Jibbel schreef:Ook ik heb een paar pagina's terug een bestelling geplaatst en gevraagd of het nog kon, maar er wordt gewoonweg niet op gereageerd.
Als er adequaat wordt gehandeld en sneller wordt geschakeld, waren er imo minder afhakers geweest, dat zou nl een stuk betrouwbaarder overkomen.
Aangezien de bestelling wss toch niet door gaat, haak ik bij deze ook af.
Ik heb iedereen die gepb´t heeft een bericht terug gestuurd, dus ik heb prima adequaat gehandeld.
Helaas waren er in totaal, met mijzelf erbij 7 bestellers waardoor de verzendkosten érg hoog worden.
Ik heb ook eerder wel aangegeven dat als er onder de 10 bestellers waren de bestelling afgelast zou worden.
Ik baal zelf ook van het grote aantal afhakers.
Ik hoopte dat er zaterdag nog een ´eindsprintje´ zou komen van mensen die toch nog mee wilden bestellen, maar helaas.
Ook veel mensen die in het topic in het begin besteld hadden heb ik gepb´t of ze toch nog mee wilden doen, helaas heb ik van geen enkele bericht terug gehad.
Het spijt me dat het zo is gegaan, ik hoopte dat er veel meer animo voor zou zijn.
Het spijt me ook dat ik gisteravond (de avond dat de bestelling naar hooks gemaild zou worden) niet online was. We waren namelijk bij mijn paardje om afscheid te nemen, van de week word ze namelijk ingeslapen. Ik ben er zelf helemaal kapot van, als ik me indenk met hoeveel pijn ze rond moet lopen... Ik ben gewoon het hele weekend al erg van streek ervan, maargoed, dan had ik hier wel kunnen zijn om duidelijkheid te bieden..
Het spijt me enorm dat ik iedereen die erop rekende teleur heb gesteld, maar ikzelf vind +_ 10 euro verzenden vanaf hooks naar NL gewoon teveel en daar waren velen hier het mee eens.
Ik hoop dat jullie het gewoon kunnen vergeven, het was niet mijn bedoeling om jullie zo te laten zitten. Mijn welgemeende excuses daarvoor.
Als mensen alsnog wel willen bestellen, en het er meer dan 10 zijn dan kan het alsnog doorgaan op een andere datum, eind of midden juni bijv., maar de bestelling die de 30e gepland was zal inderdaad niet meer doorgaan omdat er gewoon te weinig animo voor was.