Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vertrouw het nog niet helemaal en ben pas echt 'opgelucht' als ik hem veilig en wel thuis heb, je weet maar nooit straks is het iets heel anders, beschadigd of weet ik veel wat, dat zou nog eens wat zijn...

JoyCiej007 schreef:Als je dat topic bekijkt met die 'stuntuitverkoop' zie je op pagina 2 en 3 ook veel reacties staan van allemaal teleurgestelde mensen die er een heel eind voor hebben afgelegd....
[EA-CO] Leegverkoop bij Libella -> Hemelvaart (as donderdag)
ben blij dat ik er geen 100 km voor had gereden. Ben nog wel thuis gekomen met een wollen deken, een halster en een fles shampoo. Maar was er wel als een van de eerste JoyCiej007 schreef:Als je dat topic bekijkt met die 'stuntuitverkoop' zie je op pagina 2 en 3 ook veel reacties staan van allemaal teleurgestelde mensen die er een heel eind voor hebben afgelegd....
[EA-CO] Leegverkoop bij Libella -> Hemelvaart (as donderdag)
want heb namelijk iemand heel hard horen mopperen over de spullen die er waren 

voor dat geld kan je er best een halstertje bij hebben vind ik
en mooi roze is niet lelijk

Is toch van de zotte dat je als klant keihard genegeerd wordt. Authentic schreef:Hmm ik heb ze afgelopen week gemaild en ze eigenlijk een veel te lange termijn gegeven (heb gezegd dat ik voor dinsdag geld of een smoes wou, maar ik vind dat ik nu ook wel 10x een antwoord had mogen ontvangen).
Anyway, als ik 't dinsdag niet heb ga ik stappen ondernemen.Is toch van de zotte dat je als klant keihard genegeerd wordt.

Van mij mag er gerust wat mis gaan bij een winkel, maar hou me wel op de hoogte. Ik heb 3 mails moeten sturen voordat ik te horen kreeg dat ze pas in juli kon leveren.
.Als ze nou gewoon netjes reacties geeft. *zucht*