Jahoor, wil je ook een verzorgster voor je paard...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

woezeltje

Re: Jahoor, wil je ook een verzorgster voor je paard...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 13:19

Ik hoef er nooit meer geen :P doen het in mijn ogen nooit goed :P pff ik ben ook een moeilijke haha

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:08

Wat het jammer eraan is dat ik hier een post neer zet dat ik nog verzorgpaarden heb en dat er van de 4 reacties die ik daarop kreeg maar 1 iemand het fatsoen had om een een berichtje terug te sturen.
Wel willen ze allemaal verzorgen maar als je zegt, kom maar eens kijken dan hoor je niks meer.
Dus ja zelfs hier gaat het zo jammer genoeg

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:10

AaronYve schreef:
Wat het jammer eraan is dat ik hier een post neer zet dat ik nog verzorgpaarden heb en dat er van de 4 reacties die ik daarop kreeg maar 1 iemand het fatsoen had om een een berichtje terug te sturen.
Wel willen ze allemaal verzorgen maar als je zegt, kom maar eens kijken dan hoor je niks meer.

Tja als je niet in de buurt woont, gaat het moeilijk....

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:12

Die meiden waren hier uit de buurt dus weet niet waar jij je reactie op baseert?
Behalve die meid met de fiets, zij wilde vanuit groningen komen maar ja dat is dus niet haalbaar

En daarbij als je dan niet kan omdat de afstand te groot is, heb het fatsoen en geef dat aan ;)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:14

AaronYve, heb je even een pb gestuurd :)

Ik denk sowieso dat zo'n jong paard een verzorger verdient die vaker in de week kan komen, dit kan ik je paarden niet geven aangezien ze zo ver weg staan dus het lijkt mij beter dat je verder zoekt :)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:14

AaronYve schreef:
Die meiden waren hier uit de buurt dus weet niet waar jij je reactie op baseert?
Behalve die meid met de fiets, zij wilde vanuit groningen komen maar ja dat is dus niet haalbaar

En daarbij als je dan niet kan omdat de afstand te groot is, heb het fatsoen en geef dat aan ;)

Tja, ik heb het topic niet goed doorgelezen. Dus misschien vandaar dat mijn reactie nergens op gebaseerd is, behalve je laatste post ;) hoeft niet meteen zo bot hoor, heb ik iets fout gedaan? Reageer alleen maar op je post.

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:16

AaronYve schreef:

Iets dergelijks had ik ook. Had een berichtje hier in het topic geplaatst dat we bij ons op stal (in Rucphen) op zoek zijn naar
een verzorger. Ook van niemand een reactie op gekregen. Jammer............

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:17

Grappig is het he, als je er wat van zegt komen er ineens reacties.

@ MLH Ik was allang verder gegaan ;) Geen reactie, pech gehad
@ xxMaxx het gaat erover dat men het fatsoen niet meer heeft om antwoord terug te sturen.
Er kunnen zoveel redenen zijn

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:19

Tja een mens kan ook wel eens wat vergeten? En was toevallig een paar dagen weg dus had sowieso geen antwoord kunnen geven.

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:36

AaronYve schreef:
Grappig is het he, als je er wat van zegt komen er ineens reacties.

Nou, m'n laatste bericht staat er nog niet zolang, dus wie weet ... :P

Had zelf ook nog een berichtje naar iemand gestuurd die op zoek was naar een verzorgpaard (op marktplaats)
en daar heb ik een heel nette reactie op terug gekregen. Het kan dus wel.
Helaas had ze net een paard gevonden, dus voor de liefhebbers.... we zijn nog op zoek.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 18:43

manex schreef:
AaronYve schreef:

Iets dergelijks had ik ook. Had een berichtje hier in het topic geplaatst dat we bij ons op stal (in Rucphen) op zoek zijn naar

Ja kijk voor mij is het gewoon te ver. Is toch belachelijk als iedereen die hier dit topic opent en een pony zoekt, even zegt dat het te ver is? Je praat toch niet specifiek tegen iemand?

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:02

Ik praat gewoon in het algemeen ja. Je hoeft je ook echt niet aangesproken te voelen hoor.
En ik verwacht ook niet dat iedereen nu gaat reageren in het topic met "het is te ver". Maar wie weet, misschien
zijn er wel verzorgers die in de buurt van Rucphen wonen. Die zouden dan per pb kunnen
reageren. Maar zelfs dat is nog niet gebeurd. En dat bedoelde ik eigenlijk met "van niemand een reactie krijgen".
Enne, even voor de duidelijkheid, ik hoef dus geen pb-reacties met "het is te ver" :+

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:03

manex schreef:
Ik praat gewoon in het algemeen ja. Je hoeft je ook echt niet aangesproken te voelen hoor.
En ik verwacht ook niet dat iedereen nu gaat reageren in het topic met "het is te ver". Maar wie weet, misschien
zijn er wel verzorgers die in de buurt van Rucphen wonen. Die zouden dan per pb kunnen
reageren. Maar zelfs dat is nog niet gebeurd. En dat bedoelde ik eigenlijk met "van niemand een reactie krijgen".
Enne, even voor de duidelijkheid, ik hoef dus geen pb-reacties met "het is te ver" :+

Hahahaha! Nou, dan zitten wij op een lijn! :)

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:05

Nouja, de verzorgpony's liggen niet voor 't oprapen. Ik heb al verschillende adressen gehad waar ik heen zou gaan maar wat toch niet door ging ('n ander gevonden, toch geen verzorger zoeken, verkoop van paard of pony) en dan denk ik ook ja, denk even na voordat je een advertentie plaatst?

Dit is gewoon in het algemeen bedoeld.

manex

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:07

xxMaxx schreef:
manex schreef:

Hahahaha! Nou, dan zitten wij op een lijn! :)

Inderdaad :j !

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:07

woezeltje schreef:
Ik hoef er nooit meer geen :P doen het in mijn ogen nooit goed :P pff ik ben ook een moeilijke haha

Nooit meer geen? Haha ik denk dat je nooit meer een bedoeld, want anders bedoel je dus van wel B-) foute nederlandse zin!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:41

AaronYve schreef:

Zo gaat dat, toen wij nog zochten was dat dus ook heel vaak. Erg irritant dat ze de moeite niet nemen om even een berichtje te sturen dat ze het toch niet meer willen. Achja hun verlies.
In het begin waren wij degene die een bericht stuurde naar mensen die een advertentie hadden staan, nou daar hebben we nooit reactie's op terug gehad. Vraag me dan serieus af waarom je een advertentie plaatst. Maar goed gelukkig zegt dat al veel over een persoon en zul je daar ook weinig aan hebben als ze daadwerkelijk zouden komen rijden/verzorger.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-11 21:18

Nou :) Ik heb vanavond dus Lisa op bezoek gehad bij dids :) Ging erg leuk. Dus we gaan het open minded gewoon weer proberen :D Op de grond kon ze hem al goed aan. Rijden is nog erg anders maarja.. 't ís ook heel wat anders, een eigen paard vs een manegepaard. :) goeie hoop :) Hopelijk wil zij vaker :)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:17

ik hoop het voor je Naaltje!
zal voor jullie duimen!!!

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:11

manex schreef:
AaronYve schreef:

Ja kijk voor mij is het gewoon te ver. Is toch belachelijk als iedereen die hier dit topic opent en een pony zoekt, even zegt dat het te ver is? Je praat toch niet specifiek tegen iemand?[/quote]

Vo0lgens mij snap je het niet. Ik kreeg 4x een pb met de reactie dat zij mijn paarden wel wilden verzorgen.
Waarop ik reageer dat ze best eens mogen komen kijken waarna ik dus geen reactie meer krijg. Dat is toch raar.
Ik praat niet over dat bijv. jij niet reageert, jij hebt mij ook geen pb gestuurd ;)

@ Naaltje, goeie hoop :)

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:13

AaronYve schreef:
Vo0lgens mij snap je het niet. Ik kreeg 4x een pb met de reactie dat zij mijn paarden wel wilden verzorgen.
Waarop ik reageer dat ze best eens mogen komen kijken waarna ik dus geen reactie meer krijg. Dat is toch raar.
Ik praat niet over dat bijv. jij niet reageert, jij hebt mij ook geen pb gestuurd ;)

haha, dan snap ik het nu! Maar dat begrijp ik wel, dat is echt deprimerend. Zelf ook vaak gehad..

_Dracarys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-13 21:19

PussInBoots schreef:
Of een verzorgster die écht wel met mijn paard naar buiten kon: "Hij moet maar luisteren!". Ja, dat klopt, maar als hij dat nou gewoon niet doet? Na drie keer proberen te overtuigen haar laten gaan, ze kwam toch niet bij een openbare weg in de buurt en ik ben maar bij de brug gaan staan wachten. Die gebroken neus had ik haar écht niet toegewenst, maar ik kon het niet laten te gniffelen toen paardlief na 10 minuten mijn kant op kwam draven...alleen. (Wel nadat ik mij er van had overtuigd dat bijrijdster niet al te ernstig gewond was, zo erg ben ik nu ook weer niet!).

Wahahaha :)) :)) :))