Hooks bestelling topic ronde 2.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

paulien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 18:34

en hoe werkt dat omrekenen? Hele domme vraag

Nies_

Re: Hooks bestelling topic ronde 2.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 18:39

domme vraag inderdaad :P

Moet je even bij google 'kroon euro' intypen, dan krijg je zo ergens een ding die het voor je omrekent. :j

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-10 22:38

Bonjoy schreef:
Ik kan het komen ophalen, dus voor mij is dat niet zo'n probleem ... Maar wel jammer dat er nu op het laatste moment zoveel afhaken!

Ja, daar baal ik zelf ook nogal van!
Maarja, we kunnen ze moeilijk dwingen te bestellen :P

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 23:25

Vind het ook erg jammer dat er toch nog mensen afhaken.
Maar je zegt dat de verzend kosten van Zweden naar hier €10,- pp zijn maar ik dacht dat het verzenden rond de €45,- er zijn toch nog steeds wel rond de 10 mensen of niet? (Zit op m'n gsm te bokken dus het zelf tellen is even lastig)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 06:17

Er komen ook nog bankkosten bij dacht ik :) Maar geld overmaken binnen Europa kost toch geen extra geld? Niet via telebankieren dacht ik?

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 08:42

Om naar Zweden over te boeken komen er nog 9€ extra kosten bij, laatst ook even geinformeerd, dus dat klopt. Er moet nl in kronen overgeschreven worden ipv euro's.

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 08:59

kunnen jullie dan niet met paypal betalen? :)

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 13:19

Ik haak af.
Vind het heel raar dat er eind mei besteld zou worden, een week geleden zou er al van alles geregeld worden en er is nog helemaal niks gebeurd. JAmmer hoor, maar ik heb een flinke bestelling staan, en op deze manier heb ik er geen vertrouwen meer in..

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 14:12

Daar kan ik wel inkomen Billy, ik had even terug persoon die zou bestellen gepb'd met voor mij toch een aantal belangrijke vragen en kreeg ook geen antwoord, heel jammer, maar dan voor mij ook liever niet via deze weg. Ik heb geluk dat ik het nu zo kan bestellen en op stal is er eventueel ook interesse in een groepsbestelling. Dus blij dat het ook zo kan.

ilonatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-10 19:55

Hoop dat iuemand anders het kan regelen voor de juni ding erg jammer dat TS niet reageerd

_angelanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 00:28

wat is dit voor raars?

ilonatjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 07:55

Verkeerde topic :o

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 08:48

Ook ik heb een paar pagina's terug een bestelling geplaatst en gevraagd of het nog kon, maar er wordt gewoonweg niet op gereageerd.

Als er adequaat wordt gehandeld en sneller wordt geschakeld, waren er imo minder afhakers geweest, dat zou nl een stuk betrouwbaarder overkomen.

Aangezien de bestelling wss toch niet door gaat, haak ik bij deze ook af.

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 09:37

hoihoi

Ik zie dit topic voor het eerst, wat leuk!
Graag wil ik een hoofdstel maar full bestellen, en dat leren halster maat cob & een touwhalster.

Ik begreep dat dit de full ronde was? dus kan nu alleen het hoofdstel bestellen? Kan het niet in 1 keer :)?

_angelanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 15:40

gaat alles nog door?

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 15:43

Ik denk het haast niet :\

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 16:04

_Sammy_ schreef:
hoihoi

Ik zie dit topic voor het eerst, wat leuk!
Graag wil ik een hoofdstel maar full bestellen, en dat leren halster maat cob & een touwhalster.

Ik begreep dat dit de full ronde was? dus kan nu alleen het hoofdstel bestellen? Kan het niet in 1 keer :)?

Full ronde? Hoe kom je daar nou bij, hihi.
Neehoor je kan gewoon alles bestellen wat je wilt, welke maat of welk artikel dan ook, als het maar van de site van hooks komt :+

Maar volgens mij gaat deze bestelronde helemaal niet eens door nee.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 16:41

Jibbel schreef:
Ook ik heb een paar pagina's terug een bestelling geplaatst en gevraagd of het nog kon, maar er wordt gewoonweg niet op gereageerd.

Als er adequaat wordt gehandeld en sneller wordt geschakeld, waren er imo minder afhakers geweest, dat zou nl een stuk betrouwbaarder overkomen.

Aangezien de bestelling wss toch niet door gaat, haak ik bij deze ook af.

Ik heb iedereen die gepb´t heeft een bericht terug gestuurd, dus ik heb prima adequaat gehandeld.

Helaas waren er in totaal, met mijzelf erbij 7 bestellers waardoor de verzendkosten érg hoog worden.
Ik heb ook eerder wel aangegeven dat als er onder de 10 bestellers waren de bestelling afgelast zou worden.
Ik baal zelf ook van het grote aantal afhakers.

Ik hoopte dat er zaterdag nog een ´eindsprintje´ zou komen van mensen die toch nog mee wilden bestellen, maar helaas.
Ook veel mensen die in het topic in het begin besteld hadden heb ik gepb´t of ze toch nog mee wilden doen, helaas heb ik van geen enkele bericht terug gehad.

Het spijt me dat het zo is gegaan, ik hoopte dat er veel meer animo voor zou zijn.
Het spijt me ook dat ik gisteravond (de avond dat de bestelling naar hooks gemaild zou worden) niet online was. We waren namelijk bij mijn paardje om afscheid te nemen, van de week word ze namelijk ingeslapen. Ik ben er zelf helemaal kapot van, als ik me indenk met hoeveel pijn ze rond moet lopen... Ik ben gewoon het hele weekend al erg van streek ervan, maargoed, dan had ik hier wel kunnen zijn om duidelijkheid te bieden..

Het spijt me enorm dat ik iedereen die erop rekende teleur heb gesteld, maar ikzelf vind +_ 10 euro verzenden vanaf hooks naar NL gewoon teveel en daar waren velen hier het mee eens.

Ik hoop dat jullie het gewoon kunnen vergeven, het was niet mijn bedoeling om jullie zo te laten zitten. Mijn welgemeende excuses daarvoor.

Als mensen alsnog wel willen bestellen, en het er meer dan 10 zijn dan kan het alsnog doorgaan op een andere datum, eind of midden juni bijv., maar de bestelling die de 30e gepland was zal inderdaad niet meer doorgaan omdat er gewoon te weinig animo voor was.

_Sammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:23

Ik wil wel bestellen, wat worden de kosten ONG. voor het leren gevlochten halster?
+ touwhalster is geloof ik 4 euro.

Hoofdstel ga ik nog even goed bekijken :)

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 17:26

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 18:10

Zou het niet veeeeel handiger zijn als iedereen van bokt gewoon in één topic bestelt vanuit Hooks, want blijkt nu dus dat er in meedere topics besteld wordt bij hooks? :? >;)

_angelanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 19:06

ik heb geen pb gehad me vragen of ik nog mee deed terweil ik dat zeker nog doe! zijn er meerdere topic dan waar bestelt word bij hooks? anders bestel ik daar wel.

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-10 19:08

Dit is de enige voorzover ik weet.

_angelanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:30

kon helaas ook geen ander topic vinden:(
zullen we het dan uitstellen tot midden juni?

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:56

Heey.... gaat deze bestelling dus naar later? Want ik wilde namelijk wel een bestellingsronde organiseren voor later (eind juni) als 3e ronde (aangezien het leek dat deze door zou gaan) maar neem jij dan, IloveMickey, de verplaatste 2e ronde (naar juni oid) op je? ik maak wel even een nieuw topic aan, waar alle bestellingen e.d. duidelijk kunnen worden geplaatst, en dan heb je bijv. 1 maand om te bestellen (tot uiterlijk 30 juni) ofzo? Zal even een topic maken.. plaats de link. Kunnen later wel kijken of ik hem doe of gewoon IloveMickey (vind het allemaal prima, als iloveMickey het doet is het alleen maar fijn hoor..) maar goed, plaats de link zo :D