Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
JustaLive schreef:Ik wil gewoon een goede. Tuurlijk is het mooi meegenomen als de prijs ook fijn is!![]()
Maar als ik een goede cap zoek. Ga ik echt niet voor rond de 20 euro zoeken. ik wil gewoon een goede, Want je hoeft maar 1 x te veel te vallen met een goedkope cap..
Alle goedgekeurde veiligheidshelmen voldoen aan de normen, ook als ze 20 euro zijn. Een dure cap is NIET automatisch veiliger of beter.
, ik heb jaaaaaren zonder cap gereden... Had er eigenlijk alleen eentje om op wedstrijd op m'n hoofd te zetten (die dan zelfs niet goedgekeurd was volgens de normen). Heb dan ook wel het mooie geluk gehad dat ik in al die jaren (7 in totaal geloof ik) maar één keer ben gevallen. Toevallig was dat één enkele keer dat ik eens ging proberen te springen met mijn paard (dat nog nooit gesprongen heeft en twee sprongen van een in-uitje tegelijk sprong), en had ik me wel voorbereid om te gaan springen en had dus een cap van een vriendin geleend
.
. Ik vond het enorm vervelend, vond er nooit eentje die écht goed paste (ook niet de dure) én ik zweette enorm onder een cap (nja, ik zweet nu eenmaal veel sneller dan de gemiddelde mens, wat er tot leidde dat er na tien minuten al druppels zweet van mijn hoofd rolden: niet praktisch).
romy_b schreef:maar gaan jullie echt allemaal een nieuwe cap halen als je een keer van je paard afgevallen bent? (op je hoofd)
. tantjeuh schreef:Vermits bokt algemeen een vrij jong publiek heeft stel ik mij toch de vraag: degene die zo'n GPA cap hebben van 300-400-500-... €, betalen jullie deze dan zelf of is dit eentje betaald uit de portemonnee van mammie/pappie?
tantjeuh schreef:Vermits bokt algemeen een vrij jong publiek heeft stel ik mij toch de vraag: degene die zo'n GPA cap hebben van 300-400-500-... €, betalen jullie deze dan zelf of is dit eentje betaald uit de portemonnee van mammie/pappie?