Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Franca schreef:Ik met YEN naar Exlooo.....hmmmm....kwee niet. YEN redt dat wel, maar ikk???? Maar als Bunschoten niet doorgaat dan wordt het niet afgelast, maar alleen maar verplaatst naar een later tijdstip dit jaar....dus, we gaan heus wel heen!
riccardo"]
[quote="Franca schreef:Ik met YEN naar Exlooo.....hmmmm....kwee niet. YEN redt dat wel, maar ikk???? Maar als Bunschoten niet doorgaat dan wordt het niet afgelast, maar alleen maar verplaatst naar een later tijdstip dit jaar....dus, we gaan heus wel heen!
Paduc schreef:Vraagje?......als nu de amateurkeuring niet doorgaat, en wij ons hengstje in Exloo zelf gaan voorbrengen; kunnen wij dan wel weer later meedoen met de amateurkeuring of zijn we dan ineens "beroeps"geworden ??????
Franca schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik blij ben dat het verplaatst is naar 13 september.......dan is Yen namelijk helemaal in haar zomervacht en dus op haar mooist!!! Ennne.....ik laat haar ook door iemand anders voorbrengen!!!
Franca schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik blij ben dat het verplaatst is naar 13 september.......dan is Yen namelijk helemaal in haar zomervacht en dus op haar mooist!!! Ennne.....ik laat haar ook door iemand anders voorbrengen!!!