Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xjanabananax schreef:Hi allen! Ik lees al een tijdje mee maar ben onderhand ook langzaam opzoek naar een paardje. Ik zit wel een beetje in een ander genre dan de meeste hier heb ik al ontdekt, maar bij deze toch mijn lijstje![]()
-Koudbloed of koudbloed mix (geen tinkers)
-Minimaal 150 maar voorkeur voor vanaf 155
-Voorkeur voor ruin, maar een echte leuke merrie laat ik niet staan op geslacht
-2-6 jaar oud
-Groen paard, zowel basis gereden (stuur, gas, rem) als onbeleerd mag
-recreatieve ruiter; dressuurmatig in de bak om het paard lekker in zijn lijf te houden en uiteindelijk buitenritten. Geen wedstrijdambitie.
Paard moet gezond zijn maar ik heb geen bezwaar tegen een kleine bemerking die geen problemen bij mijn ambities geeft.
Seven schreef:gewoon bleh voelen wij ons
Waarom wil ik niet te veel over zeggenmaar ze was gewoon goed wel wat opmerkingen en 1 daarvan bleek ze al wat langer te hebben dan dat we wisten (maanden). Dat was het gene dat ons door zowel de prijsklasse en de onzekerheid er om heen toch heeft laten besluiten het niet te doen.
We balen echt vreselijk, dit was echt het paard die ik super graag thuis had gehad. Maar ik durfde het gewoon niet aan.
Gefeliciteerd movantos wat super fijn
Seven schreef:gewoon bleh voelen wij ons
Waarom wil ik niet te veel over zeggenmaar ze was gewoon goed wel wat opmerkingen en 1 daarvan bleek ze al wat langer te hebben dan dat we wisten (maanden). Dat was het gene dat ons door zowel de prijsklasse en de onzekerheid er om heen toch heeft laten besluiten het niet te doen.
We balen echt vreselijk, dit was echt het paard die ik super graag thuis had gehad. Maar ik durfde het gewoon niet aan.
Gefeliciteerd movantos wat super fijn