mijn leren laarzen zijn 'op'

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 18:00

Yay! Ik sta op twee bij Miss Non Snob Bokt *LOL* En ik plaats de 200ste reactie op Suzanne's laarzen die op zijn *LOL*

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 18:13

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

Yesssssssssss nr. 1

Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 18:33

goh paardengek leg eens uit waarom mytens nu opeens op 1 staat? hoe jureer jij eigenlijk?

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 18:58

Ikke ook meedoen....

Ik rijd op het moment 3 jonge paardjes in met een kiefferzadeltje...en een mooi kiefferhoofdstel...

De kleur rijbroek moet wel dezelfde kleur zijn als het dekje...en heb natuurliujk ook leren laarsjes...!!! daar rijd ik ook de paardjes mee in...!!! HEb alleen geen hoedje ben springruiter...maar aan mytens te zien maakt dat dus niet uit dus de volgende springwedstrijd ook maar met hoedje hahaha...!!!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 20:07

Ja, ikke wil ik ook weten hoe PG jureert!!! Eerst stond ik nog in de top 10 bij miss boktsnob en nou sta ik op 3 bij miss boktnotsnob... Verward ...nou ja, misschien kan ik als ik heel hard mijn best doe wel een kansje wagen op de eerste plaats nu...had het van Puck toch nooit gewonnen, maar als ik me nou heel shabby ga gedragen... Schijnheilig ...dan hoeven Amulet en Spirit natuurlijk geen concurrentie te zijn... Haha!

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 20:38

hehehehe ik kijk gewoon wat iedereen zegt *LOL* Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 21:07

hoi ,

steef ik spring ook,

handelspaarden is -10.
Als snob heb je een eigen paard dus ik zet me op nr 1. en ik spring gewoon om te zeggen dat ik geen flikker ben

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:29

Nee...moet mezelf toch f verdedigen...ik hoor echt niet thuis in de notboktsnob top 3...ik heb namelijk een enorm fantastisch veulen onderweg uit een goedgekeurde volbloed arabier dekhengst die een premie en een prestatiepredikaat heeft!!! En die tevens nationaal kampioen is geweest tussen de paarden en er om bekend staat zeer goede nakomelingen te leveren...en mijn merrie is een dochter van een erg goed Z dressuur paard dat gereden is door de dochter van van Nes (flaxman arabians)...

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:32

PS: Dekens voor Escala koop ik natuurlijk niet bij een doodgewone ruitersportzaak maar bij Flaxman arabians...(arabierenstoeterij in Belgie...dekens laat ik onder rembours opsturen) En Escala krijgt meer verse kruiden dan ik zelf... Schijnheilig In het weiland groeien die namelijk niet bepaald rijkelijk hier...

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:33

Ik ben nog steeds miss boktsnob!!!!!!!!! Niemand kan tegen mij op grinnik

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:38

hai, ik geloof dat ik ook maar eens een gooi gaan doen, ha ha
ik heb wel 5 paarden, waarvan 3 heeeeeeeeeeeeeeeeeeele goede, 2 ainsley zadels, 1 kiefer zadel, 1 stubben zadel 1 heeeeeeeeeeeeeeeeeeel duur westernzadel, 1 gewoon westernzadel, 1 handgemaakt tuig voor een 1e premie welshpony, 1 br hoofdstel, 1 hoofdstel engels handgemaakt van 450,00 gulden, 1 mentuig voor d pony, 1 marathonwagen, 1 concourswagen, 1 mitsubitsie l 200, nieuwe waco trailer, alle paardjes hebben een zomer, winter, hals en zweetdeken, 2 halsters, 1 voor de wei, 1 voor net, dure westernlaarzen, oke genoeg nu, volgende keer meer doei doei groetjes amanda

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:46

Ik wil ook niet tegen jou op Puck... Schijnheilig JIJ BENT AL DE OPPERSNOB, maar een plaatsje in de top 10...*duim duim duim*...

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-01 22:47

Ho...stop...wacht!
Ik gooi nu even mijn hengschtie in de strijd!
Mijn beeldschone, goedgekeurde PRE hengst. Grand Prix nivo afgericht, hoog in de sport gepresteerd onder oa Eddie de Wolff v Westerrode en kampioen op de SICAB in Spanje, waar alleen de beste hengsten toegelaten worden. Lovers
Hij zorgt op het moment voor...naar ik hoop....een steengoede zoon, die we eind mei 2002 mogen verwachten! Als het een merrie wordt, wordt het vast ook een leukertje... Schijnheilig
Mijn ruin is ook zo geweldig, maar helaas....nakomelingen zitten er niet in Haha! Verdorie, ze hadden hem ook hengst moeten laten...losers! Haha!

orri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:54

Oke naast mijn Pikeurbroeken van Meryl natuurlijk in bandplooi en mijn Mountain Horse laarzen, draag ik natuurlijk alleen Kyra K. jassen.
Mijn favoriete sokken zijn mijn Pikeur en Kyra K.
Verder heb ik een Harry Horse fluwelen getailleerde bodywarmer en vind in Anky truitjes erg lekker zitten. Mijn zadel is op maat gemaakt door Hulsebos en ik heb speciale beugelriemen met een dwarshaakje zodat mijn beugelriemen niet schuren onder mijn zweetblad. Mijn hoofdstel is van Stubben, maar ik wil graag een Hulsebos hoofdstel erbij. Mijn Bonfire neusriem heb ik verkocht aan Suzanne omdat ik wit onderlegd niet meer leuk vond staan bij mijn paard...

Mijn paard is een afstamming Havidoff x Candy Boy (Luckyboy xx) x Akteur (Amor)
Uit een predikaatrijke afstamming, moeder keur, mm keur pres pref, etc.
Hij heeft op de internationalerijpaardveulenkeuring gelopen en behaalde 2e plaats 1e groep en 3e plaats beide groepen.
Overigens staat zijn oma, Dossa, op Stoeterij Broere waar ook Montecristo vandaan komt die via moederskant ook dezelfde Clavecimbel genen voert.

Toen mijn man van mijn paard viel, liep ik naar mijn paard toe om hem te kalmeren, hij was namelijk geschrokken....hahahahaha.

Daarbij les ik alleen prive lessen, een aparte voor dressuur en centered riding.

Nou hier moet ik toch wat mee scoren LOL *LOL* LOL

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 22:56

wat gemeen ik kom er niet meer invoor... *huil* maarja tegen zoveel kakkers kan ik niet op he!
ene PJ vind ik echt een boksnob grijnz Lachen
steef helaas je moet PJ voor laten gaan we horen het wel als je een duur eigenpaardje hebt he.
met een paard van een ander pronken kan natuurlijk niet!
Trouwens PJ wnt helemaal want die traint in het buitenland *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:34

ja, gewonnen!!!!!!!!!! en inderdaad ik trainde in het buitenland , sinds 2 dagen niet meer Huilen Huilen wat mis ik het daar hahaha
MAar steef, je mag best zilver halen, haha en ach ik ben gewoon een beetje veel verwend volgens dorine Knipoog

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:35

Kom je als je veel paardjes hebt op nr.1.
Ik heb 23 eigen paardjes!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 09:38

als ze allemaal goede papieren hebben wel Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 10:04

Maar.. Ehh.. Ik heb een vriendje (paard hoor Haha! ) wat jullie aaaaaallemaal niet hebben!
Hij is heel lief en er zit waarschijnlijk Pools bloed in ennehh.. Naja hij is zwart en hij heeft altijd een wit dekje met een witonderlegde neusriem!! Schijnheilig (manegepaard *LOL* )

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 12:16

Sorry Suzanne maarre Edy de Wolf van Westerrode vind ik niet zo'n goede referentie.... Misselijk

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-01 12:28

Maar ja...hij heeft wel altijd met Imi in de Hoefslag/Bit/Paard&Sport en verschillende boeken gestaan. Door hem is mijn paardje zo bekend. De meest wildvreemde mensen blijken mijn paard te kennen. Hebben ze hem ooit gezien met Eddie, of in een boek, of op Paard '96 ofzo.
Mijn peerd is een beroemdheid!!!!!!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 12:30

Ja das leuk, maar Eddy Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk
Kan ook ECHT niet lesgeven Haha! (eigenlijk vind ik het gewoon een onsympathieke kerel Haha! )
Maar Imi is mooi hoor Schijnheilig

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 12:43

Om evve terug te komen op leren rijlaarzen!!!
Mijne zijn ook op en ik heb ze net 8 maanden, en nog wel Petrie's!!! Ze kunnen ook niet meer gemaakt worden zei de schoenmaker!!! Huilen
BALEN!!!!!!!!!!!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 12:44

Wat DOEN jullie toch met die laarzen??

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-01 12:46

Ik schrijf nog een reactie misschien halen we dan de 10 pagina's.
IK ben helaas geen boktsnob, ben nml. al zoveel dierenarts kosten kwijt aan alle paarden die ik gehad heb dat bijna al mn geld daarheen is gegaan!!!Maar...ik heb wel veel rijbroeken en elke week priveles en....leren rijlaarzen, die kapot zijn, helaas!!!!!!!!(wat ik net vertelde, al na 8 maanden!!!!!)dus.....haha!!!!?