Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dorothea schreef:Zo zie ik heel vaak in advertenties staan: mag gekeurd worden (al dan niet kosten koper). Dan krijg meteen zoiets van...nou, da's aardig zeg, dat dat zomaar mag. Sorry hoor, maar je hebt als koper toch altijd het recht om te laten keuren??
DaisNBenj schreef:Je bent niet haar moeder ofzo dus hou gewoon op Nathe. Op andere mensen hier hamer je ook
niet zo. Ze zal heus wel weten waar ze mee bezig is hoor!

nathe schreef:DaisNBenj schreef:Je bent niet haar moeder ofzo dus hou gewoon op Nathe. Op andere mensen hier hamer je ook
niet zo. Ze zal heus wel weten waar ze mee bezig is hoor!
![]()
Heb je het andere topic ook gevolgd? ik hamer bij IEDEREEN op keuringen hoor. Dat is gewoon super belangrijk.
Een 1 is perfect en een 2tje is gewoon goed. 3 een lichte afwijking en van een 4 moet je afblijven.
Een paard met 1tjes en 2tjes is dus gewoon goed.
stef schreef:Keuren is ook niet heilig.... Ligt ook wel een beetje aan de prijs en het doel. Mijn huidige pony's zijn niet gekeurd, mijn vorige wel
nathe schreef:jep maar het is altijd leuk als je paard gewoon in orde is op foto's.
Ook de verkoopwaarde hangt hier aan vast. Natuurlijk zijn er uitzonderingen maar als je toch wat geld uitgeeft heb je toch graag wat zekerheid he