Jamy Jezabel van de Zonehoeve, 6-08-1995 (8 dus;))
Ras: Connemara
Geslacht: Merrie
Maat: 1.44 M
Kleur: Zwart-Bruin
Aftekeningen: links achter sokje, rechts achter kroonrand, kleine witte stip op het voorhoofd.
Moeder: Mooney van de Zonnehoeve (Z-Springen, Z-Dressur, Z-cross)
Vader: Hatatila van de Leliaard (Z-Springen, Z-Dressur, Z-cross, heeft ook 6 meegedaan aan het pony EK waarnvan geloof ik 2 keer beste combinatie, Hatatitla is nu ook goedgekeurd voor het leven.)
-L2-Dressuur met 3 wintstpunten ( Nu 2 keer L2 gestart, start in totaal vanaf februarie, best snel gegaan dus

-Kan goed springen (nog geen wedstrijden aan meegedaan, alleen onderling en dat ging heel braaf, vind geen hindernissen eng ofzo en springt nu onder het zadel 90 cm en los is het hoogste ong 1.10 m)
-Verkeersmak, ze is buiten en op vreemde tereinen echt superbraaf!
-Trailermak, ze loopt er zo in en uit, blijft ook rustig staan enzo...
-Vreemde dingen zoals zwemmen of boomstammetjes of andere rare sprongentjes vind ze helemaal geweldig en doet en springt ze ook zo!
Hele liever pony met poetsen en op/in stal, los in de bak, met rijden zonder zadel, longeren (ook met hulpteugels blijft ze gewoon braaf) Jamy is ook makkelijk te rijden, niet echt een drabbertje ofzo! Er rijd zelfs af en toe een meisje van 9 zo mee weg!

Hier wat foto's (als je er meer wilt zien kan je even in mijn profiel kijken, daar staan er heel veel!):

Zo ga je gang, ik ben benieuwd