Wat vinden jullie van setjes?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 17:39

Ik vind het er leuk en verslavend! Vooral in de zomer, dan kan je ook leuk een shirtje erbij laten passen.
Ik heb zelf verschillende kleuren beschermers, dekjes en shirtjes. Alleen kost zoveel geld steeds :o

Alwiene

Re: Wat vinden jullie van setjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:50

Ik ben echt zo verslaafd he, maar vind het ook zo mooi om naar te kijken. Van de week pony in equitheme set, roze/grijs. Peesjes en strijkjes, dekje, en uitrijdeken, helaas bleek mijn oornetje niet te passen anders had ze die er ook nog bij gehad en ze zag er zooooooooooo superchique/lief/schattig/mooi in uit :D

jasminex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:57

ik draag altijd zelf gewoon een rijbroek&laarzen maar ik zag dat mijn (nieuwe) rijbroek+een shirtje+mijn sokken+mijn gewone schoenen dezelfde kleur hadden (niet allemaal dezelfde maar mijn shirt+sokken waren gestreept en schoennen+rijbroek waren beige/bruin) dus ben ik zelf in een setje naar de namege gegaan :D maar ik heb (nog :P ) geen eigen paard/pony, en miss. zal ik wel ooit een setje kopen :P

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 16:58

Setjes zijn leuk! Dekje, bandages, halster en deken erbij. :) En kleding aber naturlich ook, maar heeft bij mij niet voorrang op bb en dekje. :)

Ik heb er alleen veel te veel. :=
Laatst bijgewerkt door TessaVB op 02-11-09 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

marletjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 17:08

ik vind het neit het belangrijkste,maar ik vind het wel leuk als ik met mijn verzorgpaard een setje ben,Dekje/peesjes of bandages/t-shirt/sokken/halster
niet dat ik het geld daarvoor heb ofzo hoor :P

nanoeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:10

ik HOU van setjes :+:

ik heb er een stuk of 20..

:') en dit is mijn favoriet : Afbeelding

Pollewoppy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:13

Vreselijk dat roze. Maar ja, smaken verschillen he ;)

Voor mij hoeven setjes niet zo. Heb er niks mee. Thuis bij de training moet het vooral allemaal praktisch zijn. Voor op concours is het natuurlijk wel belangrijker dat het een beetje bij elkaar past.

angelabailey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:17

Ik vind setjes wel leuk alleen heb ik zelf alleen maar dekjes en peesjes ik ben niet van dat mijn shirt er ook bij moet passen.
maar gewoon bijvoorbeeld een blauw dekje + blauwe peesjes vind ik zelf altijd wel erg leuk en ook zeer verslavend :P

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:18

Ik vind setjes ook wel leuk, maar ze moeten wel functioneel blijven..
Geen gedoe met dingen die ik niet nodig heb zoals bandages enz.
Ik heb 3 dekjes en dat vind ik wel genoeg. ;)

Quartusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:20

idd.dat roze vind ik ook overdreven een roze dekje vind ik mooi maar dan ook nog eens bandages en wolletje en oornetje vind ik een beetje barbieachtig ;) ik hou ook van setjes maar ga er niet in overdrijven en ik zorg dat ik neutrale beschermers heb die bij een aantal dekjes passen want als je bij ieder dekje andere beschermers moet hebben dan word het een dure grap! als ik les heb dan rijd ik meestal wel met een setje ;)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:20

Heel vaak, maar dan heel vaak laten bokkers trots in hun profiel zien welke setjes ze allemaal hebben.

Maar vaak zie ik alleen maar sjabrakken zonder peeskappen of bandages _O- Nou dat noem ik geen setje hoor :+

nanoeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:21

maar mensen.. dit doe ik ook niet dagelijks om hoor.. alleen met die pas de deux wedstrijd ..

nanoeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:22

Afbeelding

PASS DE DEUX ;) !!

Quartusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:29

oh ok dan ;)mssn wel een domme vraag maar waarom heeft je paard eigenlijk een bontje rond zijn neusriem? :P

nanoeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:34

Quartusje schreef:
oh ok dan ;)mssn wel een domme vraag maar waarom heeft je paard eigenlijk een bontje rond zijn neusriem? :P

nou.. het is daar 'kaal' zeg maar.. want toen ik hem net had trok hij me altijd mee en kreeg hij vaak druk op zijn neus door het halster .. en om met rijden te voorkomen dat de haartjes niet meer aangroeien moest hij even een bontje..

nanoeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:35

Quartusje schreef:
idd.dat roze vind ik ook overdreven een roze dekje vind ik mooi maar dan ook nog eens bandages en wolletje en oornetje vind ik een beetje barbieachtig ;) ik hou ook van setjes maar ga er niet in overdrijven en ik zorg dat ik neutrale beschermers heb die bij een aantal dekjes passen want als je bij ieder dekje andere beschermers moet hebben dan word het een dure grap! als ik les heb dan rijd ik meestal wel met een setje ;)

ik heb

roze
lichtblauwe
bruine
donkerblauwe
zwarte
grijze
en
paarse (alleen voor)

peesbeschermers & strijklappen :')

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:39

Setjes zijn nou niet het belangrijkste in mn leven maar als ik dan toch de keuze heb, kies ik toch hetgene wat het leukst bij elkaar past :)) vind het altijd wel netjes en ook wel een beetje chique staan :P Heb wel standaard kleuren peesbeschermers (wit en zwart).

LouiseB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 20:40

Ik was vroegah anti setjes, vond het maar onzin, moest vooral functioneel zijn en meer zo van: doe maar dan normaal, dan doe je al gek genoeg :Y) Maaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr daar is verandering in gekomen :D nu sinds een maand of 2. Ik vind het toch wel errug leuk als met name mijn paardje er leuk bij loopt :D

Ik heb een paar goede dekjes gekocht (2 blauwe een bruine en een paarse) en ben tot de conclusie gekomen dat blauw errug goed staat bij mijn peerd. Dus nu heb ik ook al een bling bling frontriem besteld uiteraard mét blauwe steentjes, 1 geruite rijbroek (bruin met blauw) en ik zag ook nog een leuke winterjas voor rijden (bruin want dat staat goed bij blauw).......

Als ik niet uitkijk sla ik er in door, het is besmettelijk :+

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 22:38

eenitraM schreef:
Heel vaak, maar dan heel vaak laten bokkers trots in hun profiel zien welke setjes ze allemaal hebben.

Maar vaak zie ik alleen maar sjabrakken zonder peeskappen of bandages _O- Nou dat noem ik geen setje hoor :+

Hoor ik daar ook bij? Nee toch? ;(