2 euro voor 1 deken?? Dat is toch veelste duur!! Haha grapje, ik zou die hele bak geplunderd hebben. Heb je misschien een site van die winkel, heb er al eens eerder iets over gehoord.
Sanniejj; Action, en als je die te klein vind kun je bij de Ikea voor een tientje grote kisten halen. Die overigens ideaal zijn om 25 kilo muesli in te bewaren, past precies!
vanaf maandag thermo kleding bij de liddl..!! Lange broeken, shirts en sokken geloof ik.. heel fijn voor deze dagen..
ik heb idd de schoenen(damesmoonboots) gezien en die lijken me wel fijn voor op stal en met longeren enzo ik had thermolaarzen gekocht maar heb die teruggebracht omdat ik ze te lomp vind en liever schoenen heb dus die schoenen ga ik wel halen
Als je van plan bent om een grote bal te kopen kan je ook bij de Perry-sport kijken. 11 euro voor een bal, en een nog grotere bal voor ik meen 13,-. Die kunnen ze ook nog eens slopen zonder dat er een kapitaal vertrapt wordt
Bij de aldi hebben ze soms bakken met deksel en op wieletjes. De wieletjes zijn er soms van af en als je vraagt kun je ze soms voor een euro ofzo kopen.
Ik google regelmatig of mijn rijbroeken (Pikeur Janett) ergens in de aanbieding zijn. Ik vond een Engelse site http://www.amirashop.co.uk , ongeveer 130 euro per broek. Ik ga snel in de winkel de nieuwe kleuren in het echt bekijken... Weet al een leuk kerstkadootje