Wat niet betekent dat het geen taak voor mij gaat worden.
Als hij het nog aan heeft zal zij het wel doen morgen gok ik. Als ie het uit heeft is de kans reëel dat ik het hem vrijdag terug aan doe.
In haar verdediging: Ze werkt fulltime, heeft daarnaast een pensionstal (nog naast de veulens) en een zoontje van 2 en een hork die ze "echtgenoot" noemt. Ik snap wel dat ze om zes uur 's ochtens voor het werk geen zin heeft (en niet de rust heeft) om met dat halster te gaan klooien (er van uit gaande dat ze het meteen ziet liggen als hij het uit gedaan heeft.) Maar de laatste keer dat we ze verzette reageerde ze erg goed op hem, Hij hupste een paar keer omdat er een daas rond hem zat en ze corrigeerde hem rustig maar wel duidelijk.
En ja, ik weet dat ik niet zo over haar man zou moeten praten maar echt...
Hij zal vast zijn kwaliteiten wel hebben (niet dat ik ze al gezien heb maar goed.) gezien ze samen blijven en ze hem graag ziet maar hij maakt het haar nu niet bepaalt makkelijker om alles met de paarden te doen. Dat helpt natuurlijk niet.Gebaseerd op ons laatste "contact" (haar man en ik) heb ik een sterk vermoeden dat hij ook zo over mij denkt trouwens.
Dus ik beperk mijn tijd "op stal" zoveel mogelijk. We spreken af aan de weide en klaar. Wil niet dat zij thuis komt bij een kerel die geërgerd is omdat die trut weer op stal was.

Als je haar verzameld wordt het echt even een spanjaard.... Dan voel je haar ook echt omhoog springen. En rijd je haar voorwaarts dan voel je die schouder naar voren grijpen.
Heerlijk zulke dieren, geen cadeautjes niks 

Hoe dúrf ik hun ogen beschermen en proberen te voorkomen dat Sam steeds staat te gooien met zijn hoofd.