Hoe was het met de osteopaat? Heb je alweer gereden?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
idylle schreef:Fijn dat ze nu iig gewoon buiten wil staan, beetje jammer dat ze niet meer naar binnen wil![]()
ikke schreef:idylle schreef:Fijn dat ze nu iig gewoon buiten wil staan, beetje jammer dat ze niet meer naar binnen wil![]()
Ach, dat leert ze ook wel weer![]()
Ik heb er ook zoeentje en dat gaat nu ook goed.
Muga schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar beeldmateriaal. Ook waar je jezelf opknoopt in de longe uiteraard... niks leukers dan leedvermaak
Muga schreef:Wordt monster/kind ook nog wel eens bij dr eigen naam genoemd of reageert ze gewoon op alles? Of juist niks?
Elisa2 schreef:Mee eens, goed longeren is nog helemaal niet zo makkelijk. Het mooie is ook dat je precies kan zien hoe ze lopen en wat er gebeurd vind ik. En het paard leert onbelast het lijf goed te gebruiken, win-win.
Avalanche schreef:Ze loopt erg graag achter de loodlijn, en bij dit paard vind ik dat niet erg, maar ze wil soms wel echt achter de hand gaan duiken, en dat mag niet. Maar super fijn dat ze idd leert om van voor naar achter over de rug te lopen. De knop voorwaarts vinden we langzaam maar zeker wat meer en ik merk dat het onwijs goed werkt voor gehoorzaamheid. Ze komt niet tegen de hand in, dat is wel heel fijn, maar ze moet niet gaan duiken. Achter de loodlijn, zeker in het lang en laag vind ik niet erg, zolang je wel de aanspanning van voor naar achter houdt.