Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

mijn omatje
Bedankt voor jullie steun!!
Ik Ben toen niet geweest naar die mevrouw omdat ze een gehandicapt zoontje thuis hadt in die week..Maar op 1 van deze woensdagen ga ik daarheen praten met haar over alles..Maar aan 1 kant durf ik toch niet maar ik wil het toch wel weten ik weet het gewoon niet meer ik ben zo in de war...
Meisjes bij mij in de buurt van stal zeggen tegen mij met haatelijke opmerkingen onder andere Laat chantal niet in je buurt komen hoor dalijk wordt mijn paard ook afgeslacht
ik snap hun wel ... maar toch
ik weet het gewoon niet meer... ik ga zo snel mogelijk met die mevrouw praten en ik wil er toch achter komen ookal zegt ze dat het iemand is die ik heel goed kent

uit al mijn gedachtes niet nergens ... ik hoop echt dat die mevrouw me verder kan helpen
en heel veel mensen hebben afgevraagt over lodewijk maar zoiets zou die niet doen (hoop ik) ik bedoel dan hadt die der kunnen verkopen aan de slacht zou die er ook nog eens geld voor krijgen en hij was zelf ook gek op Daisy...Ik weet het gewoon niet meer...