Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyceA schreef:Ik ben er zeker van dat daar een veulen in zit. Die bewegingen in die buik dat zijn precies dezelfde bewegingen die ik zag toen de mijne drachtig was. Ik wist het toen ook niet, dus heb ook in onzekerheid gezeten net als jij en heel vaak naar de buik gestaard. Ook die foto's, kan er wel eens een plaatsen van mijne toen ze hoogdrachtig was, als je wil.
Wat je kan proberen is zachtjes op de buik kloppen, op de flank of voor de uiers, is wel grappig want soms krijg je reactie van zo'n veulen.
gohya schreef:Ik kan dit filmpje wel laten zien aan mijn veearts,maar dat vind ik sneu voor hem dan.Kijk een veearts is ook maar een mens en kan er ook naast zitten toch?Ik bedoel er zijn wel meer veeartsen geweest die zeiden niet drachtig en 11 mnd. later is er een veulen geboren,ik las het hier op bokt.
gohya schreef:Ik kan dit filmpje wel laten zien aan mijn veearts,maar dat vind ik sneu voor hem dan.Kijk een veearts is ook maar een mens en kan er ook naast zitten toch?Ik bedoel er zijn wel meer veeartsen geweest die zeiden niet drachtig en 11 mnd. later is er een veulen geboren,ik las het hier op bokt.