. ben ook wel eens naar college geweest met mn rij kleren omdat ik daarna ging rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. ben ook wel eens naar college geweest met mn rij kleren omdat ik daarna ging rijden

Maar voor een boodschap of even snel naar de Etos bv. kleed ik me niet om..
twinkelchw schreef:ikga alleen in mn paarden kleren naar de supermarkt als het duidelijk te zien is dat ik PAARDEN kleren aan heb. Anders stink ik zo en lijkt het net of ik dat altijd doe

BrittKitt schreef:Ligt er aan waar ik vandaan kom en wat ik moet doen ed.
Ik vind het niet zo'n probleem om in schone rijkleren in de stad te lopen, met vieze doe ik het niet zo snel, alleen als ik snel iets nodig heb oid

Chiva schreef:Ja hoor, boeiend..... Het zijn toch ook kleren?![]()
Wat mij trouwens opvalt is dat je in ruiterzaken altijd meisjes ziet in rijkleren - alsof je anders niet zou kunnen zien dat ze paardrijden ofzo....![]()
Of - nog erger - op paardenbeurzen..... dat vind ik dan wel weer heeeeeeel erg triest
.
En hoewel het me meestal niet veel kan schelen wat anderen denken, was ik toch blij dat ik geen bekenden tegen kwam (of mooie mensen
). Familie en vrienden is geen probleem, maar verder voel ik me prettiger in m'n gewone kleding.