Orgasme tijdens het rijden..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:09

Fiffil: Ik geloof het gewoon niet en ik heb het niet eens speciaal over gedachtes over het paard maar op het paard. Al hoewel er vast wel mensen zijn die het ook hebben juist door het paard. En omdat ik niet andersmans gedachten kan lezen ga ik van beiden uit.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:10

breezy302 schreef:
Lees net even mijn post over wijrving terug en ik snap het misverstand. Ik geloof dat er naar een orgasme toegewerkt moet worden en dat voel je natuurlijk. Als ej dat tijdens paardrijden voelt dan snap ik niet waarom mensen niet stoppen?

Maar dat is toch niet voor iedereen zo? en soms voel je het amper aankomen en kan dat gevoel misschien worden verward met complete onstpanning omdat je op dat moment ook totaal niet aan seks denkt en denk misschien gewoon 'goh wat ben ik ontspannen' en dan opeens pats boem :oo zonder dat je er erg in had ben je klaar gekomen.

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:10

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:11

Heeft dat geen officiële naam een orgasme die plots opkomt?

Fenrir

Ik denk dat je het los van het paard moet zien, er zijn ook mensen die er op de fiets last van hebben of in de sportschool (meende ik hier eerder in het topic te lezen). Het is in dit geval een fysieke reactie, daarvoor hoef je niet eens aan seks te denken. Ik geloof het wel.

lesilla schreef:

Vast wel. :P
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 06-06-10 18:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Anoniem schreef:
breezy302 schreef:
Juul: Ik geloof dat de 1 gevoeliger is dan de ander maar niet kunnen stoppen? Ik geloof er echt niet in. tijdens seks wil je niet stoppen logisch natuurlijk maar tijdens het paardrijden? Het gaat er bij mij echt niet in dat je dan opeens komt. Dan moet er iets anders gebeurt zijn.

Tja, ik kan je niet dwingen t te geloven. :+ Misschien moet je t eerst zelf meemaken?

Nee dank je haha. dat bewaar ik voor andere gelegenheden. Ik kan toch niet overtuigt worden van jullie meningen. Dit is gewoon hoe ik er over denk en anderen mogen er anders over denken maar niet op mijn paard 8-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:13

Fiffill schreef:
Ik denk dat je het los van het paard moet zien, er zijn ook mensen die er op de fiets last van hebben of in de sportschool (meende ik hier eerder in het topic te lezen). Het is in dit geval een fysieke reactie, daarvoor hoef je niet eens aan seks te denken. Ik geloof het wel.

lesilla schreef:

Vast wel. :P

Fiffil: Daar geloof ik ook niet echt in. Heb niet het hele topic doorgelezen dus heb niet gelezen wat jij aanhaalt en heb ook geen zin om te zoeken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:15

breezy302 schreef:
Fiffill schreef:

Fiffil: Daar geloof ik ook niet echt in. Heb niet het hele topic doorgelezen dus heb niet gelezen wat jij aanhaalt en heb ook geen zin om te zoeken :P

Waarom hebben we het überhaupt over geloven? Het zijn gewoon feiten. :+

Anoniem

Re: Orgasme tijdens het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:16

In die feiten geloof ik dan niet.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:17

breezy302 schreef:

:+

Ach, we kunnen je moeilijk dwingen het te geloven, maar ik snap gewoon niet waarom je de waarheid niet gewoon wilt geloven. Het is niet eens echt een kwestie van geloven, maar gewoon van aannemen. Het is gewoon zo.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:19

breezy302 schreef:

omdat je uitgaat van je eigen lichaam en je eigen gevoel
maar niet iedereen werkt dus zo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:23

Ik vind het ook geen feiten omdat het imo ook niet te onderzoeken is. Stel 10 vrouwens allemaal op de fiets met een orgasme checker. 5 komen er maar denken aan seks ( dat valt niet te meten denk ik) en de andere 5 komen niet en die denken aan boodschappen doen ( ook dat valt niet te meten).

En idd ik ga uit van mijn lijf en mijn gevoel en ik snap dat iedereen anders is. Bijv wat jij zei over in je slaap dat geloof ik dan weer wel. dat is je onderbewust zijn en daarin kan van alles gebeuren ( ik droomde 1x dat ik naar de wc en pieste heel mijn bed onder haha).

Maar tijdens paardrijden fietsen ( wat klinkt dat nu stom zeg) en fitnessen ben je wel bewust bezig denk ik.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:24

breezy302 schreef:
Ik vind het ook geen feiten omdat het imo ook niet te onderzoeken is. Stel 10 vrouwens allemaal op de fiets met een orgasme checker. 5 komen er maar denken aan seks ( dat valt niet te meten denk ik) en de andere 5 komen niet en die denken aan boodschappen doen ( ook dat valt niet te meten).

En idd ik ga uit van mijn lijf en mijn gevoel en ik snap dat iedereen anders is. Bijv wat jij zei over in je slaap dat geloof ik dan weer wel. dat is je onderbewust zijn en daarin kan van alles gebeuren ( ik droomde 1x dat ik naar de wc en pieste heel mijn bed onder haha).

Maar tijdens paardrijden fietsen ( wat klinkt dat nu stom zeg) en fitnessen ben je wel bewust bezig denk ik.

Tuurlijk valt dat te meten denken is een hersenproces en alle hersenprocessen zijn meetbaar

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:25

lesilla schreef:

gewoon lekker?
Ik heb het ook weleens in mijn droom....gelukkig ben ik niet de enige lees ik hier :D
Lekker toch?
Dan wordt je wakker van het lekkere gevoel!
Waarom rust er z'on taboe op een heerlijk gevoel vraag ik mij af....En of dat nu door een schoft van een paard komt of door een man(of vrouw)wat maakt het uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:25

Maar echte gedachtes zijn niet meetbaar.

myquitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:29

ik lees dit nu pas, maar k vind het knap dat de topicstarter dit zo op bokt durft te zetten. toen ik nog asl schilder werktte, vroeg mijn collega dat ook. ik zo tuurlijk niet, dan moet je wel heel raar zitten. toen pas dacht ik oliebol wat heb ik nu weer gezegt. hij zei, o dus je weet wel hoe je dan moet zitten, nee zo niet, maar ik bedoel, je zit met paardrijden gewoon op de kont hoor.
pffff. wat een blunder zeg :o
maar als je gaat nadenken, dan is iedereen anders, en de ene komt makkelijker als de ander. en allebei heeftzijn voor en nadelen.

Deri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:33

zo net het hele topic doorgelezen, @ TS echt top dat je dit durft te posten +:)+

Breezy, iedere vrouw is anders en de een komt gewoon sneller als de ander, de een kan bv wel vaginaal komen en de ander bv alleen clitoraal.
En ja je kan soms uit het niets komen dat je het niet voelt aankomen (zelf nml ook wel eens gehad, dan wel niet op een paard, maar het kan dus wel :) )

Dat je het zelf nog nooit heb meegemaakt hoeft niet meteen te betekenen dat het niet bestaat.
Ik geloof wel dat het kan gebeuren, vooral als je ontspannen bent (en je hoeft er niet eens aan te denken) maar de een is net wat gevoeliger als de ander.

Nell_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:37

Ik vind het ook knap dat je dit durft te posten :)
Ik kan er niet over meepraten, heb het nooit gehad. Ik zou het wel een beetje gek vinden als mij dit zou overkomen.
Maar je zit dan denk toch niet helemaal goed genoeg op je kont neem ik aan? :o

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:38

Mensen.. alsjeblieft... léés het topic voordat je iets plaatst.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:40

Citaat:
Onvrijwillige orgasmes
Orgasmes vinden niet altijd vrijwillig plaats. Soms vinden ze met minimale onbedoelde stimulatie plaats, of spontaan.

Het meest bekende voorbeeld is de natte droom, waarbij een man in zijn slaap tijdens een veelal seksueel getinte droom een orgasme krijgt.

Bepaalde activiteiten kunnen eveneens een orgasme uitlokken zonder dat de persoon dit had bedoeld. Voorbeelden zijn paardrijden of fietsen waarbij voortdurend druk op de genitalien wordt uitgeoefend, een onderzoek bij de dokter en bepaalde gymnastiekoefeningen. Ook kunnen bepaalde medicijnen spontane orgasmes als bijwerking hebben.

Ook iemand die verkracht wordt kan een orgasme krijgen van de seksuele stimulatie. Dat wil absoluut niet zeggen dat die persoon het prettig vindt. De verkrachter zelf kan hier misbruik van maken[bron?] onder het motto: "Je kwam zelf ook klaar. Zie je wel dat je het ook wilde / lekker vond!" Verkrachtingsslachtoffers hebben hierdoor een sterk gevoel van schaamte. Wellicht hierdoor zijn zeer weinig gevallen hiervan bekend.

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Orgasme

Citaat:
Spontane orgasmen
De orgasmen kunnen spontaan zijn, schijnend om zonder directe stimulatie voor te komen. Nu en dan, kunnen de orgasmen tijdens seksuele dromen voorkomen (zie Nocturnal emissie).

Het eerste orgasme van dit type werd gemeld onder mensen die hadden ruggemergverwonding (Sc.i). Hoewel sc.i zeer vaak tot verlies van bepaalde sensaties en veranderde zelf-waarneming leidt, wordt een persoon met deze storing niet beroofd van seksueel gevoel zoals seksueel ontwaken en erotische wensen. Aldus kunnen sommige individuen orgasme door zuivere geestelijke stimulatie in werking stellen.

Wat nietseksuele activiteit kan in een spontaan orgasme resulteren. Het beste voorbeeld van dergelijke activiteit is een versie van spanning die ongewild lichte genitale stimulatie, als het wrijven van de zetel van impliceert fiets tegen genitaliën tijdens berijden, die wanneer bekken uitoefent spieren worden aangehaald of wanneer geeuw of het niezen.

Men ontdekte ook dat sommige kalmerende drugs spontane climax als bijwerking kunnen veroorzaken.[13] Er is geen nauwkeurig gegeven want hoeveel patiënten die bij de behandeling met kalmerende drugs waren spontaan orgasme ervoeren, zoals de meesten onwillig waren om het feit te erkennen.

bron: http://www.worldlingo.com/ma/enwiki/nl/ ... us_orgasms

Dus het is niet heel erg vreemd :) En so what als het niet echt waar is? Het levert wel een goede discussie op

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:41

Een onderzoek bij de dokter, dan zou ik me toch echt wel even schamen. := :o

Nell_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:48

Fiffill schreef:

Voor wie is dit bedoeld? :+
Want ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar wel het grootste deel!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:49

Nell_ schreef:
Fiffill schreef:

Voor wie is dit bedoeld? :+
Want ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar wel het grootste deel!

Dat was idd voor jou. Naar aanleiding van die zin over de houding, als je het topic beter had doorgelezen dan had je gezien dat dat er niks mee te maken hoeft te hebben. ;) Het wordt telkens weer gevraagd, vandaar dat het onderhand wel erg vervelend wordt. :+

Nell_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:50

Oh, dan heb ik daar misschien overheen gelezen :o Maar hij was ook weer 3 pagina's verder nadat ik ging antwoorden :+

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:51

breezy302 schreef:
Juul: Ik geloof dat de 1 gevoeliger is dan de ander maar niet kunnen stoppen? Ik geloof er echt niet in. tijdens seks wil je niet stoppen logisch natuurlijk maar tijdens het paardrijden? Het gaat er bij mij echt niet in dat je dan opeens komt. Dan moet er iets anders gebeurt zijn.

Weet jij dat er zelfs mensen rondlopen die spontaan een orgasme kunnen krijgen? En nee, dat wordt niet als prettig ervaren, maar als een aandoening.
Je weet dus duidelijk niet waarover je het hebt.