Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mar_84 schreef:Ik ben zondagmorgen geweest.Had kaartjes gekregen van mijn vriend voor kerst.
Vond de 'clown' van het stel het leukst.Deed eerst een stukje met een lippizaner die hij zogenaamd niet bij kon houden aan de longe enz. en daarna kwam hij met zijn vierspan falabella's .
De man met vrijheidsdressuur vond ik erg mooi.Op den duur moesten vier paarden op hun plek blijven staan terwijl hij wegliep maar er waren er twee die andere plannen hadden.Na meerdere pogingen lukte het voor 5 sec.
En de stuntmannen waren ook erg spectaculair.
Verder werd de stangteugel mij iets te veel gebruikt.Bij de friezen was er 1 fries de moest steigeren en zo moest blijven staan en werd continu in zijn mond gesnokt om te blijven staan op twee benen.

S__L schreef:Ja joh wat denk je anders, al die kindjes om je heen. Je zag aan dat paard dat ie het niet leuk vond, steeds omdraaien enzo. Ze ademhaling was ook wel verdacht en zijn staart houding.
Als ie gewoon ''nuchter'' was zal die echt wel weg zijn gelopen denk ik!

, kijkje waard!
Maar in het echie valt het dus ernstig tegen.
Als je me snapt
xkimmx schreef:Er was bij ons ook iemand gevallen, echt sneu! Toen hij met 4 paarden reed, linkserbeen op een paard, rechterbeen op een paard en twee voor hem. Het rechtsachterste paard struikelde waardoor hij viel en toen liepen de paarden ook los. Hij is er weer opgestapt
en kreeg metteen ook nog 2 erbij! Hij ging toen springen met 6 paarden, dat ging wel goed, erg knap!
Ook ik vond dat er bij die friezen erg hardhandig werd gedaan. Toen het paard meters moest lopen op 2 benen werd er maar in zijn mond naar achter getrokken om hem omhoog te houden, sneu hoor!
glenda schreef:xkimmx schreef:Er was bij ons ook iemand gevallen, echt sneu! Toen hij met 4 paarden reed, linkserbeen op een paard, rechterbeen op een paard en twee voor hem. Het rechtsachterste paard struikelde waardoor hij viel en toen liepen de paarden ook los. Hij is er weer opgestapt
en kreeg metteen ook nog 2 erbij! Hij ging toen springen met 6 paarden, dat ging wel goed, erg knap!
Ook ik vond dat er bij die friezen erg hardhandig werd gedaan. Toen het paard meters moest lopen op 2 benen werd er maar in zijn mond naar achter getrokken om hem omhoog te houden, sneu hoor!
Bij mij gebeurde precies hetzelfde!wanneer ben jij geweest?