Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Libella Ruitersport zaak telefoonnummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 13:17

Nou ik neem niet aan dat ze hairextensions die ze zet gaat versturen, dus wat dat betreft zullen er weinig problemen zijn met niet kunnen leveren. :P

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 17:04

en ze had toch ook een sieradenshop?

Nou, ik heb mijn pakketje zo goed als binnen hoor :) Ik vertrouw het nog niet helemaal en ben pas echt 'opgelucht' als ik hem veilig en wel thuis heb, je weet maar nooit straks is het iets heel anders, beschadigd of weet ik veel wat, dat zou nog eens wat zijn...

Iniedergeval was ze dus gister thuis, en heeft de vriendin van mijn broertje het pakketje kunnen ophalen. Zij komt morgen hierheen als het goed is, en dan zal ze gelijk het pakketje meebrengen. Ik hoop zó dat het allemaal in orde is,

mijn buurmeisje was nl. de 22e mei jarig.... krijgt dat meiske haar cadeau gewoon ruim een maand (!) later! :(
Terwijl ik het dus al 3 mei had besteld en het zo goed als zeker was, ook volgens Libella zelf, dat het ruim vóór de 22e binnen zou zijn. In totaal heb ik dus vanaf bestelling en betaling ruim 6 weken (!) op mijn product kunnen wachten....

Echter was het pakketje pas vorige week ter plaatse in Alphen aan den Rijn :(

Ik vind het ontzettend jammer, zoals gezegd heb ik ook goede ervaringen gehad met Libella, en ze hebben een leuk en groot assortiment, ook voor de menner, maar ik ben er even hélemaal klaar mee en tenzij er grote veranderingen gaan plaats vinden, ben ik klant af. Heb me ingehouden aan de tel. etc. omdat ik anders 'bang' was dat ik nog langer kon wachten op m'n spul.

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 17:10

ik zie vaak ook nog leuke spullen .
maar durf echt niks meer te bestellen , jammer hoor .

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 17:15

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 17:16

ja klopt had ik al gelezen .
jammer hoor , je mag tegenwoordig blij zijn met een goed lopende zaak .

ach misschien is ze al binnen , weten wij veel .

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:55

Ow ik wordt echt gek van Libella!!!

Krijg ik eergister een mailtje dat mijn pakketje onderweg is met T&T nummer. Kijk ik op tracktrace.nl.. Staat er dat geadresseerde niet bekend is en dat het retour wordt gestuurd!! En mijn schoenen werden nageleverd omdat deze er nog niet eerder waren toen ik de rest bij ze had besteld. Er is dus al eerder wat naar mij toegestuurd, wat eigenlijk dus zelfde bestelling was.. Dat heb ik wel gewoon gekregen dus waarom kan dit niet gewoon naar het juiste adres worden gestuurd...

Vreselijk dit!! _-:(

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 22:57

Mocht ik ooit wat leuks zien bij Libella kan ik het gelukkig gewoon ophalen.
Maar denk zelfs dat, dat niet eens meer gaat gebeuren..

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:15

JoyCiej007 schreef:
Als je dat topic bekijkt met die 'stuntuitverkoop' zie je op pagina 2 en 3 ook veel reacties staan van allemaal teleurgestelde mensen die er een heel eind voor hebben afgelegd....

[EA-CO] Leegverkoop bij Libella -> Hemelvaart (as donderdag)

Ben ik ook heen geweest :) ben blij dat ik er geen 100 km voor had gereden. Ben nog wel thuis gekomen met een wollen deken, een halster en een fles shampoo. Maar was er wel als een van de eerste

sb300786

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:57

JoyCiej007 schreef:
Als je dat topic bekijkt met die 'stuntuitverkoop' zie je op pagina 2 en 3 ook veel reacties staan van allemaal teleurgestelde mensen die er een heel eind voor hebben afgelegd....

[EA-CO] Leegverkoop bij Libella -> Hemelvaart (as donderdag)

helaas hebben wij wel 100 km gereden
voor een borstel en een dekje............
daarna zijn we naar hyporama gegaan
we waren er behoorlijk boos over

er werd heel veel belooft van vel dingen 1 euro
maar er was niks voor 1 euro. zelfs de hoevenkrabbers nog niet

daarbij was overal maar erg weinig van en alles van harryshorse
niet dat dat slecht is
maar wij hebben een grote stal thuis en dan gaan we niet met knalroze hh dekjes rijden enzo
daarbij was alles in kleine maten

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 10:03

dat laatste ben ik niet met je eens!
de rijbroeken waren in kleine maten, maar het enige wat ik voor de paarden zag in kleine maten was 1 dekentje (de wollen deken die ik heb gekocht) en twee hoofdstelletjes

voor de rest was alles cob en full van maat

sb300786

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:08

nou dan was ik er laat bij denk ik

er hingen 5 hoofdstelletjes, shet en cob
en rijbroeken waren in kleine maten
halsters waren wel grotere maten maar ik hoef geen vrolijke kleurige halsters. had ook op neutralere kleuren gehoopt

de dekens waren in 1x 205 1x195 en de rest 155 en 165 en dat zijn niet doorsnee maten
kortom ikw as er absoluut niet tevreden over......

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:10

Enkele weken geleden heb ik trouwens nog 2 halsters en een longeersingel bij Agradi online besteld, de longeersingel zou levertijd van 1 tot 2 weken hebben, dat werd vooraf al bekend gemaakt.

Echter; 1 dag later had ik alles al in huis, netjes verpakt en al! Moet je nagaan wat een verschil, terwijl ik dat véel later heb besteld als dat van Libella.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:11

geloof dat we er tegelijk hebben gelopen :+ want heb namelijk iemand heel hard horen mopperen over de spullen die er waren :+
en 350 artikelen is niet erg veel, vooral niet als ze neerzet dat er vanalles wat was

maar ze had het idd niet zo groots moeten aankondigen

en dat jij geen fleurige halsters wilde maar neutrale kleuren daar kan zij dan weer niets aan doen :D

Maar goed, ze maakt er over het algemeen genomen een flinke zooi van en als ze slim is gaat ze het beter doen. Want op deze manier houdt ze natuurlijk weinig klanten over

sb300786

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:16

ja daar heb je gelijk in
nou ik was een van de weinige mannen daaraanwezig dus je zult me ongetwijfeld hebben herkent
nee ik snap dat ze niet aan die kleuren kon doen maar als ik had geweten dat er bijna aalleen maar HH te koop was was ik niet gegaan . vind dat gewoon niet echt wat en we zouden een lijst toegestuurd krijgen maar die hebben we niet gekregen. ook weer zoiets onzinnings

het was gewoon niet geod voorbereid ook
we moetsen continu vragen om wat iets koste omdat ze de helft niet gestikkert had ( jassen , leren singels ,etc)

kortom we zijn niet geslaagd
we zijn daarna bij hyporama verder wezen shoppen en daar alles gehaalt wat we wilde

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:21

Ik ben ook niet zo kapot van HH hoor........... vind die kleurige dingen maar niets, en vaak ook nog een vieze kleur. Had de advertentie gezien en 't was bijna 'tentenkamp' achtig hoe het over kwam, ben ook blij dat ik er niet geweest ben.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:23

ach buiten dat mijn ukkie niets van hh past heb ik er een Full halster meegenomen voor mijn twenter voor 5 euro :+ voor dat geld kan je er best een halstertje bij hebben vind ik :) en mooi roze is niet lelijk :+

Jasmijn159

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 11:41

Ik heb een keer iets retour gestuurd, dus ik had het adres van de site gehaald, netjes op het pakketje geplakt, 6 euro nogwat verzendkosten betaald..
Ligt het 3 dagen laten weer bij mij thuis omdat het adres niet klopt!!
Dus ik gemaild, moest ik het maar overnieuw verzenden naar een ander adres. Was ik dus nóg een keer verzendkosten kwijt :S

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 14:28

Ik heb vanmorgen met haar gebeld over mijn schoenen, omdat ze retour waren gestuurd. Ze wist zelfs nog dat ze werden nageleverd en ze vond het dus erg raar dat het retour werd gestuurd. Wat ik ook al apart vond.. Ze klonk erg aardig en ze ging er direct achteraan. Dus ik ben heel erg benieuwd!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 23:24

Hmm ik heb ze afgelopen week gemaild en ze eigenlijk een veel te lange termijn gegeven (heb gezegd dat ik voor dinsdag geld of een smoes wou, maar ik vind dat ik nu ook wel 10x een antwoord had mogen ontvangen).

Anyway, als ik 't dinsdag niet heb ga ik stappen ondernemen. :) Is toch van de zotte dat je als klant keihard genegeerd wordt.

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 09:28

Authentic schreef:
Hmm ik heb ze afgelopen week gemaild en ze eigenlijk een veel te lange termijn gegeven (heb gezegd dat ik voor dinsdag geld of een smoes wou, maar ik vind dat ik nu ook wel 10x een antwoord had mogen ontvangen).

Anyway, als ik 't dinsdag niet heb ga ik stappen ondernemen. :) Is toch van de zotte dat je als klant keihard genegeerd wordt.

vind ik ook .
kijk dat het allemaal niet lekker loopt daar weten we nu ook wel .
maar dat ze der klanten niet eens normaal te woord kan staan bah .

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 11:02

:j Van mij mag er gerust wat mis gaan bij een winkel, maar hou me wel op de hoogte. Ik heb 3 mails moeten sturen voordat ik te horen kreeg dat ze pas in juli kon leveren.

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 12:04

ik denk dat dit het hele probleem bij libella is de communicatie.
Mensen zijn best bereid te wachten zolang ze maar tijdig geinformeerd worden en niet zelf overal achteraan moeten.
Ik werd er echt gek van elke keer maar ja volgende week en het niet reageren op mail en telefoon.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 12:42

en ik kreeg op haar mail als reactie dat voor mij 100 andere klanten waren
blijkbaar was ik dus niet enige met problemen bij haar

Ik heb er altijd veel besteld, ik houd dus wel van de felle kleuren van hh, en bestelde dus ook regelmatig wat bij haar, totdat het dus misging

toen kwamen dreigementen, beschuldigingen en hoorde ik uiteindelijk niks meer

Als winkel zijnde, hoor je klanten te informeren en samen oplossingen te zoeken, helaas gebeurd dat bij haar niet
een slechte naam bouw je zo op... dat vergeet ze waarschijnlijk

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 12:42

Echt stom van ze.

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-09 12:43

Dit topic is nu al bijna 4000 keer bekeken :').Als ze nou gewoon netjes reacties geeft. *zucht*