Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dreamboy schreef:rien10 schreef:Blijven ageren, blijven adresseren, blijven duidelijk maken dat het zo niet gaat. Blijven rammelen aan de poorten.
Misschien meer de media opzoeken. En dan niet met schattige, vliegenvangende wolfjes maar met de harde feiten. Alle gruwelijke foto's van aanvallen verzamelen en indienen in Den Haag. Ik heb ook echt geen idee wat en of het gaat werken maar de ogen moeten eens flink geopend worden. En nee, de wolf gaat daar niet mee weg maar wellicht dat ze dan gaan beseffen dat er teveel zijn en dat daar iets aan gedaan moet worden.
DuoPenotti schreef:Wintu schreef:
Geen idee Lanoca, maar ik denk wel dat er meer aandacht naar uit moet gaan hoe wel een aanval kunnen voorkomen, dan roepen dat ze er niet mogen zijn. Dat laatste helpt niemand.
Aanvallen uitbannen gaat je niet lukken, alles omleggen gaat ze niet doen. Dus als houder van dieren sta je dan voor een behoorlijke keus. Wat ga je doen, neem ik de gok, neem ik die niet. Kan ik mijn dieren veilig houden financieel of kan ik dat niet, zo nee, ben ik bereid de dode dieren te accepteren of niet. Ongeacht wat je van de wolf vind, voor die keuzes staan mensen.
Ik las net dat er blauw draad is, dit schijnen reeen te kunnen zien.
en dit helpt wel?!
Je kunt een aanval niet voorkomen, niet!
Ja binnen met de deur op slot, buiten in geen enkele wei!
Dus ja wij allen, met een dure hoge omheining of niet, wij allen nemen momenteel het risico dat we onze dieren niet veilig kunnen houden voor de wolf als we ze buiten zetten.
Dus hou aub op met je stemmingmakerij...
DuoPenotti schreef:Wintu schreef:
Geen idee Lanoca, maar ik denk wel dat er meer aandacht naar uit moet gaan hoe wel een aanval kunnen voorkomen, dan roepen dat ze er niet mogen zijn. Dat laatste helpt niemand.
Aanvallen uitbannen gaat je niet lukken, alles omleggen gaat ze niet doen. Dus als houder van dieren sta je dan voor een behoorlijke keus. Wat ga je doen, neem ik de gok, neem ik die niet. Kan ik mijn dieren veilig houden financieel of kan ik dat niet, zo nee, ben ik bereid de dode dieren te accepteren of niet. Ongeacht wat je van de wolf vind, voor die keuzes staan mensen.
Ik las net dat er blauw draad is, dit schijnen reeen te kunnen zien.
en dit helpt wel?!
Dus ja wij allen, met een dure hoge omheining of niet, wij allen nemen momenteel het risico dat we onze dieren niet veilig kunnen houden voor de wolf als we ze buiten zetten.
Dus hou aub op met je stemmingmakerij...
Wintu schreef:Als jij niet gewoon kunt reageren, zonder gelijk van leer te trekken, dan geef ik gewoon geen reactie.
DuoPenotti schreef:DuoPenotti schreef:
en dit helpt wel?!
Dus hou aub op met je stemmingmakerij...Wintu schreef:Als jij niet gewoon kunt reageren, zonder gelijk van leer te trekken, dan geef ik gewoon geen reactie.
Wat is er mis met mijn reactie? Als dit al van leer trekken is?????
Je krijgt zelf continue van iedereen weerwoord, hoe zou dat komen? Heb je dat al eens bedacht dan hoe je eigen berichten overkomen?
Mijn reactie is niks mis mee. Beticht je alleen van stemmingmakerij en ja imo doe je dat ook.
Want er is niks, helemaal niks wat helpt om de wolf buiten je wei te houden. En dat weet jij, dat weet ik, dat weten we allemaal in het buitengebied. Dus hoe kun je dan zeggen: meer aandacht naar uit moet gaan hoe wel een aanval kunnen voorkomen
Hoe, kun je mij dat uitleggen hoe jij dan bij zo'n zin komt?
Of wil je dan weer geen antwoord geven, omdat je dat te moeilijk is?!
Deze reactie ja die is bozer... raar he...
DuoPenotti schreef:
Precies ja, je hebt geen antwoord. En zo wil je er onderuit komen.
Nog iemand op de foei erbij, wel klaar met mensen zoals jij.
Zelf vingerwijzen en dan zeggen dat ik het doe.![]()
Geen enkel respect of inlevingsvermogen in mensen die geen dure omheining hebben en naar ze wijzen hoe stom ze zijn. Zelf nog willen beweren tegen deze mensen hoe ze een aanval kunnen voorkomen. Echt, hoe dan?! Hoe is de denkwijze dan?!Ik snap het niet, gewoon niet
Citaat:maar ik denk wel dat er meer aandacht naar uit moet gaan hoe wel een aanval kunnen voorkomen,
tienus63 schreef:In Europese en EU-lidstaten wordt nu al beheerd. Probleemwolven worden geschoten.
In sommige landen worden een quotum ingesteld hoeveel wolven er geschoten mogen worden.
Alleen gebeurt Nederland en België nog niet omdat de NGO’s hier tegen zijn.
Natuurmonumenten, ARK, SBB, Welkom Wolf ea. en deze clubs lobbyen bij de politiek en hebben grote en dikke vingers in het medialandschap.
tienus63 schreef:In Europese en EU-lidstaten wordt nu al beheerd. Probleemwolven worden geschoten.
In sommige landen worden een quotum ingesteld hoeveel wolven er geschoten mogen worden.
Natuurmonumenten, ARK, SBB, Welkom Wolf ea. en deze clubs lobbyen bij de politiek en hebben grote en dikke vingers in het medialandschap.
tienus63 schreef:De overheid grijpt hier pas in, als de situatie nog ernstiger wordt dan ie al is.
Op een gegeven moment zijn de weidedieren en wild op.
De wolf zal zich dan nog meer in de buurt van de mens verschijnen.
En dan is het wachten op andere slachtoffers.
Huisdieren, maar ook ik vrees het oprecht kinderen.
Ik denk niet dat er een ouder in wolven gebied is die nu zijn kind/baby buiten laat slapen in de kinderwagen.
sterregoud schreef:tienus63 schreef:In Europese en EU-lidstaten wordt nu al beheerd. Probleemwolven worden geschoten.
Hoe komt het dat deze clubs veel invloed op de media hebben ?
DuoPenotti schreef:tienus63 schreef:In Europese en EU-lidstaten wordt nu al beheerd. Probleemwolven worden geschoten.
Ja Nederland geeft de minderheden met een grote waffel te veel podium en handelt daarnaar.
Zien we op veel vlakken. Kijk maar eens in de media wat die 4-6% aan vegetariërs aan podium krijgen in de media en hoeveel scholen, gemeentes enz vlees boycotten in kantines enz.
En denk dat die groep een grote overlap heeft met groep als pro wolf.
En die hebben het blijkbaar voor het zeggen hier... en het kabinet trapt daar in...