Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lottie84 schreef:Ik zei dat ten aanzien van het dier van 19.
Lottie84 schreef:Gelukkig is jouw merrie weer helemaal opgeknapt, staat ze nu onder een deken?
Lottie84 schreef:Nee inderdaad, klinkt top!! Nooit een oorzaak achterhaald voor het vermageren?
Nessah schreef:Vinden jullie het serieus normaal als er een paard zo uit ziet? Alleen omdat hij misschien stokoud is?
Sorry hoor, maar bekijk het eens bij bejaarden mensen.. mensen die zo oud zijn dat ze compleet ingevallen zijn.. Die kunnen niet meer lekker liggen en lopen omdat alles zeer doet ( geen spiermassa dus alles direct contact op het bot) Denk maar niet dat dit paard nog lekker kan liggen of rollen..
Qua denkgebied zijn zij inderdaad niet te vergelijken, maar lichamelijk op sommige punten weldegelijk. Alle zoogdieren met een skelet kan je met elkaar vergelijken op dat punt.
Mijn manier is anders (wat meer onderzoek), maar voor een 14 jarige kan ik het wel begrijpen dat je niet naar een eigenaar durft.
'Peter en de Wolf'. uryanne schreef:Ik kan geen paard van een foto beoordelen en kan dus niets zeggen van zijn/ haar gezondheid. Of het nu een paard van 10 of 40 is...
Ik vind het wel zeer bijzonder dat sommige in dit topic dat wel met grote zekerheid kunnen.