Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lieszje schreef:Volgens mij ben ik gedeeltelijk nog steeds penny..
Ik hou van kleuren bij paarden, dagdroom nog steeds over wedstrijden rijden op een super mooi paard^^
ik koop het blad nog regelmatig en mijn ruin loopt nu ook emt vlechten in de wei (anders gaan z'n manen naar 2 kanten hangen..zo lelijk
)
maar ik bond mijn pony in de winter wel voor de slee. Ik maakte een ''tuig'' van halstertouwen en strotouwtjes...en dan ging ik zitten met mijn mini-manege zweepje. Dat veel te kort was om hem überhaupt aan te raken. 
Alleen het sturen lukte niet zo goed, dat kan ik me ook nog herinneren haha.
Lauriedropje schreef:Maar eigenlijk zijn we stiekem nog steeds best wel "Penny" met z'n allen.... we zitten namelijk massaal de hele dag op een paardenforum te koekeloeren!
maar dit is voor de volwasen penny's
Britt_Sisi schreef:pluklief schreef:ik was ook zo'n fietsende pennysoms gaf ik mijn fiets weleens een tik met een zweep als de fiets niet hard genoeg ging
Ik heb ook nog wel een doos staan met meer dan 100 van die kleine paardjes, daar kon ik uren en uren meespelen. Soms stond de hele kamer er mee vol of de achtertuin. Ze hadden natuurlijk allemaal een naam en een eigen karakter, en ik denk dat als ik ze erbij pak ik van de meesten nog wel de naam weet
ik ging altijd springen over elke heuvel.
En ik had zo'n leuk penny-dagboek waarin je op kon schrijven op wie je gereden had en hoe het ging 

Op de lagere school tijdens de pauze gaf ik de andere kinders (die overigens niet paardreden) ook altijd 'les'.
Pure nostalgie als ik daar nog aan terug denk. Verder deed ik ook
En ook ik beken: lichtrijden op de fiets deed ik ook...