parouscha schreef:Zal best, maar degene van de hengstenhouder, heeft er weer afstammeling erbij!.
Dat maakt de hengst weer beter

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MarijeR schreef:Oke, ik wil wel eens weten hoe stom ik ben geweest toen ik een serieus bod afsloeg voor deze merrie.
Rephartox Ceridwyn
Welsh cob, jaarling, goed papier (Mabnesscliffe Advisor x Wnda Copper, ster) verwachte maat: 1.47m.
Veulen haalde zelf in Hengelo als veulen een 1A premie en werd daar veulenkampioen. Op de nationale keuring als 2e geplaatst.
Nuv"]
[quote="Samsam"][quote="Nuv schreef:Mkay, mijn schimmeltje ook maar dan..
Nuvola:
Brave schimmel merrie, 7,5 jaar, Ammaretto X Rigoletto, predikaatrijke stam, fijn te rijden. L springen, dressuur m1 startgerechtigd, kan veel meer.
1,67 m, erg mooi front, goede gangen.
Ben wel benieuwd!
Kitty schreef:Dan ben ik ook wel benieuwd naar mijn merrie:
Muzefee, 9-jarige merrie van Dageraad (v. G.Ramiro Z) x Lector (v. Cartoonist XX) x Afrikaner (v. Beribot XX) x Joost
M2 dressuur en L springen maar kan op beide vlakken meer.
Fijn werkwillig karakter
Geheel verkeersmak, dus ook een fijn paard om af en toe mee buiten te rijden.
Loolapelooza"]
[quote="MarijeR schreef:Oke, ik wil wel eens weten hoe stom ik ben geweest toen ik een serieus bod afsloeg voor deze merrie.
Rephartox Ceridwyn
Welsh cob, jaarling, goed papier (Mabnesscliffe Advisor x Wnda Copper, ster) verwachte maat: 1.47m.
Veulen haalde zelf in Hengelo als veulen een 1A premie en werd daar veulenkampioen. Op de nationale keuring als 2e geplaatst.