Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mltex schreef:Ik mis wel erg die fluwelen ribbroeken in alle hippe kleurtjes die begin jaren ´90 opkwamen.
De waren geweldig, nu nog 2 van eurostar en donkerblauw en zwart voor een belachelijke prijs.
Waar zijn ze gebleven?
Toen kwam wss de leren zitvlakken om te blijven plakken in het zadel....ik wil die ribbroekjes in die toffe kleurtjes terug!!!!!
Ik rij nog wel met lage neusriem, scheelt een hoop gek.lier met riempjes en minstens zo effectief. Voor mij geen andere meer.
Ik heb nog wel in bordeauxrode clubtrui gereden in idd een vzh stubben zadel (die ik nu weer heb)
Van mij hoeft die poespas niet en nog erger> setjes, beest als een kerstboom door de bak.
Gebruik alleen wat nodig is.
mehorsrex schreef:ik hoorde van mijn vader die nu 64 is dat ze er vroeger niet eens bij stil stonden of het zadel wel paste op een paard. ze klapte er een zadel op en het was rijden maar. of het nou goed is weet ik niet maar tegenwoordig vind ik wel dat er wat over dreven word
mehorsrex schreef:ik hoorde van mijn vader die nu 64 is dat ze er vroeger niet eens bij stil stonden of het zadel wel paste op een paard. ze klapte er een zadel op en het was rijden maar. of het nou goed is weet ik niet maar tegenwoordig vind ik wel dat er wat over dreven word