Daar ging het me niet om.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cybrdynk schreef:En placebo, hoezo placebo?? Een man van 70 jaar, prostaat 5x vergroot, uroloog zegt aan de medicijnen, die zorgen ervoor dat het niet nog groter wordt, maar je moet rekenen op kanker binnen de aankomende jaren. Dus, ieder jaar terugkomen voor controle om te zien of de kanker er al zit. Zo ja, dan implanteren ze radioactieve staafjes in de prostaat. Hhmm, dacht de man, dat kan niet goed zijn voor de rest van mijn lijf lijkt me. (Goed gedacht) Familie van mij, dus hij vraagt mij of daar niks aan te doen is. Ik zet hem aan de sabal en vul nog wat mineralen tekorten aan en iets om de lever te reinigen. Deze man komt terug bij de uroloog, die bekijkt de boel en zegt, ik snap er niks van, de prostaat is nu nog maar 2x vergroot. Dat zie ik eigenlijk nooit. Nou, zegt deze man, ik ben deze spullen in gaan nemen van een natuurgeneeskundige. De uroloog zegt; Tsja, ik geloof niet in dat soort spullen, maar als u er blij van wordt mag u dat rustig nemen hoor. Baat het niet, dan schaadt het niet, maar het niet is allemaal niet wetenschappelijk bewezen! Alsteblieft mensen, hoe dik is de plaat dan voor je kop? Wij hebben er maar smakelijk om gelachen, maar je snapt dat ik al snel een hoop oudere heren op consult gehad heb, oh, en allemaal op afstand hoor, want anders werd het veel te duur. Jaaaaa, daar wordt ook rekening mee gehouden.
cybrdynk schreef:En placebo, hoezo placebo?? Een man van 70 jaar, prostaat 5x vergroot, uroloog zegt aan de medicijnen, die zorgen ervoor dat het niet nog groter wordt, maar je moet rekenen op kanker binnen de aankomende jaren. Dus, ieder jaar terugkomen voor controle om te zien of de kanker er al zit. Zo ja, dan implanteren ze radioactieve staafjes in de prostaat. Hhmm, dacht de man, dat kan niet goed zijn voor de rest van mijn lijf lijkt me. (Goed gedacht) Familie van mij, dus hij vraagt mij of daar niks aan te doen is. Ik zet hem aan de sabal en vul nog wat mineralen tekorten aan en iets om de lever te reinigen. Deze man komt terug bij de uroloog, die bekijkt de boel en zegt, ik snap er niks van, de prostaat is nu nog maar 2x vergroot. Dat zie ik eigenlijk nooit. Nou, zegt deze man, ik ben deze spullen in gaan nemen van een natuurgeneeskundige. De uroloog zegt; Tsja, ik geloof niet in dat soort spullen, maar als u er blij van wordt mag u dat rustig nemen hoor. Baat het niet, dan schaadt het niet, maar het niet is allemaal niet wetenschappelijk bewezen! Alsteblieft mensen, hoe dik is de plaat dan voor je kop? Wij hebben er maar smakelijk om gelachen, maar je snapt dat ik al snel een hoop oudere heren op consult gehad heb, oh, en allemaal op afstand hoor, want anders werd het veel te duur. Jaaaaa, daar wordt ook rekening mee gehouden.
Focussed schreef:Placebo is niks negatiefs cybrdynk. Alternatief is geen bewezen werking, waardoor het helemaal gestoeld is op het placebo effect.
cybrdynk schreef:Focussed schreef:Placebo is niks negatiefs cybrdynk. Alternatief is geen bewezen werking, waardoor het helemaal gestoeld is op het placebo effect.
En dit stukje is dan waar bij mij de schoen wringt. Ze gaan complementair nooit positief bewijzen, de hele wereld economie draait op het geld van de reguliere geneeswijze en wapens.
Dan zouden ze zichzelf flink in de vingers snijden.
Focussed schreef:.....En je wilt niet weten hoeveel geld er om gaat in de alternatieve sector. VSM, Boiron... De zogenoemde "Big Alta's". En die zijn echt niet beter dan de pharmaceutische industrie kan ik je vertellen.
cybrdynk schreef:Over dat bewijs stuk, ik heb me eigen testen al velen malen bewezen gezien hoor!
cybrdynk schreef:wij gniffelen gewoon om die reguliere geneeswijze. Het enige wat zij kunnen is herkennen hoe het heet, en om de beurt hun medicijnen die ze in hun grote boek hebben staan voorschrijven. En als de bijverschijnselen dan te erg worden, nou, dan staan er nog wel een aantal die je mag uitproberen.
Als ze nou konden uittesten welk medicijn werkte, dan had je wat!! En, begrijp me niet verkeerd, bij levensbedreigende situaties en ongelukken, wonden etc. moet je er direct heen, maar voor al het andere kun je beter bij de complementaire sector terecht hoor!
Focussed schreef:Heb cybrdynk aangeschreven om mee te doen in het kleine Bokt-reading onderzoek, wat eerder is gedaan met een gohya en een foto van een mens. Dit maal zou het gaan om een paard.
Er wordt gescoord op de mate van specifieke en correcte informatie.
Aan de hand daarvan kan een resultaat behaald worden.
singasong schreef:Focussed schreef:Heb cybrdynk aangeschreven om mee te doen in het kleine Bokt-reading onderzoek, wat eerder is gedaan met een gohya en een foto van een mens. Dit maal zou het gaan om een paard.
Er wordt gescoord op de mate van specifieke en correcte informatie.
Aan de hand daarvan kan een resultaat behaald worden.
En dat gaat dan over een paard waarbij een DA een diagnose heeft gesteld?