We worden veel te rond van al dat eten, geef ons dus niets, dan hoeven we niet te veel te vreten. Dan kan het baasje met ons naar de dierenarts, dan moet u al het geld betalen, Dan moet u van de rekening diep ademhalen.
xApple
Geplaatst: 05-07-10 21:43
Ik had op de stal van mijn paard:
Voer mij alsjeblieft niet bij, anders kan ik straks alleen nog rollend naar de wei!
aub geen brood of fruit anders gaat mijn lichtje uit. Geeft u mij eten dan kost het U UW vingers. Uw brood wordt mijn dood. Mijn naam is Paard en geen vuilnisbak.
Geplaatst: 06-07-10 22:13
Elk pondje gaat door het mondje helaas verdwijnt dat snel naar ons kontje Dus wees voor even maar gierig dat vind mijn baasje zeer plezierig wij paarden zijn ijdele dieren dus u mag ons plaatje zeker niet ontsieren een aai over ons bolletje is harstikke fijn maar knoop in je oren; Ik ben een paard geen zwijn!
Kindergedicht maar wat wil je van iemand van 13
Pas op als ik eenmaal eet ben ik niet te stoppen neehoor ga natuurlijk niet schoppen ik ben een lief ponybeest en zoals wij zeggen eten is een feest Maar feestjes zijn ook voor u niet zo goed als u ons niet voert geniet u zeker nog lang van mijn snoet
rara raad eens ik kreeg te eten en opeens was ik zo rond als een tonnetje nu ben ik aan het sonja bakkeren om dunner te worden wel te verstaan! maar ik ben natuurlijk een paard en zal geen enkel hapje eten overslaan dus wees u zo lief en help ons een handje voer ons niet en maak ons blij!
er was eens een paardje ver in niemandsland Dat paardje werd gevoerd en at erg lief uit je hand Het was een sprookjespaard wel te verstaan maar met zijn figuur was het gedaan alsjeblieft maak me niet weer dik! let u maar niet op mijn blik beloon me door te aaien een knuffel erbij En laat me zo eeuwig het lieve sprookjespaard zijn
vind de laatste persoonlijk het beste
*edit* heb er dus een paar bijgedaan
Laatst bijgewerkt door Werecat op 06-07-10 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt
als jij 13 bent kun je hardstikke leuk gedichtjes maken joh.
Emerald
Geplaatst: 06-07-10 22:15
Ik heb ergens een keer zo'n voer bordje zien hangen in een hotel lobby bij een kakatoe....
'My favorite food are little fingers'... If you'd like to keep them, don't feed me!!
Mijn favoriete eten zijn kleine vingers. Als je ze wilt houden, voer me dan niet!!
Anoniem
Geplaatst: 06-07-10 22:16
Pas op, ziek dier! Voeren is dierenarts betalen! Met doodshoofdje er bij??
Zirano
Geplaatst: 06-07-10 22:16
haha die is ook leuk
Iemandiemand
Geplaatst: 06-07-10 22:22
EHHH mijn creatieve geest laat me even zitten. Misschien: Ik doe aan het sonja bakker dieet en doe niet aan sas dagen dus niet voeren aub.????? OFF ehhhhmmm
ehh...die komt bij me op Ik verander in een dinosaurius als je mij voert dus niet voeren!!
Niet voeren anders moet ik boeren, wil je het echt weten dat laat ik toch een aantal scheten!
ehhmm verder weet ik niets
Werecat
Geplaatst: 06-07-10 22:23
Zirano schreef:
als jij 13 bent kun je hardstikke leuk gedichtjes maken joh.
Dankje er staan een paar bij
Werecat