DuoPenotti schreef:Pien, ik weet dat jij altijd zegt dat je niet pro wolf bent.
Maar zo vaak leest het totaal anders.
Dus ja ik lees je berichten wel goed, maar keer op keer neem ik ze toch anders op. Sorry, kan er niets aan doen.
En ik denk dat er maar heel weinig mensen wolven haten. Ze zijn alleen enorm bezorgt over hun eigen dieren en dat er geen regels zijn waarin ze deze kunnen beschermen.
En dan krijg je vanzelf berichten die op haat gaan lijken.
De wolf vind ik een PRACHTIG dier nogmaals, maar Nederland is te klein voor dit dier en de manier waarop het dier beschermd wordt maakt me erg ongerust. Want de wolf is HEEL intelligent en zal zich zelf doordat hij van de mens niets te vrezen heeft, bovenaan de voedselketen gaan beleven of wellicht doet hij dat al.
Ik ben pro natuur, ik heb geen hekel ad wolf en een dier haten vind ik te bizar voor woorden. Dat gebeurt door mensen die totaal niets begrijpen vd natuur.
De natuur is kei hard, eten of gegeten worden en gericht zijn op reproductie vd soort. Simpel zat. Dat is het wezen vh dier en de natuur.
Haten is een menselijke emotie. Dat hoort niet bij dieren thuis. Die eten en jagen om te overleven en dat is in onze ogen vaak heel wreed.
Je mag me verder weg zetten zoals je wilt, de anderen weten wel beter. Het is over de rug van een ander proberen je eigen gelijk te halen en dat is niet ok, vind ik!
Het enige waar je gelijk in hebt is dat ik de wolven niet haat en mijn uiterste best doe om mensen ook niet te haten . Haat is een nare emotie waar wij zelf alleen maar slechter van worden. Dus daar zal ik altijd in mezelf tegen strijden.
Ik ben iemand vh midden, en dat is heel moeilijk voor veel mensen in deze polariserende tijd.