Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

T is alleen nog even afwachten want ook al vind ik haar leuk, er is nog een geïnteresseerde. Die komt terug zodra het veulen bij de merrie vandaan is.. Dus ja, die heeft eerste keus. Romanoff schreef:@ Julie : Bij de DA waar hij dus afgelopen vrijdag is gekeurd had het ook niet verwacht, hele keuring ging super, totdat hij op het harde op de volte moest en toen viel linksvoor gewoon op dat hij daar niet goed op liep.. en dat het net zogoed een spierkwestie kan zijn, dat hij die dag zich verstapt heeft.. of in de trailer.
Toen ikbij hun was te kijken liep hij wel goed, ook met het rijden ohz.
In Emmeloord zei DA ook al, als paard die dagen darvoor gewoon actief is getraind(dressuur,springen en dus mss niet heelmaal lekker is neergekomen) is het niet heel gek dat hij dus gevoelig is op 't harde op de volte.. dus dat zijn allemaal dingen die dan weer tegen elkaar inwerken zeg maar..
Ook hadden verkoper en ik naderhand bij het nagaan van de keuring dat de buigproef langer duurt als normaal (30 sec is lang genoeg) Lv is zo ie zo minstes een min gebogen gehouden en met welke kracht!?
Maar goed, denk ik ook dat meer dan de helft van de paarden op het harde de volte niet zuiver lopen, aangezien het wel een ontzettend pittige test is.. en sommige paarden die daarop niet zuiver lopen toch wel in de Z lopen...
@ Rianne : Nou je begint er later gewoon over na te denken.. maja wat als hij die vrijdag wel door de keuring heen was en hij nu kreupel liep..
Ik ben zelf ontzettend nuchter wat dat betreft, ben niet snel verkocht eerder heel kritisch en eigenwijs! maar toen ik bij hem was en erop zat.. voelde het gewoon zo vertrouwd! Alsof ik hem al jaren had!
En ik denk dat ik dat gevoel ook moet bijnemen.. ik ben gewoon heel bang dat hij wel iets heeft.. en dat maakt het zo eng. Wel wil verkoper dus het paard rondom op de foto zetten + klinische keuring, waari k natuurlijk bij ben + evt zelfs de osteo er nog bijhalen!
Spannend weer een haffie! 't zijn leuke paarden altijd hafjes! Hoe groot is ze?