Kato. Klinkt iets krachtiger, ze luistert er perfect naar
en het betekend "de Wijze" En dat past OOK weer bij haar.
Mijn fries heette al Jippe en dat is zo gebleven. Past gewoonweg bij hem.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en het betekend "de Wijze" TessJS schreef:amyz schreef:Mn vorige pony heette officieel Peter Pan, vond ik echt vreselijkHeb m toen Biscuit genoemd (naar Seabiscuit). Maar moet zeggen... Inmiddels is ie verkocht en ben ik de naam toch wel gaan waarderen...
Huidige paard heet Umoyax, was enórm wennen in het begin. Kocht eindelijk mn Arabier en verwachtte zo'n schitterende Arabische naam...koop je een UmoyaxMn vader heeft nog geprobeerd om ''Umo'' te introduceren maar daar heb ik mooi een stokje voor gestoken. Zelf noem ik hem meestal Malle of Uk (voor een jaarling van inmiddels 1,51, wat voor Arabierenbegrippen dus min of meer een reus is
).
Echt lelijk vind ik een naam zelden, hoogstens apartBen inmiddels wel helemaal gewend aan Umoyax en het past gewoon bij hem. Beetje aparte naam maar wel een krachtige naam
Haha damn, Umoyax is niet bepaald een makkelijke roepnaam. Klinkt eigenlijk ook wel een beetje naar een medicijn
maar ik bleef hem gwn de vos noemen is makkelijker ( de vos is verkocht )
& noem hem nog steeds zo. ook wel een Bo of Bo'tje...
Aangezien ze ook wel het kabouterteam werden genoemd
(en witte of schimmelmans als-ie niet baggerbont is).