Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AaronYve schreef:Wat het jammer eraan is dat ik hier een post neer zet dat ik nog verzorgpaarden heb en dat er van de 4 reacties die ik daarop kreeg maar 1 iemand het fatsoen had om een een berichtje terug te sturen.
Wel willen ze allemaal verzorgen maar als je zegt, kom maar eens kijken dan hoor je niks meer.
Dus ja zelfs hier gaat het zo jammer genoeg
AaronYve schreef:Die meiden waren hier uit de buurt dus weet niet waar jij je reactie op baseert?
Behalve die meid met de fiets, zij wilde vanuit groningen komen maar ja dat is dus niet haalbaar
En daarbij als je dan niet kan omdat de afstand te groot is, heb het fatsoen en geef dat aan
AaronYve schreef:Wat het jammer eraan is dat ik hier een post neer zet dat ik nog verzorgpaarden heb en dat er van de 4 reacties die ik daarop kreeg maar 1 iemand het fatsoen had om een een berichtje terug te sturen.
Wel willen ze allemaal verzorgen maar als je zegt, kom maar eens kijken dan hoor je niks meer.
AaronYve schreef:Grappig is het he, als je er wat van zegt komen er ineens reacties.
manex schreef:AaronYve schreef:Wat het jammer eraan is dat ik hier een post neer zet dat ik nog verzorgpaarden heb en dat er van de 4 reacties die ik daarop kreeg maar 1 iemand het fatsoen had om een een berichtje terug te sturen.
Iets dergelijks had ik ook. Had een berichtje hier in het topic geplaatst dat we bij ons op stal (in Rucphen) op zoek zijn naar
een verzorger. Ook van niemand een reactie op gekregen. Jammer............
manex schreef:Ik praat gewoon in het algemeen ja. Je hoeft je ook echt niet aangesproken te voelen hoor.
En ik verwacht ook niet dat iedereen nu gaat reageren in het topic met "het is te ver". Maar wie weet, misschien
zijn er wel verzorgers die in de buurt van Rucphen wonen. Die zouden dan per pb kunnen
reageren. Maar zelfs dat is nog niet gebeurd. En dat bedoelde ik eigenlijk met "van niemand een reactie krijgen".
Enne, even voor de duidelijkheid, ik hoef dus geen pb-reacties met "het is te ver"
xxMaxx schreef:manex schreef:Ik praat gewoon in het algemeen ja. Je hoeft je ook echt niet aangesproken te voelen hoor.
En ik verwacht ook niet dat iedereen nu gaat reageren in het topic met "het is te ver". Maar wie weet, misschien
zijn er wel verzorgers die in de buurt van Rucphen wonen. Die zouden dan per pb kunnen
reageren. Maar zelfs dat is nog niet gebeurd. En dat bedoelde ik eigenlijk met "van niemand een reactie krijgen".
Enne, even voor de duidelijkheid, ik hoef dus geen pb-reacties met "het is te ver"
Hahahaha! Nou, dan zitten wij op een lijn!
manex schreef:AaronYve schreef:Wat het jammer eraan is dat ik hier een post neer zet dat ik nog verzorgpaarden heb en dat er van de 4 reacties die ik daarop kreeg maar 1 iemand het fatsoen had om een een berichtje terug te sturen.
Iets dergelijks had ik ook. Had een berichtje hier in het topic geplaatst dat we bij ons op stal (in Rucphen) op zoek zijn naar
een verzorger. Ook van niemand een reactie op gekregen. Jammer............
AaronYve schreef:Vo0lgens mij snap je het niet. Ik kreeg 4x een pb met de reactie dat zij mijn paarden wel wilden verzorgen.
Waarop ik reageer dat ze best eens mogen komen kijken waarna ik dus geen reactie meer krijg. Dat is toch raar.
Ik praat niet over dat bijv. jij niet reageert, jij hebt mij ook geen pb gestuurd
PussInBoots schreef:Of een verzorgster die écht wel met mijn paard naar buiten kon: "Hij moet maar luisteren!". Ja, dat klopt, maar als hij dat nou gewoon niet doet? Na drie keer proberen te overtuigen haar laten gaan, ze kwam toch niet bij een openbare weg in de buurt en ik ben maar bij de brug gaan staan wachten. Die gebroken neus had ik haar écht niet toegewenst, maar ik kon het niet laten te gniffelen toen paardlief na 10 minuten mijn kant op kwam draven...alleen. (Wel nadat ik mij er van had overtuigd dat bijrijdster niet al te ernstig gewond was, zo erg ben ik nu ook weer niet!).