Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kr0elkip schreef:heb t ook gezien
alleen wat ik niet snap
die paarden kosten 300 per maand,
en ze krijgen nog eens ongeveer 500 van de belasting per maand terug
dan hoef je je paarden toch ook niet weg te doen?
BraveSpots schreef:Ben je niet al te laat met je paard(en) weg te doen als je al zo diep in de schulden zit?
Cowgirl schreef:Ik heb het al vaker gelezen in dit topic dat ze dan hun paarden niet weg hoeven te doen maar men vergeet even dat ze nog wel een schuld van 45.000 euries hebben weg te werken. En volgens dat programma ging dat nog wel 3 jaar duren. Kortom voor hun is het pas mogenlijk om over 4 of 5 jaar weer eens aan een paard te gaan denken.
Ik heb ook met open mond zitten kijken dat je met dat bedrag niet normaal rond kan komen.
Ik wou dat ik de maandelijks de helft ontving...dan was ik voor mij doen schat hemeltje rijk.
fokfanaat schreef:ja maar daar zit gewoon veel meer rek in, als je weinig verdient en weinig uitgeeft, en je komt voro onvoorziene zaken te staan heb je een veel groter probleem dan als je veel verdient en veel uitgeeft!
Macusa schreef:BraveSpots schreef:Ben je niet al te laat met je paard(en) weg te doen als je al zo diep in de schulden zit?
Objectief beschouwd wel ja, maar als je in zo'n situatie zit dan zijn de dieren die je beschouwt als jouw gezinsleden, waar je zo aan gehecht bent, wel het laatste wat je weg doet, zelfs als dat betekent dat je op andere vitale gebieden in moet leveren. Op het moment dat je in zo'n situatie zit houdt je jezelf bovendien op de been met de hoop dat je de situatie om kunt draaien. Verder heb je wel andere dingen aan je hoofd op die momenten dan nieuwe eigenaren zoeken voor je beminde huisdieren. Het daaraan verbonden verdriet komt nog bovenop de rest van de problemen.
Themba schreef:NOOIT ik heb het geluk dat mijn oma nogal wat weiland heeft en bij nood kan ik hem altijd daar neer zetten.. maar weg doen ik zou het denk ik niet aankunnen hoor