Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

m1992

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:01

Kan mij echt niets schelen hoor.. :) Ga ook gerust naar de supermarkt.. ;)

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 11:05

Nee, maar het scheelt misschien ook dat mijn rijkleding gewoon een wrangler jeans en een hoody trui is ;)

Western :D

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 13:45

Nee, echt niet.
Ik ga er ook gewoon alle winkels mee in hoor :P

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 13:48

Ik schaam me er niet voor maar het is ook niet zo dat ik gewoon in me paardrijkleding door het winkelcentrum loop.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 15:18

Ligt eraan. Vroeger vond ik het zelfs stoer om met m'n paardrijlaarsjes door de stad te lopen.
Nu maakt het me niet zoveel meer uit, maar loop liever in m'n gewone kleding.

kirsten87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 15:24

Vind het niet erg om in mijn rijbroek rond te lopen. Sterker nog mijn vriend vind het juist wel opwindend als ik thuis met mijn rijbroek en geblokte sokken rond loop.

(Mannen ik krijg er nooit geen hoogte van, opgewonden raken van een stinkende strakke broek!)

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 16:05

Ik schaam me niet, ik ga er zo mee naar het dorp.
Maar als ik bvb net heb paard gereden en ik ga daarna winkelen(stad), dan trek ik wel even een schone kleren aan. :)

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 16:10

Ik vind het zelfs al erg om in paardenkleding naar huis te fietsen en dat is maar 5 minuutjes.
Dus mij zal je ook niet in de winkel met paardenkleding vinden :).

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 16:15

ik niet hoor! je ziet toch ook zoveel jongens in voetbal kleding of trainingspak? nou ik vind paardrijkleding lekker zitten :=

Manonnetjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 16:22

Geen probleem vind het heerlijk *D

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 16:25

Ik schaam me helemaal niet in mijn paardrijkleding.. Ga er zo mee naar de supermarkt of desnoods naar de stad, dat maakt me echt geen bal uit.

Ooit heb ik me één keer wel geschaamd, toen liep ik op zondag met mijn rijkleding door de passage in Den Haag.
Dat doe ik nooit weer :=

Naomi_Azzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 16:25

kirsten87 schreef:
Vind het niet erg om in mijn rijbroek rond te lopen. Sterker nog mijn vriend vind het juist wel opwindend als ik thuis met mijn rijbroek en geblokte sokken rond loop.

(Mannen ik krijg er nooit geen hoogte van, opgewonden raken van een stinkende strakke broek!)

Dat is interessant, mijn vriendje vindt het juist helemaal niets :p

Ik loop eigenlijk zelden met mijn paardrijdbroek ergens anders dan op stal. (en de weg heen en terug)
Ik vind het eerlijk gezegd ook best wel een beetje stinken.

BlackEyed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 19:02

Nee, ik trek altijd even wat anders aan, tenzij het echt niet kan.

Als ik net de stallen heb schoongemaakt dan weet ik zeker dat ik stink, want dan ruik ik mezelf :')

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-09 22:55

Ik schaam me er niet echt voor ofzo
zolang ik maar bij m'n paard ben of erheen fiets met m'n hele lading :+

Maar ik ga er toch niet graag mee naar de winkels hoor dan kleed ik me toch om :o

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:37

kirsten87 schreef:

Hahaha, ik vind mannen met rijbroek ook wel erg sexy anders. :o

Ik schaam me ook niet als ik in rijkleding loop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 10:48

haha ik heb overigens ook een keer gehad dat ik naar tentenkamp was geweest en een longeerzweep had gekocht... Toen moest ik weer met de trein naar utrecht.. Dát voelde toch wel een beetje ongemakkelijk :D Met je gewone kleren en dan zo'n hengel in je hand rondlopen haha :')

Ik moest vroeger altijd met de bus naar Yv, en dan zat ik uiteraard ook gewoon in paardrijkleren... Dan kwamen er altijd wel mensen naar me toe van 'rijd jij paard, goh wat leukk!!...'

Of dat nou gemeend was .. :') Mja, had ik toch weer een leuk gesprek..

Compliment

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 14:28

het maak mij helemaal niks uit, vrijdag liep ik nog door het winkelcentrum heen op me gemakkie schoenen kopen in me paardenkleren

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:26

Ik schaam me niet voor de kleren maar wel voor de stank die vaak om je heen hangt.
Daar hou ik nooit zo van, wanneer ik op stal ben maakt het me niks uit maar wel als ik winkels in ga! (met uitzondering van de ruitersportwinkels dan ;) )

Kikkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:45

Ik schaam me er niet voor, doe er gewoon alles mee, bios, boodschappen :+
Het zit gewoon veels te lekker

Claudia__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:49

Nee ik eigenlijk ook nooit, liep ook eerst altijd met paardrijkleding overal rond.
Interesseerde me niks.

Tegenwoordig ga ik niet meer naar de AH met paardrijkleding aan, tenzij ik er langs moet als ik net bij mijn pony geweest ben maar anders doe ik wel even mijn gewone kleren aan.

Apacheshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 21:52

Nope XD Ik breng zelfs de folders rond in m´n paardrijkleding
alleen was irri is in een doodstille winkel gaan mijn chaps en schoenen kraken een beetje

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 12:14

Ik zou niet uitgebreid in de stad gaan lopen nee :+ ..
Maar even gaw de AH in en uit om wat lekkers te hebben als ik klaar ben met rijden, oh ja hoor! Intereseert me helemaál niets :D

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:07

Hier nog één die er niet moeilijk om doet hoor!
Heb zelfs op zaterdagmiddag in een vol centrum in mijn rijkleding mijn navelpiercing laten zetten. :=

Ik voel me best stoer hoor, iedereen die niet rijdt weet niet wat hij of zij mist en daar maak ik ze bewust van! ;)

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:13

Ik schaam me niet. Zelfs op mijn werk is het geen probleem op in mijn rijbroek aan te komen maar nu doe ik dat niet meer. Heb het ook wel eens gehad dat ik in mijn pyjama naar stal ging, het was erg laat en ik was iets vergeten. Hup de auto in en hopen dat ik niemand tegen kwam... helaas er waren er meer op stal :o

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 13:22

Denk dat het voor jongens/mannen die paardrijden al een stuk minder is. Ik heb een keer gehad dat mijn vriend en ik samen zijn gaan tanken, ik sta buiten te wachten want ik had hele vieze schoenen aan, ik moest daarvoor een paard van de buren van de pensionhouder uit de modder trekken, dier weigerde te komen....Dan ga ik niet een tankstation binnenlopen, was me net een beetje te lúllig daar de hele boel vies maken. Dus mijn schoenen waren meer modder en zand etc. dan schoenen. Mijn vriend moest bij een jongen afrekenen en een vriend van die jongen staat daar, op het moment dat mijn vriend zich omdraait beginnen die jongens te lachen, en te wijzen op de rijkleding van mijn vriend. Ze zagen mij niet, maar ik hen wel...Ik werd zoooo pissig....ben de winkel binnen gegaan (hele verbaasde vriend achterlatend) om een pakje kauwgom te kopen (hehe :+ mooi zandspoor achter me aan) en liep weg met de woorden 'Zo, nu heb ik een reden om te lachen...!'. Vreselijk kinderachtig, I know, maar kon het niet laten :o

Maar mijn vriend zegt wel vaker dat hij zich ongemakkelijk voelt met rijkleding in een winkel, dus hij doet ze liever niet aan. Vooral andere jongens/mannen die niet rijden kijken dan raar. Ik vind het best, want paardrijkleding aan een man heeft op (paardrijdende) vrouwen een effect waar ik me ongemakkelijk bij voel ;)