Super dat je de pony eventueel op wilt vangen en een nieuw goed tehuis voor hem gaat zoeken (als ie weer terug komt jou kant op). Daar voel je je dan geruster op, dan hem achterlaten bij zo'n maffe vent
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marigold schreef:nou je hebt de eigenaar gevonden, maar bent zo te lezen nog niet van de pony 'af'.
het valt me op hoeveel mensen hier zeggen: geef maar hier die pony, terwijl de markt volgens mij over het algemeen overspoeld wordt met zulke shetjes, die voor een appel en een ei zijn op te halen.
dus aan diegenen die hem wilden hebben: check Marktplaats, en geef de pony's een goed thuis!
hoop dat voor deze pony een leuke eigenaar wordt gevonden, aan een trailer vast gebonden staan is natuurlijk niks voor zo'n dier, maar het gebeurd meer dan je wilt weten...
zonde dat er vaak zo makkelijk met shetlanders wordt omgegaan, het zijn zulke leuke pony's!
_miepie_ schreef:Ik ben toch wel heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen!!
Ik hoop dat je hem mag meenemen en een goed huisje voor hem vindt.
Het shetje zal niet echt gelukkig zijn bij de boer, hij loopt niets voor niets weg.
Hoe ver woont de boer bij jou vandaan?? (kan zijn dat ik er over heen heb gelezen) Ben benieuwd hoe ver hij heeft gewandeld
(al maakt dat het hele verhaal wel spannender haha), maar als ik mijn hengst (inmiddels ruin) los laat gaat hij ook echt aan de wandel hoor op zoek naar leuke "meiden""
spatter schreef:ik heb vorig jaar nog een Epony laten castreren, kosten 90 euro, dus de bedragen die hier genoemd worden zijn wel wat overdreven
hij werd aan huis gedaan en staand
eerlijk gezegd had ik de pony waarschijnlijk gelijk weer meegenomen want zo'n beestje vastbinden aan een aanhanger is natuurlijk van de gekke
spatter schreef:nouja, hij zei toch zelf dat je hem wel mocht hebben, zijn eigen woorden toch?
en dat hij er zelf toch geen raad mee wist
ik denk dat ik dan gelijk had gereageert, al snap ik best dat het bij jou wat lastiger ligt omdat hij bij jou eigenlijk niet kan staan
ik verwijt jou ook helemaal niks, jij hebt juist zeer correct gereageert en het beestje netjes verzorgd tot je de eigenaar gevonden had
gewoon waardeloos dat de eigenaar een paardje onder zijn hoeden neemt maar totaal niet weet wat hij er mee moet
Arm beestje, gelukkig ziet hij er goed uit! xxelviraxx schreef:Ik vind dat je je best hebt gedaan hoor. Je hebt een volle stal. Het beestje is een hengst. Ga het gesprek met die man aan en zoek een goed tehuis voor het beestje. Ging je nou morgen of vanavond al terug. Ik ben te lui om terug te lezen
ebony2 schreef:Dennis schreef:Mijn shet laatst casteren bij de VA die jij vast ook heb was 180 euro.
precies
Ik heb een aantal jaren geleden alweer 100 euro betaald voor twee shetten in één keer. Ik vond dat wel erg goedkoop en betwijfel of het netjes de boeken in is gegaan
maar 180 euro voor één pony'tje vind ik het andere uiterste.