shop met stip ;-)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sakvis

Re: shop met stip ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 10:11

Ik wacht totdat ik hoor van mensen dat er is geleverd, en dan ga ik ook bestellen! Is echt niet duur!

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 10:13

Ik heb Ze (Sandra , er werken meerdere mensen) net aan de lijn gehad, idd is er verteld dat "bokt" het een beetje zwart maakt en zij proberen echter een klanten kring op te bouwen..
Ik heb voorgesteld omdatiik een grote bestelling doe om de helft aan te betalen en de rest per accepgiro (en ik ga geen €150,00 halen).
Leveren is binnen een week en op 2 verschillenden adressen ,mits ze verder als 50km uit elkaar liggen, is ook geen probleem.
Ze zijn idd niet bij KvK ingeschreven omdat ze in Belgie zitten.(vertelde ze mij)....

Wat betreft de prijzen, deze gaan ook daar zeker stijgen ,maar zij zullen proberen om eronder te blijven!

Nu ik ga wel bij hen bestellen moet alleen even kijken hoe ik dat ga doen ivm de vrienden korting.

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 10:19

Dat klinkt positief Vivana..

Als iemand zijn bestelling heeft ontvangen ga ik ook een grote bestelling doen...

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 10:24

Ja ik ben erg benieuwd en ga er echt vanuit dat het goed moet zijn. Als zij een slechte levering krijgen mag de klant kiezen voor 20% korting of geld terug.Dus anuleren kan altijd. (volgens zeggen)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 10:25

vivana schreef:
Ze zijn idd niet bij KvK ingeschreven omdat ze in Belgie zitten.(vertelde ze mij)....

Da's natuurlijk onzin - ook in Belgie moeten bedrijven ingeschreven zijn bij het handelsregister. Er zijn er 15 in de verschillende regio's in België http://www.cci.be

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 10:31

vivana schreef:
Ik heb Ze (Sandra , er werken meerdere mensen) net aan de lijn gehad, idd is er verteld dat "bokt" het een beetje zwart maakt en zij proberen echter een klanten kring op te bouwen..

Als ze doen wat ze beloven gaat ze dat ook zeker lukken, een mens mag toch wel een beetje sceptisch zijn?

Kaspar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 10:32

Waarom staan er dan geen contactgevens, adres gegevens, leveringsvoorwaarden, handlesregister registratie e.d op de site?
Een goede webwinkel heeft dit ten allertijden. Dit vergroot ook het vertrouwen van de consument en zal er minder gespeculeerd worden

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 10:47

ik denk dat we zowiezo moet stoppen met speculeren ;) geef toe ik vind het ook allemaal wat vaag hoor..

Er zijn een paar bestellingen gedaan door mensen hier in dit topic... het is gewoon ff afwachten of hun die bestelling binnen krijgen..

En als dat zou ik, ga ik ook bestellen

brakke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 11:38

Tot nu ziet het eruit dat ik de eerste levering ga krijgen, 14 september tussen 10 en 14u.
Ik blijf positief en kijk wel wat het geeft 8-)

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 11:46

Ik ben heel benieuwd of mensen het binnen krijgen. Leveren ze in heel NL?

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 11:56

Jeetje, dat is wel erg goedkoop zeg!
Ik wacht nog heel even af en dan ga ik ook wat bestellen!

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 11:58

brakke schreef:
Tot nu ziet het eruit dat ik de eerste levering ga krijgen, 14 september tussen 10 en 14u.
Ik blijf positief en kijk wel wat het geeft 8-)

Ik ook ;) Misschien heb ik het wel eerder :D

nina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 12:37

Is het vlas bij 10 baaltjes ook gratis bezorgd?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 13:35

vivana schreef:
Ik heb voorgesteld omdatiik een grote bestelling doe om de helft aan te betalen en de rest per accepgiro (en ik ga geen €150,00 halen).
Leveren is binnen een week en op 2 verschillenden adressen ,mits ze verder als 50km uit elkaar liggen, is ook geen probleem.

Wat betreft de prijzen, deze gaan ook daar zeker stijgen ,maar zij zullen proberen om eronder te blijven!

Nu ik ga wel bij hen bestellen moet alleen even kijken hoe ik dat ga doen ivm de vrienden korting.

Ik weet niet of het zwart maken is... dat mensen argwanend en op hun hoede zijn is niets mis mee....
Als ze doen wat ze beloven, en kwaliteit leveren, hebben ze zo een giga klantenkring.

Bij mij zouden ze dus afgelopen woensdag middag leveren, een mailtje gehad dat de kwaliteit te wensen overliet en daarom een partij terug gestuurd is, en dat er binnen een paar dagen opnieuw contact opgenomen zou worden, maar tot aan nu niets gehoord of gezien over een nieuwe leverdatum.... maar wacht nog steeds af
(ik heb dus afgelopen vrijdag besteld en middels paypal betaald, gelijk telefoontje gehad over levering op woensdag, maadag mailtje dat levering niet plaats ging vinden, nu donderdag nog niets gehoord en gezien)

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 13:41

Alane schreef:
vivana schreef:

Ik weet niet of het zwart maken is... dat mensen argwanend en op hun hoede zijn is niets mis mee....
Als ze doen wat ze beloven, en kwaliteit leveren, hebben ze zo een giga klantenkring.

Bij mij zouden ze dus afgelopen woensdag middag leveren, een mailtje gehad dat de kwaliteit te wensen overliet en daarom een partij terug gestuurd is, en dat er binnen een paar dagen opnieuw contact opgenomen zou worden, maar tot aan nu niets gehoord of gezien over een nieuwe leverdatum.... maar wacht nog steeds af
(ik heb dus afgelopen vrijdag besteld en middels paypal betaald, gelijk telefoontje gehad over levering op woensdag, maadag mailtje dat levering niet plaats ging vinden, nu donderdag nog niets gehoord en gezien)

Is het dan niet verstandig om even te bellen??Dit kan tussen 8.0u en 13.00u??

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 15:57

Doet de site het nog bij iemand btw?

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:02

De site heeft het bij mij wel gedaan, maar hij lligt er meer uit dan dat het online is!

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:06

Ik heb m nog niet 1 keer kunnen bekijken... Ben eigenlijk wel benieuwd en wil ook best wat bestellen als anderen hun bestellingen ook geleverd krijgen... Tsja, ben wel wat argwanend.

Isaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:38

ik vind het een vreemde toestand....doch mocht het goed zijn, is het wel een wreed handige site!

ik hoop dat ik te horen krijg wnnr iemand zn levering echt aankrijgt

brakke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 16:55

ik zal dinsdag iets laten weten als ze leveren.
Als Yvonnevd me niet voor is :o
De kwaliteit kan ik niet onmiddelijk zeggen, omdat ik op het werk zit wanneer ze leveren.
Hoe zit het eigenlijk met de mensen waarvan de levering is afgebeld? Is daar nog nieuws?
ik blijf positief, ik blijf positief :+

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 17:07

nina88 schreef:
Is het vlas bij 10 baaltjes ook gratis bezorgd?

Ja want dat is boven de 25 euro

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 17:09

ben benieuwd hoe de kwaliteit e.d. is. Anders is het echt super goedkoop en nog wel
een keertje te doen om te bestellen daar! ;)
Hou het eventjes in de gaten ;)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 17:09

vivana schreef:
Is het dan niet verstandig om even te bellen??Dit kan tussen 8.0u en 13.00u??

Dat zou kunnen als hun telefoonnummer op de site zou staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 17:12

iemand al besteld en ontvangen?

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 17:57

de site doet het nu ;)