetje rustig aan Ach gut
[/quote]
ja hoor

nirvanaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:17

Ik snap het ook niet hoor, dat nirvana het toegelaten heeft. Ze heeft vaak neigingen om te trappen als je achter haar loopt of staat. Wij denken ook dat hij haar misschien iets heeft gegeven....oh, echt vreselijk. De krant heeft mij net gebeld en er komt morgen een artikel over in de krant. Ook heb ik hart van nederland aan de telefoon gehad en die gaan er morgen over vergaderen en als het goed is dan komt het ook op tv. Als is het alleen maar om mensen te waarschuwen voor dit soort gekken!
Ik hoop zo dat hij zo hard wordt aangepakt, want tot die tijd loopt hij vrij rond... Maar hij heeft nu al een naam hier in heiloo, dus de kans is groot dat hij gaat emigreren, hoplijk naar een land waar ze de doodstraf hebben......!!!!!

omax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:24

nirvanaS schreef:
Ik snap het ook niet hoor, dat nirvana het toegelaten heeft. Ze heeft vaak neigingen om te trappen als je achter haar loopt of staat. Wij denken ook dat hij haar misschien iets heeft gegeven....oh, echt vreselijk. De krant heeft mij net gebeld en er komt morgen een artikel over in de krant. Ook heb ik hart van nederland aan de telefoon gehad en die gaan er morgen over vergaderen en als het goed is dan komt het ook op tv. Als is het alleen maar om mensen te waarschuwen voor dit soort gekken!
Ik hoop zo dat hij zo hard wordt aangepakt, want tot die tijd loopt hij vrij rond... Maar hij heeft nu al een naam hier in heiloo, dus de kans is groot dat hij gaat emigreren, hoplijk naar een land waar ze de doodstraf hebben......!!!!!
he echt goed dat de krant dat doet !!en hart van Nl ook, laat m zich ook maar lekker helemaal dood schamen en zorgen dat ie geen leven meer heeft!!!!!

HHD_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:26

Kan hij misschien nog even een paar weken blijven zitten waar hij nu zit ? Haha!

nirvanaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:29

ja, goed he! Ik ben erg benieuwd naar dat artikel van de krant. Morgen zou ik wat horen van hart van nederland. We laten het er echt niet bij zitten hoor!

nirvanaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:37

hopelijk schiet het onderzoek een beetje op!
Laatst bijgewerkt door nirvanaS op 08-12-03 16:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:37

belachelijk zo iemand, gelukkig is ie nu gepakt, helaas wordt er amper gestraft voor dit soort dingen ! Maar zijn leven is ie nu een beetje kwijt nu iedereen alles weet Knipoog maar dat maakt natuurlijk niet goed wat ie allemaal gedaan heeft ...

nirvanaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:38

Hij zal vast zijn huis niet meer uit durven.... hij heeft echt al een naam hoor in heiloo!
Ik werd net nog gebeld door de krant, hj had nog wat vragen, want de politie wou hem weinig vertellen... ze zijn druk bezig met het onderzoek.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:38

nirvanaS schreef:
Hij zal vast zijn huis niet meer uit durven.... hij heeft echt al een naam hoor in heiloo!
Ik werd net nog gebeld door de krant, hj had nog wat vragen, want de politie wou hem weinig vertellen... ze zijn druk bezig met het onderzoek. Goed, dat er wat aan gedaan wordt, en dat ze er druk mee bezig zijn.
Morgen allemaal de krant lezen he!

als het er bij ons in bussum ook in komt lees ik het zeker Knipoog

ikisik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:52

Nou meiden ik sta hier echt van te kijken!! Wat goed dat je hem op hete daad te pakken kreeg... Wat erg voor al die merries die hij te pakken heeft gehad, maar zoals ArwenLune ook al schreef, alleen aan de andere kant is dat ook geen troost.. Meiden wat erg!! Ik wens jullie (daar in het dorp) heel veel succes, en ook de paardjes die hier de duppe van zijn geworden.. OMAX: je bent DE Held van 2003!!! HOERA HOERA

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:58

james100 schreef:
OMAX: je bent DE Held van 2003!!! HOERA HOERA

Ben ik t mee eens Haha!

nirvanaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 16:59

Steef, je bent inderdaad onze held..... ondanks je zo bent geschrokken toen je hem zag, is hij uiteindelijk toch gepakt OK dan!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:05

Hey Steef, welkom hier Tong uitsteken

Enneh In welke krant komt het Meike? (Of Maaike) Wil het natuurlijk wel lezen! En ik hoop echt dat het op tv komt, die kerel verdiend het niet nog lekker rustig over straat te wandelen vind ik (zonder nagekeken te worden)...

nirvanaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:09

In het noord-hollands dagblad, en inderdaad, laat iedereen het maar weten wat voor praktijken meneer doet!

Enne, jamy... ik heet nog steeds Maaike

labje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:12

Het komt toch wel groot op de voorpagina??

nirvanaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:14

Dit is toch veel belangrijker dan die baby van maxima? hopelijk op de voorpagina!

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 17:15

nirvanaS schreef:
In het noord-hollands dagblad, en inderdaad, laat iedereen het maar weten wat voor praktijken meneer doet!

Enne, jamy... ik heet nog steeds Maaike

Ja sorry, ik wist niet hoe je het schreef Bloos

En ik vind dit ook belangrijker dan die baby, ze willen ook nog niet eens haar naam onthullen, hebben wij geen moeite mee bij die vent Schijnheilig