Another Penny-Topic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 20:11

Mijn twee Shetlanders staan nu nog niet aan huis op een gehuurd stukje. Iemand vindt blijkbaar dat ze véél te dun zijn. Een heeft best wel een buikje. En is nu al een stuk of 6 keer over het hek geklommen om een halve baal hooi in de ruif te gooien. :(

De een na laatste keer hebben ze de hele stal zelfs 'opgehooid' met hooi! _-:( We weten alleen nog steeds niet wie het is. Het helpt helaas ook niet om dreigende briefjes op te hangen. :\

xLauLaUx

Re: Another Penny-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 20:21

Niet echt erg, maar laatst waren mijn grootvader en ik met mijn achternichtje van 4 en wat vriendinnetjes van haar bij mijn pensioenponietje. We hadden hen meteen gewaarschuwd dat ze er niet op mochten, nog voor we op stal kwamen. Eén van die vriendinnetjes zat te zeuren dat dat belachelijk was, want dat ze héél goed kon paardrijden! Ik zo: 'Nee, dat mag niet, hoor, mijn pony heeft pijn aan zijn beentje en mag niet gereden worden.'
Kindje heel ongelovig kijken, alsof dieren geen pijn kunnen hebben.
Later, op stal, mochten ze een beetje helpen borstelen, dus ik doe zijn halster aan, geef die kleintjes een zachte borstel en een doekje, en laat ze maar verzorgen :)
De ironie was dat het meisje had gezegd dat ze zo ontzettend goed paardreed, niet de stal in durfde omdat de pony heel boos keek. Hij stond heel vrolijk te flemen en terug te kriebelen :P
Toen kon je me dus echt wel oprapen, die reed natuurlijk héél goed paard :j

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 20:34

xLauLaUx schreef:
Niet echt erg, maar laatst waren mijn grootvader en ik met mijn achternichtje van 4 en wat vriendinnetjes van haar bij mijn pensioenponietje. We hadden hen meteen gewaarschuwd dat ze er niet op mochten, nog voor we op stal kwamen. Eén van die vriendinnetjes zat te zeuren dat dat belachelijk was, want dat ze héél goed kon paardrijden! Ik zo: 'Nee, dat mag niet, hoor, mijn pony heeft pijn aan zijn beentje en mag niet gereden worden.'
Kindje heel ongelovig kijken, alsof dieren geen pijn kunnen hebben.
Later, op stal, mochten ze een beetje helpen borstelen, dus ik doe zijn halster aan, geef die kleintjes een zachte borstel en een doekje, en laat ze maar verzorgen :)
De ironie was dat het meisje had gezegd dat ze zo ontzettend goed paardreed, niet de stal in durfde omdat de pony heel boos keek. Hij stond heel vrolijk te flemen en terug te kriebelen :P
Toen kon je me dus echt wel oprapen, die reed natuurlijk héél goed paard :j

Whahahaha

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 20:38

brechtje122 schreef:
Mijn twee Shetlanders staan nu nog niet aan huis op een gehuurd stukje. Iemand vindt blijkbaar dat ze véél te dun zijn. Een heeft best wel een buikje. En is nu al een stuk of 6 keer over het hek geklommen om een halve baal hooi in de ruif te gooien. :(

De een na laatste keer hebben ze de hele stal zelfs 'opgehooid' met hooi! _-:( We weten alleen nog steeds niet wie het is. Het helpt helaas ook niet om dreigende briefjes op te hangen. :\

Bekijk het optimistisch; Gratis hooi :D

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 20:45

Jackytje schreef:
brechtje122 schreef:

Ik denk dat het niet de balen van de Penny zijn, denk eerder hun eigen balen :')

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 20:50

Horse4life10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 21:24

toch zorgen sommige pennys wel weer voor een leuke lachbui :D

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 10:38

goldenarrow schreef:
Jackytje schreef:

Ik denk dat het niet de balen van de Penny zijn, denk eerder hun eigen balen :')

Ja dat is inderdaad het probleem :P

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:41

Horse4life10 schreef:
toch zorgen sommige pennys wel weer voor een leuke lachbui :D

Dat zeker :Y)

Er was eens een meisje op een manegepony waar ik naast liep vroeg ze me: 'Kan lucy(pony waar ze op reed) ook in bomenklimmen?'
_O-

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:47

Trouwens sorry dat ik zomaar kom binnenvallen, stille meelezer :o

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 17:53

* stille meelezer *

ben blij, dat mn 2 verzorgpony's bij mensen aan huis staan, de eigenaresse vind van alles goed wat ik doe, mits ik wel rekening houd met de gezondheid en verantwoordelijkheid etc.

ben echt blij, om van manege's weg te zijn.. sommige penny's... *zucht*

myrtedandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-12 23:35

Hierbij meld nog een stille meelezer zich aan!

Echt penny acties, nee niet echt gehad!
Maar wel echt een penny meisje op de manege die dan op een zwarte nog niet eens C-pony zit en dan vét trots is dat ze vanaf haar pony de grond aan kan raken,
Nou doe ik Horseball, een sport waarbij je naast je paard moet hangen.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=75&t=1602326
en ging ze het bij ons even mooi showen dat ze dat veel beter kon terwijl wij toch echt wat meer ervaring hebben, en ook echt alles beter weten hé. pffff wordt je zo moe van!

ponyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 20:06

rommulus schreef:
Zucht ... Heb helaas een echt penny paard

Afbeelding

Word regelmatig door verschillende mensen gestalkt (gelukkig is dit meestal alleen in de zomermaanden :D )
Gelukkig is er veel toezicht

Als er ook maar iemand afgezien van ik met een schaar of wat dan ook bij zijn box in de buurt komt gaan er koppen rollen
Al vraag ik me wel af wie diegene het eerst te pakken krijgt ik of de mensen die daar rond lopen :+

Dat is inderdaad een heel mooi paard

lisaislisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 21:16

Iljavdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 21:32

haha lisa :Y)

myrtedandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-12 21:40

hahaha! sneuuuu!

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-12 00:55

vriendin van mij had dat ook bij mijn shetlander. Hij kwam van de manege waarop zij les heeft gehad.
1 keer liep ze naar hem toe want na 2 jaar herkende hij haar vast wel ( haha) en het eerste wat hij deed was vol in haar tiet bijten. :+ heb nooit zo gelachen.

myrtedandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-12 13:07

Pelryo schreef:
vriendin van mij had dat ook bij mijn shetlander. Hij kwam van de manege waarop zij les heeft gehad.
1 keer liep ze naar hem toe want na 2 jaar herkende hij haar vast wel ( haha) en het eerste wat hij deed was vol in haar tiet bijten. :+ heb nooit zo gelachen.

hahahaa bah! vieze shetlander! :D

Eleanne16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 16:44

ja dat het zo stil is

myrtedandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 17:01

xAlientjex schreef:
ja dat het zo stil is

je hoort de krekels op de achtergrond in de topic!

Calypso84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 18:25

tiwi1969 schreef:
Wat dacht je van volwassen penny's de de hele zadelzolder vol hangen met roze dekjes ;)

wat is er mis met roze? := :+

Flynn00

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 18:28

roze is leuk!! vooral bij een hengst of ruin! XD

JuliaaahX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:45

Jeetje, na het lezen van dit topic ben ik blij dat mijn paard nu aan huis staat achter een hoog hek en vooral veel bomen! Wel kunnen voorbijgangers (onderweg naar een kinderboerderij) naar binnen kijken. Dus as ik aan het rijden of aan het lessen ben staan er vaak kindjes aan het hek te rammelen: 'IK WIL NAAR BINNEN, IK WIL PAARDJERIJDEN!' Maar ach, zolang ze niet naar binnenkomen vind ik het goed! :D

Toen ik nog op m'n vorige stal stond, was meneer een korte periode nog hengst. Er waren in die tijd vier hengstenstallen die werden gescheiden van de rest door een hek (-> manegekindjes weghouden). Zus en ik hadden eten bij de McDonalds gehaald en toen Royal z'n eten kreeg zaten wij in z'n stal ook te eten. Komt er een jongetje (door het hek heen) naar ons toegelopen: 'Oooooh, daar mogen jullie niet zijn!' Jongetje was misschien een jaar of zes! Hij komt in de stal staan, dus m'n zus zegt heel droog: 'Jij wel dan? Dit is een gevaarlijk paard, ik zou maar oppassen als ik jou was!' En toen was het jongetje héél snel verdwenen :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 20:48

JuliaaahX schreef:
Toen ik nog op m'n vorige stal stond, was meneer een korte periode nog hengst. Er waren in die tijd vier hengstenstallen die werden gescheiden van de rest door een hek (-> manegekindjes weghouden). Zus en ik hadden eten bij de McDonalds gehaald en toen Royal z'n eten kreeg zaten wij in z'n stal ook te eten. Komt er een jongetje (door het hek heen) naar ons toegelopen: 'Oooooh, daar mogen jullie niet zijn!' Jongetje was misschien een jaar of zes! Hij komt in de stal staan, dus m'n zus zegt heel droog: 'Jij wel dan? Dit is een gevaarlijk paard, ik zou maar oppassen als ik jou was!' En toen was het jongetje héél snel verdwenen :')

leuk is dat hè :') als ze zo snel weg zijn.

Waren vorige week weer penny's met mijn VPs aan het wandellen, nouja mijn VP's waren met penny's aan het wandellen }>

LindeDjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 23:46