Naar de winkel in je rijkleren?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

efaa

Re: Naar de winkel in je rijkleren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 16:11

als ik gewoon even naar de supermarkt moet hou ik m echt wel aan ga er niet eerst voor naar huis om me om te kleden. als ik echt ga shoppen kleed ik me wel om gewoon ook omdat het handiger is met kleren passen Haha!. ben ook wel eens naar college geweest met mn rij kleren omdat ik daarna ging rijden Lachen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 16:41

Vroeger ging ik rustig met mijn rijkleding door de stad lopen, nu absoluut niet meer.. Bloos
De supermarkt in het dorp waar mijn verzorgpaarden staan is een uitzondering, maar verder ga ik niet zomaar een winkel binnen met mijn rijbroek en laarzen.

Petraa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:13

Ik kleed me meestal nog even snel om.

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 17:16

Supermarkt in de stad niet bepaald graag, alleen als het echt moet. Supermarkt in het dorp waar mijn paard staat loop ik zo naar binnen, zoveel mensen ken ik daar niet en ik zie daar wel vaker mensen met paardrijkleding.

Kimberley_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 16:40

Als ik alleen ff naar de supermarkt moet , ga ik gwn in me paardrijkleren Knipoog

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:20

ga gewoon in mijn rijkleding, want als ik me omkleed, wil ik ook schoon in mijn gewone kleren en moet ik dus douchen, haar doen etc, dus ga altijd gewoon in rijkleding, interesseert me niet zoveel hoe ik er bij loop..

twinkelchw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:27

ikga alleen in mn paarden kleren naar de supermarkt als het duidelijk te zien is dat ik PAARDEN kleren aan heb. Anders stink ik zo en lijkt het net of ik dat altijd doe Haha!

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 12:55

haha dat heb ik ook, als ik rijkleding aanheb, heb ik nog een reden dat ik stink, als ik me heb omgekleed (zonder te douchen) niet...

djoeke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:40

in het dorp heb ik mijn paardrijkleren nog wel eens aan maar als ik naar de stad ofzo ga dan niet hoor::P

Chiva

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 19:12

Ja hoor, boeiend..... Het zijn toch ook kleren? Tong uitsteken

Wat mij trouwens opvalt is dat je in ruiterzaken altijd meisjes ziet in rijkleren - alsof je anders niet zou kunnen zien dat ze paardrijden ofzo.... Slapen

Of - nog erger - op paardenbeurzen..... dat vind ik dan wel weer heeeeeeel erg triest Haha!

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:44

Ik ben wel eens gaan winkelen in mijn rijkleding hoor Tong uitsteken
Maar je ziet het zo vaak hier in de stad of in het winkelcentrum.. laatst ook bij the Sting.. een hele groep meiden in rijkleding Tong uitsteken

Ik heb liever normale kleren aan hoor, want dan voel ik me meer op mijn gemak, maar soms moet ik even naar de stad en moet ik daarna gelijk door naar mijn paard ofzo.. nouja dan ga ik dus in mn rijkleding.. ik ken al die mensen op straat toch niet, hihi Clown

marieke0609

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:48

Naar de supermarkt, geen probleem in mijn paardrijkloffie.. Maar als ik echt even ga winkelen kleed ik me toch echt even om haha

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:50

Jahoor ik ga overal heen in mn rijkleding, echt schijt aan hoor.
Enigste uitzondering is natuurlijk als je nette afspraken enzo hebt, want je ruikt dan ook vaak naar paard.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 11:52

Ik doe altijd op zaterdagochtend de wekelijkse boodschappen, eerder past niet in de planning.
Af en toe heb ik erg vroeg op de zaterdag nog les, ik ga dan eerst rijden, mest ook nog even de stal uit en ga dan rechtstreeks, in mijn rijkleren, naar de supermarkt voor mijn wekelijkse boodschappen.
De zaterdag is al vol genoeg gepland, als ik me dan ook nog eens om de haverklap moet omkleden daar heb ik geen zin in dus dan maar in mijn rijkloffie naar de winkel.

Incredible

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 20:56

Als je de hele dag tussen de paarden zit en voor dat even winkelen
heb ik het er wel voor over. Ik ga me er niet speciaal voor omkleden.
Je ziet mensen al kijken van.... niet normaal. Er komen toch ook
mensen met overals en vieze handen. Ik vind dat het niks uitmaakt.

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 22:06

Ik kleed me vaak ook niet om..
Het ligt er wel een beetje aan wat je gaat doen natuurlijk Knipoog Maar voor een boodschap of even snel naar de Etos bv. kleed ik me niet om..
Woon ook in een boerengehucht; ze kijken je er sowieso niet raar op aan.

zino_20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 00:26

Als ik gewoon even snel naar een winkel moet kleed ik me meestal niet om.
Ga ik shoppen dan wel Lachen

Symphonic

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 00:29

Ik heb daar helemaal niets van hoor...
Meestal ren ik nog even gauw de supermarkt (of soms de snackbar) in voor we naar de paarden gaan.

En de eerste de beste die me uitscheldt voor mietje mag gratis een paar rondjes komen galopperen op mijn paard Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 01:02

twinkelchw schreef:
ikga alleen in mn paarden kleren naar de supermarkt als het duidelijk te zien is dat ik PAARDEN kleren aan heb. Anders stink ik zo en lijkt het net of ik dat altijd doe Haha!

dat is wel zo Haha!

heb ik zelf oo een beetje moeite mee, ik rijd niet meer maar heb wel een aparte bomberjas voor naar de paarden... Ik vind bomberjassen in het dagelijks leven niet zo heul charmant, dus als ik dan in de supermarkt loop met m'n paardenjas en spijkerbroek/nette schoenen, schaam ik me wel een beetje...

Net alsof ik zulke jassen altijd draag Tong uitsteken

nouckski

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:08

Jahoor ik ga overal heen in mn rijkleding, echt schijt aan hoor.
Enigste uitzondering is natuurlijk als je nette afspraken enzo hebt, want je ruikt dan ook vaak naar paard.

hahahahaha helemaal mee eens!
Maar er is inderdaad wel verschil...als ik in mijn spijkerbroek naar mijn paard ben geweest dan kleed ik me wel om! Die lucht...!

_Do_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:11

BrittKitt schreef:
Ligt er aan waar ik vandaan kom en wat ik moet doen ed.
Ik vind het niet zo'n probleem om in schone rijkleren in de stad te lopen, met vieze doe ik het niet zo snel, alleen als ik snel iets nodig heb oid Clown

Ik ga niet eerst helemaal naar huis, ook niet als ik midden in groningen ga lopen.
Maar als ik ga shoppen, dan niet, maar dan kom ik niet van de paarden.
Of mn kleren nou vies zijn, ja of nee, maakt mij niks uit.

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 18:13

Een keer bleef ik onverwachts bij iemand slapen, toen gingen we de volgende ochtend ontbijten in de stad bij de V&D. Alleen ik had dus alleen rijkleding bij me.
Ik voelde me wel heel erg aangekeken ROFL
Maarja, boeiend, ze mogen van mij kijken wat ze willen Vork

happy2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 09:59

Chiva schreef:
Ja hoor, boeiend..... Het zijn toch ook kleren? Tong uitsteken

Wat mij trouwens opvalt is dat je in ruiterzaken altijd meisjes ziet in rijkleren - alsof je anders niet zou kunnen zien dat ze paardrijden ofzo.... Slapen

Of - nog erger - op paardenbeurzen..... dat vind ik dan wel weer heeeeeeel erg triest Haha!

Ik ben meestal ook in rijkleding in de ruiterzaak. Maar echt niet omdat iemand moet zien dat ik paard rijd, dat interesseerd me niet, bovendien, iedereen in de ruiterzaak heeft toch iets met paarden, anders kom je daar niet. Ik ga meestal voor ik naar stal ga, nog even langs de paardrijwinkel, omdat ik nog iets nodig heb..tsja..dan heb ik mijn rijkleding aan..

Beurzen vind ik inderdaad ook een beetje triest. Ik ga echt niet in rijkleding naar Jumping Amsterdam ofzo..

Naomi__Youri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 14:45

Ik ga wel eens in rijkleren naar de winkel(supermarkt dan)
niks mis mee Lachen.

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-08 16:39

Ik kleed me vrijwel altijd wel om, omdat ik dat prettiger (en schoner) vind. En ik ben echt een tuttebel ook... Maar pas had ik zo'n 'noodgeval' dat ik laat klaar was met m'n bijrijdpaardje en ik had beloofd om die dag boodschappen te doen en te koken. En met omkleden en douchen zou ik dat niet redden. Dus tja, ik toch maar in mn paardrijkleding + bijbehorende geur naar de supermarkt en de slager Clown En hoewel het me meestal niet veel kan schelen wat anderen denken, was ik toch blij dat ik geen bekenden tegen kwam (of mooie mensen Knipoog ). Familie en vrienden is geen probleem, maar verder voel ik me prettiger in m'n gewone kleding.