Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 12:13

Ik ben sinds 3 maanden lid van horsimo.. Kreeg inderdaad half november het oktober nummer en het geld was al heel snel afgeschreven..
Ga dus ook gelijk weer opzeggen!!

hmulder01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 12:23

Hallo,

Eigenlijk wil ik alle negatieve ervaringen verzamelen en deze aanbieden aan Publiforce, de rechtbank en diverse media.

En daar heb ik je hulp wel bij nodig....

Alvast dank voor alle medewerking!

Harry

Anoniem

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 13:10

Prima,

Ik zal sowieso mn eigen ervaring op papier zetten. Verder wil ik je wel helpen met verzamelen, bundelen en regelen. Moet je me maar ff aangeven waar je behoefte aan hebt en hóe! ;)

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 13:16

Goh zijn dus veel meer mensen met hetzelfde leed :D

Ik had het schriftelijk opgezegd, geen reactie op gehad dat het op een andere manier moet. Werd het bedrag automatisch afgeschreven, heb ik terug laten halen en vervolgens een email gestuurd dat het niet de bedoeling is als een abonnement stop gezet wordt dat er geld afgeboekt zou worden. Krijg ik een email terug dat ik alleen maar op kan zeggen door een aangetekende brief. Ik vraag me af of ze dit wel mogen doen?

Ik was lid geworden van dit blad na het gedonder met de Bit vorig jaar. Maar dit blad is nog erger dan de bit ervaar ik nu :+ Radar doet wel degelijk wat met dit soort reacties maar dan moet er wel iemand bereid zijn om op tv het verhaal te vertellen. Met de bit vorig jaar waren een hoop mensen met een grote mond dat ze het wel wilden doen maar uiteindelijk wilde niemand zijn verhaal vertellen in de uitzending. Waardoor er ook geen uitzending gemaakt is.

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 13:24

het is gewoon schandalig dat ze daar al zo lang mee weg komen!! het is gewoon niet netjes om zo met je klanten om te gaan. bah bah

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 13:27

Geeft niet, ze snijden zichzelf hiermee in de vingers en verliezen klanten. Een topic als dit doet een bedrijf geen goed.

chinou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 14:48

hmulder01 schreef:
Hallo,

Eigenlijk wil ik alle negatieve ervaringen verzamelen en deze aanbieden aan Publiforce, de rechtbank en diverse media.

En daar heb ik je hulp wel bij nodig....

Alvast dank voor alle medewerking!

Harry

Geef maar aan wat je wil hebben. Ik kan de gehel mailcorrespondentie naar je toesturen als je wil en ik wil best bij Radar mijn verhaal doen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 15:24

Ik wil best in Radar het hele verhaal vertellen hoor!

hmulder01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 15:31

Hallo Kleinvosje, Chinou,

Allereerst zou ik van zo veel mogelijk boze lezers hun klachten op kort briefje wllen hebben ( ook per mail is prima) Een overzicht van alle mailcontact komt daarna. Gewoon kort briefje met de klachten max 3/4 A4

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-09 08:40

Goh, jongens gisteren ontving ik de Horsimo van oktober! *\o/* Maar ehm...november zal dus wel ergens rond de kerst komen... :n

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 19:23

Ik kreeg vandaag een aanbod voor 5 jaar Horsimo voor 69 euro, No way dat ik dat ga doen, wel stond er weer een ander adres bij waar je op kon reageren, dus ga ik mijn abbo daar maar proberen af te zeggen, loopt nog tot en met mei 2010, maar heb nog maar 3 nummers ontvangen vanaf afgelopen juni. Het oktober nummer heb ik ook nog niet.

hmulder01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 19:50

Hallo Daffieduck, zou je mij deze brief willen scannen en naar mij mailen: info@hptekst.nl

Alvast dank!

Harry

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 19:51

harry, had ik jou nou ook al gepbt met een mail naar hun?

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 19:55

Maar wie ben jij dan Harry? Wat is jou belang hierin?

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 20:25

@Harry

Dat doe ik maandag op mijn werk, heb thuis geen scanner.

Zal ook nog een pbtje maken met mijn complete klacht (weinig bezorgen, aanmaningen (nu trouwens wel opgelost))

hmulder01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 20:56

Hallo Daffie,

Perfect. Dank voor alle moeite en medewerking.

Harry

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 20:57

MISTRAL94 schreef:
Maar wie ben jij dan Harry? Wat is jou belang hierin?

Misschien even het hele topic lezen?
Staat maar een klein stukje terug....

hmulder01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-09 21:02

Hallo, Mistral

Ik ben de ex redacteur en producent van Horsimo. Ik ben gestopt in augustus omdat ze mij niet betaalden. Ze beweerden dat de vele opzeggingen de schuld van de redactie was en dienden bij mij een schadeclaim in......De omgekeerde wereld. Belachelijk natuurlijk. Ik wil aantonen dat de de bladen veel te laat worden bezorgd en dat dit de reden is waarom veel mensen hun lidmaatschap opzeggen. En dan natuurlijk ook de onterechte incasso's, dreigementen, prijsverhogingen etc. Ze betalen hun leveranciers niet ( de redactie) en innen onterecht hun gelden bij de leden. Dat moet worden gestopt.

Ik hoop op jullie medewerking,

Harry

ttpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 09:58

Aha, het is dus niet makkelijk om van dit abonnement af te komen. Vorig jaar heb ik per email het abonnement opgezegd en kreeg toen een reactie dat dit alleen schriftelijk mogelijk was. Toen heb ik een brief gezonden, maar daar is nooit op gereageerd. De toezending van de bladen ging door en ook werd dit jaar het bedrag vrolijk weer afgeschreven. Aangezien het om een relatief klein bedrag gaat, had ik zoiets van laat maar. Zal er tzt eens nog wat energie in steken. Of de bladen op tijd komen, weet ik eigenlijk niet. Zal ik eens in de gaten houden. Ik ga na het lezen van de berichten op dit forum in ieder geval direct dit blad opzeggen. Dit is te belachelijk voor woorden. Ik zal jullie op de hoogte houden van de gang van zaken.

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-09 10:03

Lekker makkelijk.... Zolang iets niet aangetekend is verstuurd en jij er dus geen bewijs van hebt dát het verstuurd is, doen ze net alsof ze nooit wat ontvangen hebben....

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 13:15

ik ga nu ook per mail opzeggen. Ik hoop dat ze zeggen dat het niet kan, want dan heb ik een bevestiging dat ze het gelezen hebben. Kan me niet voorstellen dat er een rechter is die dan zegt dat ik het aangetekend had moeten versturen... ;)

Mocht er een automatische incasso komen, dan laat ik die gewoon storneren..

inma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-09 13:30

Wil het topic graag even in de gaten houden. Was ook van plan om binnenkort op te zeggen, maar daar tot nu toe eigenlijk geen moeite voor gedaan gezien de geringe kosten.
Vind het blad verder weinig interessant.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 17:45

Nou breekt mijn klomp. Heb net de horsimo van november gekregen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 17:46

Hier ook! :D Zijn zeker geschrokken van dit topic! :+
Toch lief van ze, had niet meer gehoeven...ik wil er nog altijd vanaf!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-09 17:58

Het zal mij benieuwen of ik em nog krijg. Ik heb duidelijk te kennen gegeven dat ik niet meer gediend ben van enige post van Horsimo of PubliForce dan ook. Als ze em niet meer toesturen ga ik er ook van uit dat ik uit het bestand gehaald ben...