hey daisy, is er al wat meer bekend omtred die mannen die je verdacht?
Paradise
Geplaatst: 26-10-03 16:18
Ben je al bij die vrouw geweest? En onthoud dat ECHTE vrienden op de vingers van 1 hand te tellen zijn. Dus mensen kunnen zich nog zo aardig en begripvol voordoen, je weet het niet.. Ik hoop voor je dat de dader snel gepakt word zodat jij je eigen weer veilig kan voelen, en de rest van je pony's natuurlijk
sterkte !!
MelodyT
Geplaatst: 27-10-03 11:16
ja k ben ook benieuw of je al wat meer weet...je ging deze vakantie toch naar zon vrouw??
Saskia9
Geplaatst: 27-10-03 12:46
jeetje zeg.. sprakeloos word je ervan..als ik zow iemand in de handen krijg zal ik hem eens hetzelfde laten overkomen... hier moet echt iets aan gedaan worden want dit is te gek voor woorden !!
Ploeps
Geplaatst: 27-10-03 13:39
ah.. ik vind dit echt heel erg voor je!:(:) ik wou dat ik iets voor j kon doen.. maar ik ken je amper.. maar tog.. vind ik het echt heel erg voor je! wat was het eigelijk voor pony? en hoe oud was ze dan? jeetje zeg dat mensen zo iets doen bij een pony! daar krijg ik echt moordneigingen van! sterkte!
prisje_marie
Geplaatst: 27-10-03 15:48
heel veeeeeeeel sterkte ik hoop dat je de dader vind
diana
Geplaatst: 27-10-03 15:49
sterkte meisje ,sterkte
Maroesje88
Geplaatst: 27-10-03 17:09
DaiSyJaCcO schreef:
en lodewijk wil der niks meer over horen ... dus als ik der over begin wordt die boos
Waarom wordt hij boos, weet hij soms meer? Vraag ik me af.
Ik wens je verder heel veel sterkte en succes bij het zoeken naar de dader. Je komt er wel, geloof er in.
BloemBloem
Geplaatst: 27-10-03 17:34
Ik vind het echt heel erg voor je, maar zijn er al wat meer dingen bekent
Kunnen wij (bokkers) je eventueel ergens mee helpen?
Abercrombie
Geplaatst: 27-10-03 19:02
Is er nu al meer bekend?
DaiSyJaCcO
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 16:12
Daisy was een Shetlander van 21jaartjes oud mijn omatje Bedankt voor jullie steun!! Ik Ben toen niet geweest naar die mevrouw omdat ze een gehandicapt zoontje thuis hadt in die week..Maar op 1 van deze woensdagen ga ik daarheen praten met haar over alles..Maar aan 1 kant durf ik toch niet maar ik wil het toch wel weten ik weet het gewoon niet meer ik ben zo in de war... Meisjes bij mij in de buurt van stal zeggen tegen mij met haatelijke opmerkingen onder andere Laat chantal niet in je buurt komen hoor dalijk wordt mijn paard ook afgeslacht ik snap hun wel ... maar toch ik weet het gewoon niet meer... ik ga zo snel mogelijk met die mevrouw praten en ik wil er toch achter komen ookal zegt ze dat het iemand is die ik heel goed kent Mensen alsnog bedankt..!!
BloemBloem
Geplaatst: 29-10-03 16:59
ach wat triest zeg van die meiden die zeggen dat als ze bij jou in de buurt komen ook hun paardjes worden afgeslacht!!!! echt niet normaal ! ik hoop voor je dat er vooruit gang in komt en alle bokkers staan achter je, vergeet dit niet
DaiSyJaCcO
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 17:28
nee ik vergeet het inderdaad niet jullie hebben me heel veel steun en zelf vertrouwen terug gegeven...
Roxxie
Geplaatst: 29-10-03 18:00
Ik heb je verhaal gelezen en ook een beetje het tropic gevolgt maar nog nooit gereageert... Dus heel veel sterkte ook van mij nog.. Maar ben je al bij die vrouw geweest die je meer kon vertellen??
Solide
Geplaatst: 29-10-03 18:12
Zo ik lees dit topic voor het eerst, maar heb het echt aandachtig doorgelezen. Vind het echt heel erg wat jou is overkomen en wat je nog steeds overkomt. Kunnen die mensen je niet gewoon met rust laten? Het slaat werkelijk helemaal nergens op.
Ik hoop dat je alsnog erachter gaat komen wie je dit allemaal aandoet en/of aan heeft gedaan. Maakt niks uit hoe je erachter komt, maar als je het weet heb je tenminste wat rust. Lijkt mij tenminste. Bespreek het hier in ieder geval niet in het topic hoe of wat je wil gaan doen want zoals ze al eerder zeggen. Die personen kunnen ook via Bokt reageren en je bedriegen.
Heel erg veel succes en sterkte meisje. Je ziet dat er veel bokkers achter je staan...
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 29-10-03 18:12
Citaat:
Waarom wordt hij boos, weet hij soms meer? Vraag ik me af.
Ja dat vroeg ik me ook af..
heel veel sterkte!
DaiSyJaCcO
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-03 18:55
ik heb me heeeeeel veeeeel dingen af gevraagt je moet eens weten hoeveel dingen ik bij elkaar heb gezocht om iets te vinden hoeveel ik nagedacht heb over alles... ik kom er gewoon niet uit uit al mijn gedachtes niet nergens ... ik hoop echt dat die mevrouw me verder kan helpen en heel veel mensen hebben afgevraagt over lodewijk maar zoiets zou die niet doen (hoop ik) ik bedoel dan hadt die der kunnen verkopen aan de slacht zou die er ook nog eens geld voor krijgen en hij was zelf ook gek op Daisy...Ik weet het gewoon niet meer... Nog maals bedankt voor jullie steun!!!
Maartje__
Geplaatst: 03-11-03 18:50
Weet je al wanneer je precies naar die vrouw gaat? Maar echt ontzettend veel sterkte..
shir007
Geplaatst: 03-11-03 18:53
ZZoo dat is wel heel erg!! wat een maffe mensen heb je hea?? kan je hier voor geen aangiften voor doen??? Sterkte
DaiSyJaCcO
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-03 20:50
ik heb al aangiften gedaan maar de politie stopt nu met zoeken van de dader aleen als ik vermoedens heb of bewijzen dan gaan ze pas weer zoeken en als het goed is ga ik volgende week woensdag naar die mevrouw Bedankt allemaal
cissie
Geplaatst: 03-11-03 21:02
Slik, dit is echt vreselijk gatver 2 van onze shets zijn een paar jaar geleden mishandeld en seksueel misbruikt, 1tje was er snel weer bovenop de andere heeft na een intensieve behandeling het toch overleeft, zij was pas 2 weken oud, dus kon nog niet veel aan. gelukkig hebben ze het beide overleeft.
Maar een pony van 21 jaar oud, wat voor een verotte geest moet je dan hebben?
Ook wij hebben maanden lang gezocht naar de dader en pamfletten uitgedeeld, buurtbewoners nagevraagd, niemand heeft iets gezien of gehoord.
Kan de politie niet extra sulvailleren langs jullie weide? om een oog in het zeil te houden?
Veel succes bij die mevrouw en probeer je niks van die meiden aan te trekken , die weten niet wat ze zeggen.
hou je taai en veel sterkte gr. cissie
joortje
Geplaatst: 03-11-03 21:02
jez wat eng heb je er al met je ouders over gehad en ga naar de politie maybe kunnen ze ze zijn nummer achter hallen ik snap dat je erg ban g bent dat zal ik ook zijn in jouw geval sterkte erm ee joortje
Farjen
Geplaatst: 03-11-03 21:10
Bah zieke mensen heb je in de wereld.. Ik hoop dat je die rotzak vind!