_maaikie_ schreef:nl_t schreef:ik ben een jongen en ik heb 2 paarden, en ik ken eigelijk geen 1 jonge [iig niet van mij leeftijd[15]] en dat vind ik wel jammer.
sommige mensen die vooroordelen hebben over dat iedere jonge diepaardrijd homo is ,die is niet helemaal 100%.
ik ben hetero en ik vind dat iedereen mag/moet kunnen doen wat ie wilt en ik wi ltegen iedere jongen zeggen dat je zelf je leven moet leiden ,en niet door de rest moet stoppen met dingen die je leuk vind.
uit mijn klas/school weet bijna niemand dat ik paardrij hoor ,maar 10 mensen ofzo? waarvan 3 uit me klas? en dat is gewoon omdat sommige mensen heel raar reageren en ik verzwijg niets. maar zo lang niemand iets vraagt vertel ik ook niets.
iig wel gezzelignu ken ik iig wel jongens van me leeftijd op bokt
[dus rij paard, 15 jaar en bengewoon hetero ]welsingle[/b]
haha, ik ook 15jaar jongen en single ook heteroverder weet ook bijna niemand dat ik op paardrijden zit
oke :0
nu ken ik iig wel jongens van me leeftijd op bokt 

verder weet ook bijna niemand dat ik op paardrijden zit 
Bij elkaar heb ik nu 5 jongens in m'n lessen.
we gaan ook vaak samen door het bos scheurenen daarna picknicken
op mijn school weet bijna iedereen (die ik ken) dat ik paardrijd en zeggen altijd dat ze het niet hadden verwacht maar dat ze het wel stoer vinden dat ik gewoon schijt heb aan dat het een meisjessport is. maar ik wordt niet uitgemaakt voor homo ofzo.. ik werk ook samen met een salknecht, die ook hoefsmid is, oftewel alles behalve homo. persoonlijk vind ik het juist altijd wel tof, sigaretje roken terwijl je leunend op het hek een beetje naar de paarden staat te kijken..
Ik speel Polocrosse en hier zijn mannen in overvloed.
de meesten piepen na zo een middag anders en hebben ze er respect voor wat mijn kids doen met een paard