TS heeft even bij ons op stal gestaan. Ik heb het paard dus in levende lijve gezien. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet had gedacht dat het een PRE was, ook niet toen ik haar zonder deken en onder het zadel zag.
Ach, mijn momenteel uitschimmelende 2,5 jarige lusitano wordt wel eens aangezien voor een oude pony door leken. Ik kan er eerlijk gezegd alleen maar om lachen. Ik snap wel dat ze dat enken want ze weten niet dat witte paarden in een andere kleur geboren worden.
Jeetje wat een toestanden hier. Ik snap wel dat TS het apart vind dat ze een PRE heeft en deze aangezien wordt voor een Draver. Neem aan dat ze namelijk bewust voor dat ras heeft gekozen.
Maar voor iedereen die zich daardoor aangevallen voelt;
Ik heb een Friese ster merrie (zeg ik er bij omdat het dus echt een heel rastypisch dier is) en er kwam jaren geleden een dame bij ons op stal die voor mijn box ging staan (had zelf ook een fries) en zei....oh leuk een Fell pony!!!! Ik dacht eerst dat ik er in stikte, maar zo wel aan de praat geraakt en is nu al jaren lang een van mijn beste vriendinnen en onze Friezen zijn dat ook! Dus voor iedereen die TS aanvalt op wel of niet leuk vinden van een draver, vraag gewoon hoe of wat! En voel je niet aangevallen omdat je van Dravers houd.
We zijn hier allemaal paarden liefhebbers toch!
zosja24
Geplaatst: 10-01-13 23:40
K heb een kwpn-er die voor fries word aangekeken alleen jammer heb geen lange manen