parouscha schreef:Zal best, maar degene van de hengstenhouder, heeft er weer afstammeling erbij!.
Dat maakt de hengst weer beter
DIe volg ik niet.... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MarijeR schreef:Oke, ik wil wel eens weten hoe stom ik ben geweest toen ik een serieus bod afsloeg voor deze merrie.
Rephartox Ceridwyn
Welsh cob, jaarling, goed papier (Mabnesscliffe Advisor x Wnda Copper, ster) verwachte maat: 1.47m.
Veulen haalde zelf in Hengelo als veulen een 1A premie en werd daar veulenkampioen. Op de nationale keuring als 2e geplaatst.

Ook rijd mijn broertje van 4 erop en dat vind ze geen probleem. Ze is erg voorwaarts en houd ervan om buitenritten te maken!

Maar erg veel suc6 met de verkoop van Tindra (staat in je profiel dat je haar verkoopt). Nuv"]
[quote="Samsam"][quote="Nuv schreef:Mkay, mijn schimmeltje ook maar dan..
Nuvola:
Brave schimmel merrie, 7,5 jaar, Ammaretto X Rigoletto, predikaatrijke stam, fijn te rijden. L springen, dressuur m1 startgerechtigd, kan veel meer.
1,67 m, erg mooi front, goede gangen.
Ben wel benieuwd!

Kitty schreef:Dan ben ik ook wel benieuwd naar mijn merrie:
Muzefee, 9-jarige merrie van Dageraad (v. G.Ramiro Z) x Lector (v. Cartoonist XX) x Afrikaner (v. Beribot XX) x Joost
M2 dressuur en L springen maar kan op beide vlakken meer.
Fijn werkwillig karakter
Geheel verkeersmak, dus ook een fijn paard om af en toe mee buiten te rijden.
Loolapelooza"]
[quote="MarijeR schreef:Oke, ik wil wel eens weten hoe stom ik ben geweest toen ik een serieus bod afsloeg voor deze merrie.
Rephartox Ceridwyn
Welsh cob, jaarling, goed papier (Mabnesscliffe Advisor x Wnda Copper, ster) verwachte maat: 1.47m.
Veulen haalde zelf in Hengelo als veulen een 1A premie en werd daar veulenkampioen. Op de nationale keuring als 2e geplaatst.
*