Ooh ik lees ook even mee! Heb vorige week mijn eerste paar De Niro's besteld . Cognac met croco accenten, ben benieuwd . Ik heb ook nog mijn zwarte rectiligne laarzen. Wordt al 5 jaar intensief mee gereden en alles wat er bij hoort. Zien er nog altijd super uit
Heel mooi, die zouden vast mooi bij m'n zadel kleuren, maar helaas te groot voor mij.
MelanieB
Geplaatst: 10-01-12 14:24
Zitten ook erg lekker, nooit blaar van gehad. Het is een 39/40, dacht 40, moet even exact nakijken. Gaan weg omdat ik volledig overstap op mennen, en niet 3 paar laarzen voor 1 pony waar ik nog op rij nodig heb.
wauw wat een prachtige laarzen allemaal en ik dacht nog wel redelijk apart te zijn omdat ik petrie athene zwart heb genomen voor mijn buitenritten, maar nu ik dit zie...
Erg gave laarzen! Maar voorlopig blijf ik bij mijn Konigs! Zie ook dat die in donkerrood kunnen. Dat is misschien wel wat voor volgende trainingslaarzen!
jannetta1986
Geplaatst: 11-01-12 09:17
jaa ik volg hem ook weer foto's van mijn lipica's zal ik zsm plaatsen
zonnetje1903
Geplaatst: 12-01-12 22:17
MelanieB schreef:
*KNIP advertentie / niet toegestaan bericht
Ik kom ook even binnenvallen, maar wat wil je ervoor hebben??
Laatst bijgewerkt door Leo op 13-01-12 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:quote verwijderd bericht weggehaald
Zit ik al ruim 8 weken te wachten op mijn De Niro's. Zijn ze binnen, passen ze niet. Ze zijn te groot bij mijn kuit terwijl ik een standaard maat heb besteld en ook heb gepast in de winkel en deze was wel goed. Ben benieuwd hoe het opgelost gaat worden, want zo hoef ik ze niet.
steinstein
In het vorige topic stond een foto van een laars van Derby zwart met cognac kap, helaas kan ik die foto niet meer vinden in het topic en ook niet via google. Kan iemand me aan deze foto helpen?