Dit had ik toch niet van je verwacht Daphne, leraren zijn er om je te helpen en niet om je het schoolleven zuur temaken Ooit zul je ze dankbaar zijn.
xXdaphneXx
Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-03 20:12
ja i know joycie haha ik heb alle reacties gelezen en ik ben der over na gaan denken
Rinske
Geplaatst: 14-12-03 20:39
Uhuh Erg geloofwaardig dat je nu ineens zo doet als je veel kritiek over je heen krijgt. Dat je gaat nadenken snap ik, logisch, maar dat je dan ineens zegt dat het niet je klas is, daar kan ik niet inkomen. Heel vaag.
Machie
Geplaatst: 14-12-03 21:05
Uhhhhh, ik heb niet alles gelezen (1e 3/4 pag) maar wat mij opvalt is dat de bokkers wel allemaal heeel braaf doen! Tuurlijk, wat in die klas is gebeurt IS fout, mag niet gebeuren. Maar is er bij jullie nooit een leraar de klas uitgelopen omdat jullie niet luisterden? Bij ons wel eens. Te roemoerige klas... Klopt is slecht, maar soms zijn andere dingen echt wel even intressanter dan de les van de leraar! sorry, moest het even kwijt!
Verder xXdaphneXx, een beetje respect mag wel!
Gaby
Geplaatst: 14-12-03 22:34
Dapne, zo'n flippende leraar is ook niet alles inderdaad. Ik zou ook eerst gedacht hebben 'F*ck you ! '
Maar ... hoe denk je dat die leraar zich voelt ? In-en inrot. En die man zorgt er verdorie wel voor dat jij straks niet achter de kassa hoeft om je geld te verdienen. Dit verdient hij toch niet ? Zal enorm raar klinken, maar ga voor de grap eens met hem praten. Misschien komen jullie eruit.
_Marjon_
Geplaatst: 14-12-03 22:46
wel een beetje overdreven dit Ik vind het niet normaal dat een leraar zomaar zijn leerlingen uitscheld, maar leerlingen moeten zich ook maar aan de regels houden en moeten ook maar naar hun leraar luisteren. Als ik het zo lees is de leraar wel een beetje overspannen ofzo (had ook zo'nleraar die deed precies hetzelfde), en ik weet dus ook dat het niet leuk is als een leraar zo doet. Maar om nou stoer te gaan doen met je grote bek vindik ook wel weer erg overdreven! (sorry dat ik dit zeg ben zelf 16 en ook jeugd) Maar sommige jeugd van tegenwoordig zijn echt erg, echt asociaal gewoon! Eigenlijk heb ik best bewondering voor leraren dat ze het allemaal zo maar doen, ze hebben wel te maken met een stel luie, eigenwijze, en brutale pubers! wil nu niet als een heilig boontje overkomen ofzo, maar ik ben best wel braaf in de les, nog nooit eruit gestuurd, op de gang gezet, geschorst, etc! Maar ik vind ook dat het zo hoort, school is misschien niet leuk, maar die leraren zijn er wel om je te helpen! (moet toegeven dat ik ook niet iedereen aardig vind hoor!)
Ode
Geplaatst: 15-12-03 09:11
Ik herken dit wel. Ik was op de middelbare school ook geen lieverdje Ik was een echte puber........en die gene die dit topic start is dat ook. Als de leraar is uit gesproken mag een leerling praten? Maar dan alleen met zijn toestemming neem ik aan. Hoe kan je anders iets leren als je klas genoten steeds weer gaan praten.
Had je maar geen leraar moeten worden.......dat vindt ik zo'n zwart-wit opmerking. Wees blij dat er leraren zijn....
NFkim
Geplaatst: 15-12-03 13:50
xXdaphneXx schreef:
ja i know joycie haha ik heb alle reacties gelezen en ik ben der over na gaan denken