Janine1990 schreef:Wat betreft jouw wedstrijdrijden, als jouw paard geschuurd heeft, of in de billen is gebeten, noem maar wat op... Dan kan je er niemand op aanspreken. Daar heeft eigenlijk geen mens schuld aan. In dit geval is het door een persoon geknipt, die nota bene 24 is.
Dat is absoluut vervelend, vervelender dan morgen weer aan het werk te moeten, als je het mij vraagt.
Jij kent mijn baas niet
Tja resultaat is hetzelfde, paard wat minder mooi aan de start komt. Voor mij maakt het op dat moment niet uit, er hangt geen bord boven zijn kop IK BEN MISHANDELD.
Er loopt gewoon een paard met een bijtwond op zijn bil of met wat minder mooie manen. Niemand weet verder toch hoe en wat...
@Douraque: krassen op mijn auto geven blijvende schade, kost me een hoop geld om te repareren. Staart en manen een stukje afknippen is niet mooi maar groeit wel weer aan. Staart is niet tot de wortel afgeknipt zodat men zou KUNNEN spreken van mishandeling. Maar ik denk dat je zelf het verschil ook wel snapt
En stel...... dat mijn tante klootjes had dan was het mijn oom geweest. Dat is hier toch helemaal niet aan de orde