zit er net 2 sec op. begind oma al te gillen laat hem nu eens rennen (galloperen). als hij er vandoor gaat is ze dolgelukkig want dat ziet leuk uit.
en mijn vader gaat af en toe mee naar de lessen en de volgende keer als ik rij gaat hij alles wat hij daar heeft gehoord roepen. ook al heeft hij geen id wat het betekend
Die moeders allemaal tips geven (meiden denken ondertussen waarschijnlijk "jahaaaa") en jouw vader gewoon zo lekker droog van "blijf er wel op zitten". Dat is ook het belangrijkste, toch 
Mijn vader doet dat ook altijd, elke ouder maar zeggen van, doe dit doe dat! Mijn vader zegt altijd: "Pak dr aan! Jij bent de baas!"
) 

) kreeg ik een pony, door mijn vader zelf uitgezocht en gekocht zonder dat ik het wist ( was een pony van mensen uit het dorp, paardje deed het leuk in de sport en vader had geinformeerd of dit paardje voor mij een leuk beestje zou zijn, verder had hij er totaal geen verstand van) afijn die pony die mijn vader had gekocht was een vos. Hij kwam een keer kijken naar een wedstrijd en ik heb toevallig de schimmel van een clubgenootje vast omdat zij even weg moest. Komt mijn vader eraan, bekijkt heel triomfantelijk en goedkeurend de schimmel en zegt blij: wat een mooi paardje heb ik toch voor je gekocht ! ". Ik heb nooit durven te zeggen dat dit niet de pony was die hij gekocht had.........
geweldig!!

.
. En na de proef stapte mijn pa op om uit te stappen. Hij vond het geweldig!
....hij kon zowaar rijden (had hij nooit eerder gedaan, maar stap, halt, draf, sturen, goed lichtrijden etc ging zomaar...)