Wielrenners die geen rekening houden met paarden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:29

HolyPope schreef:
amykimmie schreef:
Waarom moet ik volwassener worden?

Daar kom je met een jaar of tien wel achter....!

Dank je Paus.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:30

HolyPope schreef:
amykimmie schreef:
Waarom moet ik volwassener worden?

Daar kom je met een jaar of tien wel achter....!

Dank je Paus.[/quote]

Dat duurt nog even, dus leg uit...
Heb een hekel aan mensen die hun 'mening' niet kunnen onderbouwen namelijk.

Betteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:31

Jij hebt wel een hekel aan meer dingen...

Klarinda

Re: Ik word er niet goed van!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:32

Oh ja inderdaad, elke keer die wielrenners!
Echt vervelend, heb er ook weleens last van..

HolyPope

Geduld is een schone zaak. Begin daar eerst maar 's mee.

Anoniem

Betteke schreef:

Klopt.
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag.
En holypope, jij bent zeker wel volwassen?
ALs ik zie hoevaak een mod jouwn profiel heeft moeten veranderen lijkt me dat ook niet erg vanzelfsprekend.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:33

Wijze mensen hier zeg _/-\o_ _/-\o_

HolyPope

amykimmie schreef:
Betteke schreef:

Klopt.
ALs ik zie hoevaak een mod jouwn profiel heeft moeten veranderen lijkt me dat ook niet erg vanzelfsprekend.

Dank je!

amyyy55

Wielrenners zijn verschrikkelijk :')
Ze denken alles te mogen en te kunnen , net oude mensen op de fiets. xd

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:34

Oh weet er alles van. Mijn paard is n keertje in een achterportier van een auto gaan zitten :D :D :D :D
Was echt niet mijn schuld. Kruispunt was leeg toen mijn collega en ik er gingen staan samen voor t stoplicht. Komt hij op minder dan een halve meter afstand staan. Paard van mijn collega was wat druk; daarom stond ik aan de buitenkant. Stoplicht gaat op rood, het verkeer + bus achterop had ook niet zoveel geduld dr gebeurt kweenie wat en toen ging het paard van mijn collega mijn kant op. Die van mij voelde zich opgesloten en haalt uit (raak) en ging van schrik op de auto zitten. Paard van mijn collega in volle gallop het kruispunt over en die van mij had ik omgedraaid en stond te stuiteren op t kruispunt. Zegt die bestuurder. U moet nu met mij een schadeformulier invullen... Zeg ik: ga daar en daar maar heen, kom ik zo wel naartoe, maar eerst even kalmeren (en kijken of ie wat had). Is meneer aangifte gaan doen van doorrijden na ongeluk _O- _O- _O-
Enfin. Verzekering heeft maar de helft van meneers' schade vergoed. Dus die heeft er wel wat van geleerd ja. Maar of dat zo moet?

Anoniem

Betteke schreef:

Klopt.
ALs ik zie hoevaak een mod jouwn profiel heeft moeten veranderen lijkt me dat ook niet erg vanzelfsprekend.[/quote]
Dank je![/quote]
Graag gedaan hoor! :)

Waratje

Ik denk dat de meesten in dit topic die boven de pak 'm beet 25 zijn zich best herinneren hoe ze op hun 16e dachten alles te weten en al helemaal volwassen te zijn. En nu ook weten dat dat volstrekt niet waar was :+
Het is op zich normaal op jouw leeftijd om te denken dat je alles goed begrijpt en overziet, maar de ontwikkeling van je hersenen houdt je hierbij voor het lapje, die zijn pas met een jaar of 23 afgebakken. Komt dus vanzelf wel een keer goed ;)

Anoniem

Re: Ik word er niet goed van!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:36

Waarom zou ik niet volwassen zijn?
Noem eens een voorbeeld.
Ik vind het namelijk nogal onvolwassen om zomaar dingen te gaan roepen, vooroordelen noem je zoiets geloof ik?

Doma_clasica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:37

amykimmie schreef:
Noem eens een voorbeeld.
Ik vind het namelijk nogal onvolwassen om zomaar dingen te gaan roepen, vooroordelen noem je zoiets geloof ik?

omdat je 16 jaar bent misschien? :')
Laatst bijgewerkt door Doma_clasica op 31-07-12 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:37

Betteke schreef:
Dien een klacht in, schrijf een brief naar het plaatselijke sufferdje en wordt heel snel wat volwassener.

mijn eerlijke mening: Die peletons horen helemaal niet op het fietspad thuis. Levensgevaarlijk.
Hoe realitsisch is het om in ons kleine kikkelandje te gaan scheuren op de fiets?? Kun je bij je doel voor die dag verkeerslichten, de hordes dagmensen op mooie dagen, de jonge kinderen en de slechte wegen incalculeren om een realistisch doel te krijgen? Kun je gewoon rustig veertig kilometer per uur rijden (Zeker op die mooie zomerdagen) terwijl er zoveel medeweggebruikers zijn zonder overtredingen te plegen of anderen in de weg te zitten. Volgens mij niet....
Ik ben nog steeds verbaasd waarom ik niet met mijn raceauto 200 over de snelweg mag rijden waar 100 is toegestaan, en fietsers wel de dubbele snelheid mogen rijden met alle bijkomende risico´s. Zeker die peletons horen wat mij betreft waar de snelle auto ook rijden, op een circuit....
En ja, ik geloof dat er (zeker op bepaalde plaatsen) irritaties onder de bevolking zijn over ruiters, maar ik denk dat als je landelijk kijkt wielrenners verschrikkelijk gehekelt worden. En je hebt het over verantwoording nemen, denk ik dat het voor de wielrenners ook weleens tijd wordt.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:38

BTW: het om iemand ontwikkeling en leetijd gooien is de makkelijkste manier om een discussie te winnen!!
kom met argumenten(dat moet je toch weten als volwassenen) of zeg niets.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:39

Doma_clasica schreef:
amykimmie schreef:
Noem eens een voorbeeld.

omdat je 16 jaar bent misschien? :')

Een 16 jarige kan net zo goed volwassen zijn.
Een 25 jarig net zo goed nog een kind.
Maar goed, bekrompen nederland/bokt houdt ze vast aan de wet.

HolyPope

@amykimmie, wat denk je dat de consequenties van het gebeuren uit je OP kunnen zijn...?

Waratje

Je voelt je door iedereen (inclusief wielrenster) aangevallen en wenst niet de situatie vanaf een ander standpunt te bekijken. Dat is onvolwassen, hoort ook bij je leeftijd, zoals ik al zei zijn je hersenen nog in ontwikkeling. ;)

Fenrir

amykimmie schreef:
Je maakt mij ook niet wijs dat je niet door hebt met je gezonde verstand, dat er een paard op het fietspad staat te stuiteren.

Dat kunnen ze wel zien, maar dat wil nog niet zeggen dat ze weten hoe ze er mee om moeten gaan. Er zijn gewoon mensen die niet weten hoe dicht je langs een paard kan of waarom dat beest zo raar loopt te doen.

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:40

meikemarieke schreef:
Sorry, maar ik zie nu het topic van de wielrenner voor me:
Ben ik lekker aan het fietsen, staat er weer zo'n paard in de weg! Wil ik erlangs, zet ze dr paard in de weg!
Ik snap dat het vervelend is voor jou, maar je kunt niet van iedereen verwachten dat ze 'wel even op jou wachten' in het verkeer......

haha dat is het eerste wat ik ook dacht. :')
Maar toch snap ik niet dat ze zo dicht achter een paard langs fietst. Wat als hij naar achter trapt of schrikt en zich om draait?

Anoniem

HolyPope schreef:
@amykimmie, wat denk je dat de consequenties van het gebeuren uit je OP kunnen zijn...?

Gaat dat er hier om?

quera

Gekvanfleur

Jij vind dt zo'n peloton niet op het fietspad mag. Maar wat vind jij van paarden op het fietspad dan? Want dat is verboden.

Sunnda

quera schreef:
Het fietspad is voor fietsers.
Hoe raar ook stel je hebt een fietspad en daarnaast een 80 km weg. Dan moet jij officieel op de weg rijden. Jij zit dus altijd fout. Want je hoort daar niet te lopen met het paard.

Schelden is zowizo niet goed natuurlijk.

Gaan we weer.....nogmaals, dat is onzin en helemaal niet volgens de wet!!! Op een 80 KM weg hoor jij als ruiter absoluut niet thuis!!

Doma_clasica

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 21:42

gekvanfleur schreef:
BTW: het om iemand ontwikkeling en leetijd gooien is de makkelijkste manier om een discussie te winnen!!
kom met argumenten(dat moet je toch weten als volwassenen) of zeg niets.. :)

Wat wil je dan voor antwoord? :roll: Als je 16 jaar bent ben je nog niet volwassen. En dat is een feit.