Als ik nog een paard koop wordt het weer een ruin! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. heb zelf wel een merrie nu, maar heb bewust ook geen hengsten/ruinen bekeken
. Ruinen wat meegaander en nuchterder en eerlijker.
zoals iemand in het begin noemde ze kunnen soms enorm mutserig zijn
dat vind ik dan weer heerlijk
heb overigens geen pismerrie
ze is wel een beetje sloom tijdens dr hengstigheid maarja als ik ongestelt ben heb ik ook nergens zin aan en wordt ik ook hangerig.

Wildgirl schreef:Jantine_ schreef:Een ruin, echt bij mij komt er geen merrie in
Kan je ook aangeven waarom?
Persoonlijk heb ik met merries veel meer, ze zijn volgens mij slimmer en geslepener hihi, hebben imo vaak een duidelijker karakter ;)

Ik kan er gewoon niet goed mee om! (ofwel heb ik net pech gehad met diegene waar ik heb mee kennisgemaakt!)
)
Vooral een stoere haflingerhengst!
Heb er gewoon een betere klik mee dan met merries. Als ik ga kijken naar de paarden die ik in het verleden gereden heb, en de paarden waar ik het minst mee had, waren dat altijd merries. Sterker nog, ik zou nooit voor een merrie gaan kijken als ik een paard zou kopen
(Altijd lachend, want het meiske is 25 en stiklief) Van die kleine dingetjes, gilletjes slaken, oortjes naar achter als je bij de buik bezig bent met de dekens enzo... van haar kan ik het hebben maar normaal gesproken word ik daar super kriegel van!
.