Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dan maar iets harder sparen

Ben nu pas 2 keer onderling gestart, want was ff afwachten wat voor paard het zou gaan worden en ga die startkaart na het keuren van Diego aanvragen voor mn bijrijdpaardje. Ik ben wel al vaak meegeweest met mn stalgenootje e tja, dat was gewoon erg gezellig en lekker roddelen met de meiden natuurlijk
Miss_Malfoy schreef:Aaah gezellig, dat is een!
Hoop dat we niet meteen naar de hk geschopt worden, aangezien het wel serieus bedoelt is maar met een gezellig ondertoon.
Het halve-stal principe vind ik zacht gezegd knap achterlijk. Ik vind het leuk om een paard op te knappen, recht te rijden, beter te maken! Maar niet als ik daar geld voor neer moet tellen, komaan. Ik mest met plezier uit, zorg voor het tuig, maar betalen gaat me te ver.
Dan koop ik dus inderdaad liever een eigen paardje. Vertel eens wat over jou paardje dan? Haha wie weet vind ik hem wel superleuk!! Edit: Aaah hij is al verkocht, helaas haha.
ietjelover schreef:xJasmijn schreef:Ohja anne, is het zo erg buiten? dat is niet erg handig nee...
heel erg ja
Hij heeft me er nu 1 keer zo hard afgebokt en toen dus 3 keer op mijn hoofd gestrapt,
hersenschudding, voorhoofd gekneusd, neus gekneusd, stuitje geksneusd,
en zaterdag ben ik moeten stoppen met hem want hij deed niet meer anders dan bokken en wegrennen.
Ik heb gewoon met de tranen in mijn ogen naast hem gestaan,
mijn geduld was gewoon helemaal op, en hij heeft me ook echt pijn gedaan met sommige dingen.