Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nell_ schreef:Voor de mensen die voor hun paard kiezen: Waarom gaat je paard voor je vriend? Ik ben daar best wel benieuwd naar
Want ik ben ook dol op mijn paard, en gelukkig zou mijn vriend me nooit voor die keus zetten, maar toch is mijn vriend nummer 1
Citaat:Ik denk maar zo,
Mijn paard zou ook nooit voor een ander kiezen.
saswes schreef:Citaat:Ik denk maar zo,
Mijn paard zou ook nooit voor een ander kiezen.
Geloof je dat werkelijk? Als een paard zou moeten kiezen tussen jou en een ander paard, kiest hij niet jou hoor!!! Of anders alleen omdat hij dan niet te vreten krijgt.
edit: By the way: leuke avatar. Dat kun je ook niet met je paard hoor!!
Inney schreef:Ik heb voor paard gekozen.
Maar het ligt geheel aan de situatie. Als mijn vriend (die ik niet heb) zegt:
Ik de deur uit, of de paarden de deur uit. (Om het idee even duidelijk te maken)
Dan mag hij de deur uit. Iemand die zich zo gedraagd hoef ik dan al niet eens meer.
Als het met financiele middelen te maken heeft, of met tijd oid, tjah, dan het paard.
Citaat:Jou reactie slaat regelrecht nergens op.
Ik zou voor mijn paard kiezen.
En ik kan je honder procent geven, dat hij ook voor mij kan kiezen, Ookal is het in jou ogen voor het "vreten"
Het boeit me helemaal niets wat jij denkt, en dat kan me ook helemaal niets schelen!
En die avatar, Ik weet niet wat jij allemaal met je beste vriendin doet...
saswes schreef:Citaat:Jou reactie slaat regelrecht nergens op.
En ik kan je honder procent geven, dat hij ook voor mij kan kiezen, Ookal is het in jou ogen voor het "vreten"
Het boeit me helemaal niets wat jij denkt, en dat kan me ook helemaal niets schelen!
WHAAHAA je voelt je aangevallen!! Misschien niet alleen voor het vreten, maar een paard kiest zijn eigen soort hoor, net zoals een mens zou moeten doen in mijn ogen.
wb de avatar, ik zal het allemaal nog even uitleggen: Dat zijn toch voeten van twee mensen die 18+ dingen doen, of zie ik dat verkeerd? Ik wil daarmee zeggen dat dat nog een reden is om voor je man te kiezen ipv voor je paard (het geslacht daargelaten) . Ik verkies dat nog steeds boven een rondje in de bak rijden hoor, maar dat is mijn mening. Als jij s*xloos door het leven wilt moet je zelf weten. Ieder z'n ding.
Verder als het je niets boeit en niets kan schelen, waarom reageer je dan zo heftig?
saswes schreef:Citaat:Jou reactie slaat regelrecht nergens op.
WHAAHAA je voelt je aangevallen!! Misschien niet alleen voor het vreten, maar een paard kiest zijn eigen soort hoor, net zoals een mens zou moeten doen in mijn ogen.
wb de avatar, ik zal het allemaal nog even uitleggen: Dat zijn toch voeten van twee mensen die 18+ dingen doen, of zie ik dat verkeerd? Ik wil daarmee zeggen dat dat nog een reden is om voor je man te kiezen ipv voor je paard (het geslacht daargelaten) . Ik verkies dat nog steeds boven een rondje in de bak rijden hoor, maar dat is mijn mening. Als jij s*xloos door het leven wilt moet je zelf weten. Ieder z'n ding.
Verder als het je niets boeit en niets kan schelen, waarom reageer je dan zo heftig?
Citaat:Ja juist
Gelukkig dat jou hersens niet helemaal op orde zijn, zodat je toch niet snapt wat ik bedoel!
Ik had het namenlijk niet over zijn eigen soort..
Welterusten meid!
saswes schreef:Citaat:Ja juist
Gelukkig dat jou hersens niet helemaal op orde zijn, zodat je toch niet snapt wat ik bedoel!
Ik had het namenlijk niet over zijn eigen soort..
Welterusten meid!
Als je even opgelet had, dan had je begrepen dat ik de stelling van de topicstarter
ALS JIJ ZOU MOETEN KIEZEN TUSSEN JE PAARD EN JE VRIEND (IN)?
heb omgedraaid, dus, om het nog even uit te leggen (hoe vaak nog...):
ALS JOUW PAARD ZOU MOETEN KIEZEN TUSSEN BV ZIJN WEIDEMAATJE EN JOU?
Misschien kiest hij voor jouw gezelschap, voor even, maar ik geloof dus nooit dat een paard definitief voor een mens kiest boven een soortgenoot. Dat is mijn mening. Dat heeft helemaal niks te maken met hersens in orde of niet.