Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

foxy80 schreef:Leuk bedrag, maar ik zou ook kritisch naar de toekomstige eigenaar kijken. Als ik zou weten dat ze onmogelijke dingen van mijn dier zouden eisen, dan zou ik het knap lastig krijgen.
Mijn paard kunnen ze kopen maar mijn geweten niet.
das lekker 21 miljoen
Hoef ik niet eens over na te denken, noem me maar slecht maar is ieders persoonlijke mening klaar en degene ide het niet doen nou gewoon simpel die doe het niet, niet bij iedereen is alles te koop.Silence schreef:Veel zeggen er hier wel dan ze er wel een fijn ander paard voor kunnen kopen.
Maar wat maakt dat nieuwe paard meer waard dan het paard wat je nu hebt?
Waarom moet die dan zonder pardon weg en waarom is dit paard dan niet goed genoeg meer?
Gini schreef:Coentjuh schreef:Ik vind dat de mensen die hier gelijk JAAAA zeggen, geen goede super band hebben met hun paard of pony.
Waarom?
Dus iedereen die zijn paardje verkoopt heeft geen band met dat paard?
Le_onie schreef:EEN MILJOEN ?
Zijn jullie niet goed ofzo ? voor dat bedrag gaan ze alle 2 weg !
Sorry, ik heb echt een hechte band met mijn paarden, maar voor dát bedrag, come on.
Maar bij mij is het zobizo als er een goed bedrag word geboden, gaan ze helaas echt weg. Dan zoek ik naar een nieuw paardje, nieuwe uitdaging, het lieft jong en onervaren, en later hopelijk voor een leuk bedrag verkopen.
Nu heb ik wel een paardje al aardig op leeftijd maar nog topfit, dan is het natuurlijk een ander verhaal. Ook voor wat hij al heeft meegemaakt, en dat wil ik hem niet nog eens laten mee maken allemaal !
@ Coentjuh :
Dat vind ik echt volslagen onzin ! Een miljoen, besef je wel hoeveel dat is ? Man, voor hoeveel koop jij een paard ?
Sodeletuut schreef:Le_onie, dat kan ik ook aan jou vragen, ben je niet goed ofzo?
Je doet iemand waar je van houdt toch niet zomaar weg?? Dan heb je dus niet zo'n hechte band met je paard als jij denkt.