Als jij zou moeten kiezen tussen je paard en je vriend(in)?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Je paard, of je vriend(in)

Optie 1 : Je Paard
271 (71%)
Optie 2 : Je Vriend(in
108 (28%)

Totaal aantal stemmen: 379

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 12:54

Zeker voor mijn paard... en dat weet ie gelukkig ook dus.. :D

Lipstick

Re: Als jij zou moeten kiezen tussen je paard en je vriend(in)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 19:48

Ik kies zeker voor mijn 2 paardjes!

peerdekoper

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 20:08

Hangt er vanaf, als je relatie niet zo lang en diep is( :Z )

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 20:14

Heb al best lang een relatie en ben superblij met mijn vriend, maar dan nog gaan me paarden voor..
Of er moet wel zown goede reden zijn..

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 20:27

Nell_ schreef:
Voor de mensen die voor hun paard kiezen: Waarom gaat je paard voor je vriend? Ik ben daar best wel benieuwd naar :o

Want ik ben ook dol op mijn paard, en gelukkig zou mijn vriend me nooit voor die keus zetten, maar toch is mijn vriend nummer 1 :j

Natuurlijk is een partner een belangrijk iemand in je leven,maar het kan toch niet zo zijn,dat je partner voor jou gaat bepalen om te kiezen? Dan is er geen sprake van een respectvolle relatie!

Als ik iemand tegenkom,vind ik het heel belangrijk om te weten of die persoon mij mijn hobby gunt,mijn dieren zijn mijn hobby,mijn leven,en mijn levensstijl... Mocht een eventuele partner zich daarin niet vinden.. dan word het waarschijnlijk mijn partner niet eens :D

zambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-10 22:08

Ik kies niet.
Doe ik pas als het echt moet.

saswes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:16

Citaat:
Ik kies niet.
Doe ik pas als het echt moet.

Toch nieuwsgierig... en wat kies je DAN, als het echt moet? :+ Dat is namelijk nou net het punt. Wat kies je als jij zou MOETEN KIEZEN.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:22

Als mijn vriend mij gewoon al voor de keuze zou zetten zou ik hem niet meer hoeven als hij mij mijn dieren niet gunt kan onze relatie niet zijn omdat het wil zeggen dat hij niets om mijn gevoelens geeft dus ja ik kies eigenlijk dan voor mijn paard (in mijn geval mijn hond).

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:23

Ik denk maar zo,
Mijn paard zou ook nooit voor een ander kiezen.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:23

Mijn man zal me dat nooit vragen. Ten eerste omdat hij gek op mijn beesten is en ten tweede omdat hij weet wat het antwoord is. Ik heb de verantwoordelijkheid voor mijn dieren op me genomen. Mijn man kan voor zichzelf zorgen.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:24

Ik moet wel zeggen dat als ik getrouwd zou zijn en ik zou kinderen hebben en vb een van de kinderen is allergisch ja dan ik kies ik voor mijn kinderen natuurlijk.

saswes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:25

Citaat:
Ik denk maar zo,

Geloof je dat werkelijk? Als een paard zou moeten kiezen tussen jou en een ander paard, kiest hij niet jou hoor!!! Of anders alleen omdat hij dan niet te vreten krijgt.

edit: By the way: leuke avatar. Dat kun je ook niet met je paard hoor!!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:30

saswes schreef:
Citaat:
Ik denk maar zo,

Geloof je dat werkelijk? Als een paard zou moeten kiezen tussen jou en een ander paard, kiest hij niet jou hoor!!! Of anders alleen omdat hij dan niet te vreten krijgt.

edit: By the way: leuke avatar. Dat kun je ook niet met je paard hoor!!

Jou reactie slaat regelrecht nergens op.
Weet je wel eens wat ik bedoel?
Blijkbaar niet.
Anders gaf je niet zo'n antwoord :)
Ik zou voor mijn paard kiezen.
En ik kan je honder procent geven, dat hij ook voor mij kan kiezen, Ookal is het in jou ogen voor het "vreten"
Het boeit me helemaal niets wat jij denkt, en dat kan me ook helemaal niets schelen! :D

En die avatar, Ik weet niet wat jij allemaal met je beste vriendin doet... :=
Laatst bijgewerkt door Giolli op 12-01-10 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:31

Ik kies zeker voor mijn paard!!!
Ja ik hou heel veel van mijn vriend en weet zeker dat hij mij never nooit voor die keuze zal zetten maar doet hij het wel dan ligt die er echt uit!

Waarom?
Mijn paard is het enigste wat ik nog heb uit mijn verleden en
alle mooie dingen heeft ze met mij meegemaakt maar ook de hele slechte dingen...
Klinkt waarschijnlijk heel raar voor sommige van jullie maar hoe trouw zij naar mij is geweest zal ik
altijd naar haar zijn.

Urko

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:35

Inney schreef:
Ik heb voor paard gekozen.
Maar het ligt geheel aan de situatie. Als mijn vriend (die ik niet heb :+) zegt:
Ik de deur uit, of de paarden de deur uit. (Om het idee even duidelijk te maken)
Dan mag hij de deur uit. Iemand die zich zo gedraagd hoef ik dan al niet eens meer.
Als het met financiele middelen te maken heeft, of met tijd oid, tjah, dan het paard.

Helemaal hetzelfde verhaal bij mij.

saswes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:37

Citaat:
En ik kan je honder procent geven, dat hij ook voor mij kan kiezen, Ookal is het in jou ogen voor het "vreten"
Het boeit me helemaal niets wat jij denkt, en dat kan me ook helemaal niets schelen!

En die avatar, Ik weet niet wat jij allemaal met je beste vriendin doet...

WHAAHAA je voelt je aangevallen!! Misschien niet alleen voor het vreten, maar een paard kiest zijn eigen soort hoor, net zoals een mens zou moeten doen in mijn ogen.

wb de avatar, ik zal het allemaal nog even uitleggen: Dat zijn toch voeten van twee mensen die 18+ dingen doen, of zie ik dat verkeerd? Ik wil daarmee zeggen dat dat nog een reden is om voor je man te kiezen ipv voor je paard (het geslacht daargelaten) . Ik verkies dat nog steeds boven een rondje in de bak rijden hoor, maar dat is mijn mening. Als jij s*xloos door het leven wilt moet je zelf weten. Ieder z'n ding. edit: het feit dat je zo'n avatar kiest doet anders vermoeden. misschien moet je hem dan veranderen in een avatar met een paard er op.

Verder als het je niets boeit en niets kan schelen, waarom reageer je dan zo heftig?
Laatst bijgewerkt door saswes op 12-01-10 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:39

saswes schreef:
Citaat:
Het boeit me helemaal niets wat jij denkt, en dat kan me ook helemaal niets schelen!

WHAAHAA je voelt je aangevallen!! Misschien niet alleen voor het vreten, maar een paard kiest zijn eigen soort hoor, net zoals een mens zou moeten doen in mijn ogen.

wb de avatar, ik zal het allemaal nog even uitleggen: Dat zijn toch voeten van twee mensen die 18+ dingen doen, of zie ik dat verkeerd? Ik wil daarmee zeggen dat dat nog een reden is om voor je man te kiezen ipv voor je paard (het geslacht daargelaten) . Ik verkies dat nog steeds boven een rondje in de bak rijden hoor, maar dat is mijn mening. Als jij s*xloos door het leven wilt moet je zelf weten. Ieder z'n ding.

Verder als het je niets boeit en niets kan schelen, waarom reageer je dan zo heftig?

Ja juist :')
Gelukkig dat jou hersens niet helemaal op orde zijn, zodat je toch niet snapt wat ik bedoel! :D

Ik had het namenlijk niet over zijn eigen soort..

:wave:
Welterusten meid!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:40

Wie zegt dat je zonder 'vaste levenspartner' seksloos door het leven moet? ;)

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:40

saswes schreef:
Citaat:

wb de avatar, ik zal het allemaal nog even uitleggen: Dat zijn toch voeten van twee mensen die 18+ dingen doen, of zie ik dat verkeerd? Ik wil daarmee zeggen dat dat nog een reden is om voor je man te kiezen ipv voor je paard (het geslacht daargelaten) . Ik verkies dat nog steeds boven een rondje in de bak rijden hoor, maar dat is mijn mening. Als jij s*xloos door het leven wilt moet je zelf weten. Ieder z'n ding.

Je hoeft niet getrouwd te zijn of een vriendje te hebben om sex te hebben.
en waarom voel jij je zo aangevallen als zij zegt dat haar paard voor haar kiest?
Mijn hond zou ook nooit voor een ander kiezen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:43

Karin schreef:
Wie zegt dat je zonder 'vaste levenspartner' seksloos door het leven moet? ;)

Ach laat d'r.
Ik heb d'r helemaal niets mee. Ben bijna 14, en heb er helemaal geen behoefde aan :D
Maar dat zij 34 is.... Valt me toch wel tegen van haar..

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:43

saswes; waarom reageer jij zo op die reactie Giolli? :') Iedereen geeft hier zijn mening en ik snap niet wat nou je doel is van zo reageren??

saswes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:44

Citaat:
Ja juist
Gelukkig dat jou hersens niet helemaal op orde zijn, zodat je toch niet snapt wat ik bedoel!

Welterusten meid!

Als je even opgelet had, dan had je begrepen dat ik de stelling van de topicstarter

ALS JIJ ZOU MOETEN KIEZEN TUSSEN JE PAARD EN JE VRIEND (IN)?

heb omgedraaid, dus, om het nog even uit te leggen (hoe vaak nog... :Z ):

ALS JOUW PAARD ZOU MOETEN KIEZEN TUSSEN BV ZIJN WEIDEMAATJE EN JOU?

Misschien kiest hij voor jouw gezelschap, voor even, maar ik geloof dus nooit dat een paard definitief voor een mens kiest boven een soortgenoot. Dat is mijn mening. Dat heeft helemaal niks te maken met hersens in orde of niet.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:45

Nou dat is mooi voor jou, Gelukkig vroeg ik niet om jou mening.

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:46

saswes schreef:
Citaat:
Ja juist
Gelukkig dat jou hersens niet helemaal op orde zijn, zodat je toch niet snapt wat ik bedoel!

Welterusten meid!

Als je even opgelet had, dan had je begrepen dat ik de stelling van de topicstarter

ALS JIJ ZOU MOETEN KIEZEN TUSSEN JE PAARD EN JE VRIEND (IN)?

heb omgedraaid, dus, om het nog even uit te leggen (hoe vaak nog... :Z ):

ALS JOUW PAARD ZOU MOETEN KIEZEN TUSSEN BV ZIJN WEIDEMAATJE EN JOU?

Misschien kiest hij voor jouw gezelschap, voor even, maar ik geloof dus nooit dat een paard definitief voor een mens kiest boven een soortgenoot. Dat is mijn mening. Dat heeft helemaal niks te maken met hersens in orde of niet.

jij begint ook over een heel ander onderwerp wat er niks mee te maken heeft 8)7

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:47

Haha, Dat bedoel ik :')
En die hoofdletters hoeft niet hoor. Kan prima lezen... Weet niet hoe het met jou ogen zit? :)