De een na laatste keer hebben ze de hele stal zelfs 'opgehooid' met hooi!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xLauLaUx schreef:Niet echt erg, maar laatst waren mijn grootvader en ik met mijn achternichtje van 4 en wat vriendinnetjes van haar bij mijn pensioenponietje. We hadden hen meteen gewaarschuwd dat ze er niet op mochten, nog voor we op stal kwamen. Eén van die vriendinnetjes zat te zeuren dat dat belachelijk was, want dat ze héél goed kon paardrijden! Ik zo: 'Nee, dat mag niet, hoor, mijn pony heeft pijn aan zijn beentje en mag niet gereden worden.'
Kindje heel ongelovig kijken, alsof dieren geen pijn kunnen hebben.
Later, op stal, mochten ze een beetje helpen borstelen, dus ik doe zijn halster aan, geef die kleintjes een zachte borstel en een doekje, en laat ze maar verzorgen
De ironie was dat het meisje had gezegd dat ze zo ontzettend goed paardreed, niet de stal in durfde omdat de pony heel boos keek. Hij stond heel vrolijk te flemen en terug te kriebelen
Toen kon je me dus echt wel oprapen, die reed natuurlijk héél goed paard
brechtje122 schreef:Mijn twee Shetlanders staan nu nog niet aan huis op een gehuurd stukje. Iemand vindt blijkbaar dat ze véél te dun zijn. Een heeft best wel een buikje. En is nu al een stuk of 6 keer over het hek geklommen om een halve baal hooi in de ruif te gooien.![]()
De een na laatste keer hebben ze de hele stal zelfs 'opgehooid' met hooi!We weten alleen nog steeds niet wie het is. Het helpt helaas ook niet om dreigende briefjes op te hangen.
Jackytje schreef:brechtje122 schreef:Mijn twee Shetlanders staan nu nog niet aan huis op een gehuurd stukje. Iemand vindt blijkbaar dat ze véél te dun zijn. Een heeft best wel een buikje. En is nu al een stuk of 6 keer over het hek geklommen om een halve baal hooi in de ruif te gooien.![]()
De een na laatste keer hebben ze de hele stal zelfs 'opgehooid' met hooi!We weten alleen nog steeds niet wie het is. Het helpt helaas ook niet om dreigende briefjes op te hangen.
Bekijk het optimistisch; Gratis hooi
rommulus schreef:Zucht ... Heb helaas een echt penny paard
Word regelmatig door verschillende mensen gestalkt (gelukkig is dit meestal alleen in de zomermaanden)
Gelukkig is er veel toezicht
Als er ook maar iemand afgezien van ik met een schaar of wat dan ook bij zijn box in de buurt komt gaan er koppen rollen
Al vraag ik me wel af wie diegene het eerst te pakken krijgt ik of de mensen die daar rond lopen
Pelryo schreef:vriendin van mij had dat ook bij mijn shetlander. Hij kwam van de manege waarop zij les heeft gehad.
1 keer liep ze naar hem toe want na 2 jaar herkende hij haar vast wel ( haha) en het eerste wat hij deed was vol in haar tiet bijten.heb nooit zo gelachen.
JuliaaahX schreef:Toen ik nog op m'n vorige stal stond, was meneer een korte periode nog hengst. Er waren in die tijd vier hengstenstallen die werden gescheiden van de rest door een hek (-> manegekindjes weghouden). Zus en ik hadden eten bij de McDonalds gehaald en toen Royal z'n eten kreeg zaten wij in z'n stal ook te eten. Komt er een jongetje (door het hek heen) naar ons toegelopen: 'Oooooh, daar mogen jullie niet zijn!' Jongetje was misschien een jaar of zes! Hij komt in de stal staan, dus m'n zus zegt heel droog: 'Jij wel dan? Dit is een gevaarlijk paard, ik zou maar oppassen als ik jou was!' En toen was het jongetje héél snel verdwenen