Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FlairS schreef:Wij snappen zo wie zo niet dat hij het voor elkaar heeft gekregen;Een stoel in de box zetten en dan merrie's gewoon pijn te doen zonder reactie van de merrie's.Hij zet ze niet eens vast.......
nirvanaS schreef:he echt goed dat de krant dat doet !!en hart van Nl ook, laat m zich ook maar lekker helemaal dood schamen en zorgen dat ie geen leven meer heeft!!!!!Ik snap het ook niet hoor, dat nirvana het toegelaten heeft. Ze heeft vaak neigingen om te trappen als je achter haar loopt of staat. Wij denken ook dat hij haar misschien iets heeft gegeven....oh, echt vreselijk. De krant heeft mij net gebeld en er komt morgen een artikel over in de krant. Ook heb ik hart van nederland aan de telefoon gehad en die gaan er morgen over vergaderen en als het goed is dan komt het ook op tv. Als is het alleen maar om mensen te waarschuwen voor dit soort gekken!
Ik hoop zo dat hij zo hard wordt aangepakt, want tot die tijd loopt hij vrij rond... Maar hij heeft nu al een naam hier in heiloo, dus de kans is groot dat hij gaat emigreren, hoplijk naar een land waar ze de doodstraf hebben......!!!!!
nirvanaS schreef:Hij zal vast zijn huis niet meer uit durven.... hij heeft echt al een naam hoor in heiloo!
Ik werd net nog gebeld door de krant, hj had nog wat vragen, want de politie wou hem weinig vertellen... ze zijn druk bezig met het onderzoek. Goed, dat er wat aan gedaan wordt, en dat ze er druk mee bezig zijn.
Morgen allemaal de krant lezen he!
nirvanaS schreef:In het noord-hollands dagblad, en inderdaad, laat iedereen het maar weten wat voor praktijken meneer doet!
Enne, jamy... ik heet nog steeds Maaike